Deluxe-huone, 2 yhden hengen sänkyä, näköala | Ylelliset vuodevaatteet, untuvapeitot, minibaari, tallelokero huoneessa

Arvostelut: Paris Marriott Rive Gauche Hotel & Conference Center

4 out of 5
Paris Marriott Rive Gauche Hotel & Conference Center
17 Boulevard Saint Jacques, Paris, Paris

Arvostelut

8,2

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 305 kautta 775 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 319 kautta 775 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 90 kautta 775 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 34 kautta 775 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 27 kautta 775 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,0/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
asiallinen ja mukava hotelli
Asiallinen ja hyvä hotelli, juuri kuten Marriotit yleensäkkin ovat. Hotelli itsessään on suhteellisen iäkäs, mutta silti toimiva. Palvelu oli hyvää ja ripeää. Lokaatio on nähtävyyksistä hieman sivussa, mutta ainakaan meitä se ei haitannut.

8/10 Hyvä

SamiV

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Perus hotla hyvillä yhteyksillä
Marriot hotelleihin tutustuneille kaikki tuttua. Ei mitään erikoisuuksia mutta siisti huone, hyvä aamupala jne.

10/10 Loistava

Maiskuri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Henkilökunta
Toivoisin enemmän tietoa esim paikallisista busseista, kun ensimmäistä kertaa tulee Pariisiin ja haluaa lähteä katsomaan nähtävyyksiä. Kysyttiin hotellista yksi aamu millä bussilla päästään Sacre`-Coeur lähelle niin saatiin kyllä linjakartta busseista mutta neuvoi aivan väärin! Paikallisilta saa tietoa enemmän! Muuten onnistunut reissu!

6/10 OK

Pekka, Espoo

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Huono palvelu
Tarjoilu ulkona ja ala-aulassa oli heikkoa, ihmetytti myös ns tytön pyöriminen tämän tason hotellissa. Aamiaisella munakkaiden taso vaihteli 1-5 tekujän mukaan. Muuten hotelli siisti ja respan palvelu hyvää.

8/10 Hyvä

Marikari, Turku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaikki hyvin, paitsi se ettei luvattu maksullinen WLAN toiminut hotellihuoneessa. Siitä saimme rahat takaisin, mutta netilehdet piti mennä lukemaan aamiaishuoneeseen.

4/10 Huono

KOBAYASHI

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2020
Valerie Guest Relations vastasi 2.4.2020
Dear Kobayashi, Thank you for choosing our hotel and for your feedback. We are glad your overall impression of our hotel was a good one. Kind Regards Valerie

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loved the location. Easy to walk to many shops and restaurants. Historical sites are close. Breakfast is delicious with a wide range of food options; breakfast staff is friendly, helpful and courteous.
Yöpyi 7 yötä helmikuussa 2020
Gwendal - Marketing Manager vastasi 3.3.2020
Dear guest, Thank you for this great review and for highlighting our prime location in Paris. We do hope to welcome you back for your next trip in Paris for another amazing experience with all our helpful and courteous team.

10/10 Loistava

Sandrine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Convalescence au Mariott
J ai eu une intervention à la clinique Sté Geneviève et j ai choisi Marriott 14em pour ma convalescence. J ai été choyée par le personnel extrêmement gentil et serviable . L emplacement est parfait près de tous les fameuses brasseries , les cinémas, les théâtres. Le petit supermarché a 50 mètres la pharmacie à 200 m et la station de taxi devant l entrée de l hôtel apporte un confort absolu ! Je recommande vivement ce Marriott 14em ... Le restaurant r Yves de l hôtel , délicieux.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2020
Marine vastasi 27.2.2020
Chère Sandrine, Nous vous remercions d’avoir partagé ce commentaire. Nous sommes vraiment heureux que votre séjour se soit bien passé pendant votre période de convalescence. Nos équipes ont à cœur de vous satisfaire, elles seront très contentes de lire votre avis et seront particulièrement sensibles à votre retour sur le service. A très bientôt ! Bien cordialement, Marine, Assistante Marketing

8/10 Hyvä

Helmut

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Gwendal - Marketing Manager vastasi 3.3.2020
Dear Helmut, Thank you for this review following your recent stay with us. We appreciate this feedback.

