Designer-myymälä

Arvostelut: Zedwell Piccadilly Circus

3 out of 5
Zedwell Piccadilly Circus
Great Windmill Street, London, England

Arvostelut

7,6

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 1234 kautta 3369 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 970 kautta 3369 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 516 kautta 3369 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 312 kautta 3369 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 337 kautta 3369 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

7,8/10

Henkilökunta ja palvelu

6,6/10

Palvelut/mukavuudet

7,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Pauli Oskari

Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Customer Care Team vastasi 12.4.2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

6/10 OK

Eerika

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Customer Care Team vastasi 7.2.2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

6/10 OK

Kiia

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Customer Care Team vastasi 7.2.2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

8/10 Hyvä

Hanna

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

10/10 Loistava

Sami

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Kimmo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ytimessä, mutta hiljainen ja siisti
Oltiin vaimon kanssa pari yötä. Yksinkertainen ja siisti. Toimisi vampyyrien hotellina, koska käsittääkseni huoneissa ei ikkunoita (ainakaan meidän huoneessa ollut) ja koko hotellin tunnelma sellainen, että ei tiedä onko päivä vai yö. Aivan ytimessä, mutta silti hiljainen.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Suvi Svetlana

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli on erinomaisella paikalla. Chinatown on ihan vieressä. Hotellihuone on vain nukkumista varten, ei ole ikkunoita. Tuli mieleen, että oltiin laivalla sisähytissä :) Mutta hyvin meille on riittänyt.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

4/10 Huono

Petri

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Eija

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Malvina vastasi 21.7.2023
Hello Eija,Thank you for staying with us at Zedwell and for rating us 10 out of 10.

8/10 Hyvä

Elli

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2023
Malvina vastasi 21.7.2023
Hello Elli,Thank you for choosing to stay with us at Zedwell and for rating us 8 out of 10.

10/10 Loistava

Keijo

Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2023

10/10 Loistava

antti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
ö
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023

8/10 Hyvä

Katariina

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pidin majoituspaikan keskeisestä sijainnista Piccadilly Circuksessa ja ala-aulasta. Huoneessa oli mukava sänky. Kuitenkin suihkussa käydessä vesi valui koko kylpyhuoneen lattialle ja sieltä makuuhuoneenkin puolelle. Valokatkaisimet olivat epäselvät. Olisin kaivannut myös jotain yksittäistä hyllyä tai edes lisäkoukkuja joihin ripustaa pyyhkeitä kuivumaan ja takkia naulaan. Palvelu oli hyvää ja oli mukavaa että pystyi tekemään check in ja out myös itsenäisesti tabletilla aulassa. Hyvä ja edullinen majoitus alle viikon matkoille!
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023

6/10 OK

Pirjo

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2023

10/10 Loistava

Teemu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2022

8/10 Hyvä

Jani

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Julia

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

8/10 Hyvä

Maarit

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Vaatesäilytys oli hankalaa, ei henkareita, koukkuja kolme, huoneesta ei yhteyttä respaan, huoneessa ei ollut hiustenkuivajaa
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022

10/10 Loistava

kristiina

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Keskeinen sijainti.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

6/10 OK

Pia

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Jos ainoastaan sijainti on tärkeintä
Sijainti on todella hyvä. Tästä syystä hotelliin riittää varmasti tulijoita. Kokemus oli muuten pienoinen pettymys. Huone oli ihan Ok, mutta lyijykynämerkintöjä siellä täällä, Käsienpesualtaan hana oli jo nuhjuisen näköinen sillä siitä puuttui se nappi jolla vesi alkaa valua. Toimi kyllä, mutta oli siis painonapin sisärakenne näkyvillä. Suihkun jälkeen koko kylppäri on märkä, sillä kuivainta ei ole. Pyyhe lattialle auttaa, mutta pyyhkeitä ei vaihdeta kuin pyydettäessä. Ovikyltti ei riitä vaan pitää joko respasta pyytää että joku tuo, tai yrittää saada palvelua perinteisellä ovikyltillä joka roikkuu kahvassa. Näitä ei ilmeisesti lueta, koska olimme hotellissa neljä yötä ja vain ensimmäisen jälkeen oli käyty päivällä siivoamassa ja tuomassa uudet pyyhkeet. Muina päivinä ne odottivat märkinä meitä lattialla kun palasimme hotellille Illan suussa. Viimeisenä iltana asiaa pahoiteltiin respassa, mutta ei se paljon oloa enää kohenna että luvataan siivota paremmin huomenna. Päivänä kun itsellä on check out. .. että hotellin omat kuvat ja kuvaukset on liioittelua todellisuuteen nähden ja hotellin huonekäytävät on kuin ruotsinlaivalla olisi. Äänet on eristetty kyllä paremmin. Rauhallista on, mutta hieman sokkeloista ja käytävän kokolattiamatto on jo saanut kokea kaikenlaista. 2h Huone on varustettu patjoilla (hyvät on) ja kahdella ripustuskoukulla, peilillä, Pönttö, suihku ja lavuaari. Shampoota ja saippuaa. Siinä se! Sijainti ja hyvät unet ovat ne asiat kun oikeasti ilahdutti.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022