8/10 Hyvä

Thomas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2020
Gwendal - Marketing Manager vastasi 4.3.2020
Dear Thomas, Thank you for this excellent feedback. We hope to welcome you soon, Regards

8/10 Hyvä

GP, New York

Liikematkailija, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Rooms need a refresh. Doors and paiting make the room feel old. Location and general hotel is great.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2020
Marine vastasi 19.2.2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience. I am delighted that you enjoyed our hotel and its location. However, I am sorry to learn that some of our services, especially your bedroom, did not meet all your expectations. Please allow us to express our sincerest apologies. The whole team strive to provide a superior service experience for every customer, therefore, your feedback is important to us. We do hope that we will have the opportunity to welcome you back in our property so that your experience be fully satisfactory. Best regards, Marine, Marketing Assistant

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
少し古いが部屋が広くて快適なホテル
少し設備は古めですが、最低限のアメニティも揃っていて清潔感もあり、部屋もベッドも広くて快適に滞在することが出来ました。スーパーも直ぐ近くにあり、今回はメトロを利用することは無かったですが駅も近くて、タクシーでもどこに行くのも思っていたより時間がかからず便利でした。 朝食はアメリカンタイプで、滞在中に内容がほとんど変わることは無かったですが、パリのホテルにしては種類も多くて美味しかったです。 他の部屋の水を流す音が聞こえたり、シャワーの水圧が弱かったことや、フロントで言えばペットボトルの水がもらえるのですが1日だけ水が今日は無いと言われた対応に疑問を感じたことはありましたが、それ以外はほとんど問題なく快適に過ごせました。
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2020
Marine vastasi 3.2.2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share such a detailed review with us. We are so glad to read you had an enjoyable stay thanks to the cleanliness and comfort of your room, our good location in Paris as well as the breakfast. We also took good note of your remark regarding the water pressure in your shower. We would like to present our sincerest apologies in regards to those issues. We are looking forward to welcoming you back at the Paris Marriott Rive Gauche! Best regards, Marine, Marketing Assistant

6/10 OK

Muriel

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Sejour correct
Jolie chambre au 14 eme etage avec vue mais pas de peignoir ni de chaussons Impossible d'appeler la reception au tel Concierge bien et receptionniste aussi
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2020

4/10 Huono

Antonio

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 7.1.2020
Dear Antonio, Thank you for your recent stay with us. We trust you enjoyed your visit and we hope to welcome you back very soon. Kind Regards

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Iam very disapointed and not satisfy about my stay at this hotel in paris
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Valerie, Guest Relations vastasi 6.1.2020
We are sorry that you felt so let down during your stay with us and we appreciate your review we received via Expedia. Your feedback is very valuable to us and will assist us in identifying areas of our service which require attention. It would be nice to hear from you to review your recent stay further, therefore should you wish to discuss this matter by all means, please do feel free to contact us at your convenience. Kind Regards

10/10 Loistava

William

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rive Gauche Marriott
I had stayed here once before with a tour group. We found a good price and decided to stay again. My wife got very ill with a virus(?) while eating at a nearby restaurant. One of the servers helped us back to the hotel and from there the staff at the hotel was amazing. They had a paramedic check on us, along with staff. Then called a doctor to come check her out. He came at a little after midnight and gave her some meds and prescription. This was absolutely above and beyond. They have won us over forever.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2019
Valerie, Guest Relations vastasi 6.1.2020
Dear William, Thank you very much for taking the time to review our hotel on Hotels.com It was an absolute joy to read your review about our property. We are so glad you had a great stay. Thank you so much for your comments regarding the staff, it is always a pleasure to read such feedback. I do hope we will have the opportunity of welcoming you back in the near future. Kind Regards

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2019
Valerie vastasi 2.1.2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent stay with us here at our Paris Marriott Rive Gauche Hotel. . Our Guest comments and observations are of utmost importance to us in helping us improve our service and performance. Thank you once again for reviewing our hotel.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
아침 일찍 도착했는데, 이른 체크인 받았습니다. 주차비가 하루 30유로나 됩니다. 동네가 심심하지만, 안전합니다.
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Marine vastasi 23.1.2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to write this review. We are glad to learn you appreciated your stay with us. We do hope to welcome you back soon, Best regards, Marine, Marketing Assistant

2/10 Hirveä

Ann, Orlando, FL

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
I have over charges on my credit card. Paul at the reception desk (on 12/14/19, 8:30am) pretended that he adjusted the charges off my final invoice and then asked me "do you want the adjusted invoice emailed to you?" To which I said yes. I still have NOT received a copy of the final invoice. I now have an additional charge for $115.78 on my credit card. It's a terrible shame and a reflection on a reputable company like Marriott to have such a dishonest employee. I'm hoping that I'm not wasting my time here and someone will assist me in resolving this issue.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2019
Valerie vastasi 2.1.2020
Dear Ann, Thank you for your feedback. Please do contact us directly so we can look closer at your query. Kind Regards