10/10 Loistava

Sanna

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

6/10 OK

Jemiina

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Kahden hengen huone oli todella pieni mutta siisti. Huoneen sisustus oli todella yksinkertainen, eikä esimerkiksi mattoja, hiustenkuivaajaa tai päiväpeitettä ollut. Ilmastoinnin säätämiseen oli mahdollisuus, mutta silti ilmastointi puhalsi todella kovasti ja sai lattian tuntumaan jääkylmältä.
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Jaana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tosi hyvä sijainti. Ystävällinen ja avulias henkilökunta. Siisti huone ja hotelli muutenkin. Kaikin puolin hyvä.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Luksusta pienillä miinuksilla
Sisään- ja uloskirjautuminen piti hoitaa itse. Huoneeseen kuului hyvin vaimeasti yökerhon äänet, mutta ei todellakaan häiritsevästi hotellin sijaintiin nähden. Ovet auki kadulle 24/7 eikä vastaanottoa, avainta ei tarvittu kerroksiin tai hissiin, eli todella turvaton olo. Todella mukava nukkua, kylpyhuone toi luksusfiiliksen. Hintansa arvoinen! Sijainti loistava.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

6/10 OK

Tapio

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Liian pelkistetty
Minimalistisuus viety liian pitkälle. Huoneessa ei mitään muita huonekaluja kuin sänky, ei mitään laskutilaa eikä tuoleja. Hotellissa ei roskiksia yleisissä tiloissa muualla kuin vessassa. Sijainti loistava.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

antti

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
I ordered a transfer to the airport from the hotel,but it never came and I almost missed my plane cos they couldnt get me another transfer or taxi or anything. They should have told me earlier that the transfer isnt coming. The location of the hotel was excellent.
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Jari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli!
Sijoitus loistava, aivan keskustassa. Huoneet tosi siistejä. Ikkunattomuus, pöydän ja tuolin + naulakon puuttuminen vähän häiritsi, muttei pahasti. Hinta - laatu suhhe loistava!
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2022

4/10 Huono

Sara

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
No sleep and terrible customer service
There was in total 9 fire alarms during my 3 night stay, most of them being for only about 10 seconds long. These alarms woke me and my friend up every single night around 12am and 2am. The entire hotel was angry about it and staff kept telling us the first night after four alarms that "a drunk person was pressing the alarm buttons". However, the alarms went off again the next evening 3 times with no explanation. This same night it went off again at 2am waking the entire hotel, but nobody in the hotel believed that there is a fire anymore. Also, elevators kept working during fire alarms but the doors to staircases locked up so the only way to get down was on an elevator which should not be used during a fire. This made a lot of people worried if it was actually even safe to stay in this hotel. Overall very very dissatisfied with my stay. Hotel has a great location and a lot of potential but would definitely not recommend staying here. Staff doesn't care about customers even when their own systems are not working. Not to mention that I could not get any proper sleep during these three nights I stayed there.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2022

10/10 Loistava

Kiia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022

10/10 Loistava

Satu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lovely London.
Oli tosi kiva hotelli. Suosittelen lämpimästi. Lontoo on ihana kaupunki.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2022