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Déçue, pour un hôtel de ce standing, de ne pas avoir de bouteille d’eau dans la chambre et de ne pas pouvoir adapter la température de la chambre (beaucoup trop chaude !).
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2019
Valerie vastasi 2.1.2020
Cher Client, Je vous remercie de prendre le temps de partager votre expérience parmi nous. Nous avons pris note de vos commentaires. Je vous prie de bien vouloir accepter mes plus sincères excuses pour la gène occasionnée. Notre équipe et moi même seront ravies de vous accueillir de nouveau au sein de notre établissement en s'assurant que les points mentionnés lors de votre récent séjour ne se reproduisent pas. Cordialement, Valerie Guest Relations

10/10 Loistava

christophe

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
valerie vastasi 5.12.2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 5.12.2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

Tungchun

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Valerie, Guest Relations vastasi 6.12.2019
Dear Valued Guest, Thank you for reviewing our hotel. We are glad your overall impression was a good one. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Valerie vastasi 5.12.2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 5.12.2019
Thank you for the top score you rewarded us. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

2/10 Hirveä

Jae hyeok

Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019

2/10 Hirveä

Ewa

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Podejrzany hotel
Brak wody w pokoju, przyniesienie wody do pokoju (woda jest gratis) kosztuje 5 euro.Najgorsze, ze z mojej karty kredytowej codziennie pobierali od 100 do 500 Euro, niby na poczet moich dodatkowych wydatków.Wszystko narazie oddali, ale nie umieli się wytłumaczyć z tych pobieranych, zwykle o godzinie 23.00 sum.Pokoj bardzo mały, hotel bardzo dawno nieremontowany. Jak mówiłam, ze poziom Marriotta w innych miastach, Np w Warszawie jest dużo lepszy, obsługa sama przyznawała ze ich hotel jest Marny.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 6.12.2019
Dear Ewa, It was great to read your review and feedback on our hotel and we appreciate you providing us with details of your experience. We do hope that you will stay with us again and allow us the opportunity to provide you with services which are memorable for the right reasons. Kind Regards

8/10 Hyvä

Tarik

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2019
Guest Relations Team vastasi 12.11.2019
Dear Tarik, Thank you for your good review. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. Kind Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Valerie vastasi 12.11.2019
We are glad you enjoyed your stay, please come back very soon. Kind Regards

10/10 Loistava

Andrew

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Always a pleasant stay
Large rooms; super cozy beds
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Guest Relations Team vastasi 12.11.2019
Dear Andrew, Thank you for your recent comments. We are delighted to learn you enjoyed the comfort of our rooms and great Marriott bedding. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ubicación fabulosa personal muy amable. recomendable
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Valerie vastasi 12.11.2019
Thank you for your great comments. We hope to have the opportunity to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

Heard, Boynton Beach, Florida

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The property is within walking distance to Supermarket, Post, and some restaurants. It is within a 15 minute ride to other tourist attractions, Louve, Galleries Lafayette, etc. Beds are comfortable and rooms are clean. The staff at the hotel makes it exceptional. The airline lost my luggage for two days and members of the concierge desk, namely Morgan, Adrien and Aizmee tracked the movement of my luggage, and kept me updated on its movement and eventual recovery. This was particularly useful since my stay was a short one. They were reassuring and helpful and the front desk staff was in general pleasant and accommodating. I would recommend Paris Rive Gauche as a great hotel for both long and short-term stays and indeed I plan to revisit in the future. One small improvement that I would suggest however is to provide two bottles of water in the room on check in. It's a small gesture that goes a long way.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Guest Relations Team vastasi 12.11.2019
Dear Heard Thank you very much for taking the time to review our hotel on Expedia It was an absolute joy to read your review about this property. We are so glad you had a great stay. Thank you so much for your comments regarding Morgan, Adrien and Alizée, it is always a pleasure to read such feedback. I do hope we will have the opportunity of welcoming you back in the near future.

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Guest Relations Team vastasi 12.11.2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your recent review. It would be nice to hear from you to review your recent stay further, therefore should you wish to discuss this matter by all means, please do feel free to contact us at your convenience. We hope to welcome you soon again in Paris and provide you with a memorable experience. Kind Regards

2/10 Hirveä

christophe

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Guest Relations Team vastasi 12.11.2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your recent review. It would be nice to hear from you to review your recent stay further, therefore should you wish to discuss this matter by all means, please do feel free to contact us at your convenience. We hope to welcome you soon again in Paris and provide you with a memorable experience. Kind Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Valerie vastasi 22.10.2019
Thank you for your top scores. We are glad you enjoyed your stay with us. Come back to visit us soon! Kind Regards

8/10 Hyvä

Otto, Cartagena Colombia

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Comfortable roomos and bed, but ac temperature warm
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 30.9.2019
Dear Otto, Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. We hope to have the oppportunity to welcome you back in the very near future. Kind Regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 30.9.2019
Thank you for your good score. Please come back to stay with us again! Kind Regards

10/10 Loistava

Carol

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very good stay we also ate in the restaurant. Staff very friendly.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
Marine vastasi 11.9.2019
Dear Carol, Thanks a lot for your kind review. We are more than happy to read that you enjoyed your stay. It's definitely a boost for us every time we read positive reviews such as yours. We thank you for choosing the Paris Marriott Rive Gauche Hotel and we hope to welcome you back soon! Warm regards, Marine, Marketing Assistant

8/10 Hyvä

SUWOONG

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 4.9.2019
Dear Suwoong, Thank you for your recent review. We are delighted you had a pleasant stay and hope to welcome you back very soon. Kind Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 12 yötä elokuussa 2019
Valerie Guest Relations Manager vastasi 27.8.2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel for your parisian stay and for the top score you rewarded us. We hope to welcome you back in the very near future. Kind Regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very clean and safe, staff was very hospitable!! Different Language was not a problem!! Withdraw defy recommend.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Valerie Guest Relations Manager vastasi 27.8.2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for your great review! It looks like you had a great time with us! We look forward to welcoming you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely room, great staff. Not too far to the centre. Lots of coach parties.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Marine vastasi 22.8.2019
Dear Guest, Thank you for staying at the Paris Marriott Rive Gauche and for sharing this kind comment. It is a great pleasure to read that you appreciated your stay thanks to your lovely room, the professionalism of our staff and the good location of our hotel. We hope to welcome you back very soon! Warm regards, Marine, Marketing Assistant

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 27.8.2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and for your comments. We are glad your overall impression was a good one. We hope to welcome you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

Chan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Gwendal - Marketing Manager vastasi 14.8.2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback regarding your stay at the Paris Marriott Rive Gauche.

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Marriott
excellent breakfast - hotel was close to metro and RER stations
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Gwendal - Marketing Manager vastasi 14.8.2019
Dear guest, We are delighted to read that you enjoyed our breakfast buffet during your stay at the Paris Marriott Rive Gauche. It will be a pleasure for us to welcome you back soon, Best regards

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
The bathbrub was too high. The toilet room had a strange noise within the walls that was light. I had to keep the door closed. The floor i was on this time smelled bad. The carpet was dirty in the common arra.. this was on flr 14.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Valerie Guest Relations vastasi 27.8.2019
Dear Guest, Thank you very much for your recent review. We are sincerely sorry for the less than perfect experience during your last stay with us. Please rest assured that your feedback was shared with the Director of Engineering and that the issues have been addressed since then. We hope to welcome you soon again in Paris and provide you with a memorable experience. Kind Regards

8/10 Hyvä

Mohsin, USA

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice Hotel and Clean Rooms.
Really nice hotel. Very close to the Metro Train. Decent breakfast selection and wished they changed their menu optons. Same breakfast daily. Loved the make your own omelette section. Clean and large rooms. Great view from the top floors. Overall nice hotel but they're other closer to the tourist sites.
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2019
Marine vastasi 29.7.2019
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to review your stay. It is a great pleasure to read that you appreciated your breakfast and especially the omelet station, your room and its view as well as the position of our hotel, located very close to metro station line 6 which leads directly to main Parisian attractions. We hope to welcome you back at the Paris Marriott Rive Gauche. Warm regards, Marine, Marketing Assistant

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
valerie Guest Relations Manager vastasi 23.7.2019
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you back very soon. Kind Regards

8/10 Hyvä

TS, 東京

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
とても見晴らしがよく気持ち良いが、運悪く隣が妙にうるさく、防音性に問題があるかもしれないと思った。
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019
Marine, Marketing Assistant vastasi 22.7.2019
Dear Guest, Thank you very much for reviewing your feedback after your stay at the Paris Marriott Rive Gauche. We are happy to read that you enjoyed your room with a view. However, we are truly sorry to learn that you had troubles due to noises as our hotel is located in a calm and peaceful area. We do hope to welcome you back at the Paris Marriott Rive Gauche. All the best, Marine, Marketing Assistant