8/10 Hyvä

Klaarika

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2022

8/10 Hyvä

neea

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Emily

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was more spacious than i was expecting, the location couldnt be any better and the staff were lovely! Its a bit of a maze at first but I got accustomed to it quickly enough.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Annette

Matkusti perheen kanssa
Great location
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Puneet

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
best place ever. I went with my mom (who is on the more difficult side to please) and she loved our stay there. It was so clean. The hotel had a very calm vibe. Check in and check out was seamless. (Please note that it’s 50 pound to check in a couple hours early. If you want to drop off your bags early it’s 15 pounds per bag.) The location of this hotel is FANTASTIC. I believe it’s the best location to stay in in London.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Maria

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The location was perfect and walking distance to the tube. Also, the room was very clean.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

6/10 OK

Mario, Los Angels

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
It felt like i was in a capsule hotel, no tv , access in the bed is from the foot of the bed only in both beds. The hallways painted gray and black , self service check in and out. Small staff.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 23.5.2024
Hello Mario, thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience felt less than ideal. Our design aims to create a unique and efficient space, but we understand it might not suit everyone's preferences. Your comments about the lack of a TV, bed access, hallway colours, and self-service check-in and out are valuable to us. We'll consider these as we strive to improve our services and facilities. If there's anything we can do to make your next stay more comfortable, please let us know. We appreciate your insights and hope to welcome you back in the future.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

2/10 Hirveä

KANA

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The staff were super friendly and the hotel looks new and has a nice design. Unfortunately, all their rooms do NOT have any windows with small square feet, so I felt like as if I’m stuck in a tiny box. I felt not rested and claustrophobic. The bathroom could have been cleaner and they also charge 10 pounds to rent a hair dryer… Overall if you do not mind a tiny room with NO windows and only care about the location then this would be good hotel.
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 23.5.2024
Hello there, thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found our staff super friendly and appreciated the modern design of our hotel. However, we're sorry to learn that the lack of windows in the rooms left you feeling claustrophobic and not rested. Your feedback regarding the cleanliness of the bathroom and the hairdryer rental fee is also noted, and we'll handle these areas to ensure a more comfortable stay for our guests. If there's anything else we can do to improve your experience, please let us know. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

10/10 Loistava

Jing

Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024
Customer Care Team vastasi 23.5.2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 Hyvä

CHRISTIAN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente localização, acomodações adequadas
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 22.5.2024
Hello Christian, thank you for your feedback. We're glad to hear you enjoyed our excellent location. We're constantly striving to improve, so if there's anything specific you feel we could enhance about the accommodation, please feel free to let us know. We value your input and hope to welcome you back for an even better experience in the future!Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

10/10 Loistava

Diana

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Super clean, located in a perfect spot!
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Customer Care Team vastasi 21.5.2024
Hello Diana, thank you so much for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our hotel super clean and perfectly located. It's great to know that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back on your next visit!Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 Hyvä

Miguel, MIAMI

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I have noting to say about this hotel, it is just ok
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 21.5.2024
Hello Miguel, thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience was just okay and did not exceed your expectations. We aim to provide a memorable stay for all our guests, and it seems we fell short this time. If you have any specific suggestions or areas where we could improve, we would greatly appreciate your input. Your feedback is valuable in helping us enhance our services and facilities for future guests. We hope to have the chance to welcome you back and provide a better experience next time.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

10/10 Loistava

Melany

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Love the area and how friendly everyone is
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Hello Melany, thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you loved the area and found our team to be friendly. If there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 Hyvä

Albin Johan Mattias

Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 Loistava

Joel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 Loistava

Beatriz, Miami

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Na
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Hello Beatriz, we're delighted to receive your positive rating! Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We look forward to hosting you soon! Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

10/10 Loistava

isabella

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great!
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Hello Isabella, thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. If there's anything we can do to make your next stay even better, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

8/10 Hyvä

Kaaren

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Hello Kaaren, your positive rating means a lot to us! We're thrilled that you had a great experience during your time at our hotel. We look forward to having you back with us for a similar experience.Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family

4/10 Huono

Gary

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Customer Care Team vastasi 20.5.2024
Hello Gary, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality. Be well...Zedwell,Guest Experience TeamZedwell Family