Majoituspaikan julkisivu illalla/yöllä

Arvostelut: ibis Styles Parma Toscanini

3 out of 5
ibis Styles Parma Toscanini
Viale Toscanini 4, Parma, PR

Arvostelut

8,0

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 219 kautta 710 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 337 kautta 710 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 93 kautta 710 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 31 kautta 710 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 30 kautta 710 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,0/10

Henkilökunta ja palvelu

7,8/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

Jenni

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perussiisti hotelli, ilmainen pysäköintimahdollisuus plussaa. Sijainti hyvä. Aamiainen ei mitenkään erityinen.

8/10 Hyvä

Aleksi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat

10/10 Loistava

niina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
tasokas
Hyvällä paikalla, hyvällä hinnalla.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keskeinen sijainti ja miellyttävä kokemus

8/10 Hyvä

Jörg

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Stinkende Mülltüten auf dem Platz vor dem Eingang der Dependance
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Michele

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024

2/10 Hirveä

Flavio

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
lorenza vastasi 17.5.2024
Dear Sirs,thank you for your review.Best regards.Renato BaladelliGeneral Manager

10/10 Loistava

Marc

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Grazia Maria

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

Giuseppe

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Sonia

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siamo stati ospitati nella dependance che si trova a 500 mt dalla sede dell'hotel. Le camere sono accoglienti e pulite ma rumorose: si sente tutto quello che succede nelle camere attigue dallo sciacquone della toilette, all'acqua della doccia... Un appunto la scarsa elasticità al momento del check-in e del checkout. Siamo arrivati un'oretta prima e ci è stato detto di tornare dopo, abbiamo chiesto se potevamo lasciare i bagagli un quarto d'ora oltre l'orario del check out e ci è stato risposto di no.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024

8/10 Hyvä

Francesco

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Der Parkplatz ist im Parkhaus, also kostenpflichtig, leider wurde mein Auto im Parkhaus beschädigt.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Mariana Dimitrova

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Stefano

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice place and amazing staff
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Silvia

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Miss

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Jessica

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Well located hotel with very nice staff and clean and comfortable rooms. Only issue was with the shower temperature that would alternate from warm to scalding hot without any rhyme or reason on the first two days (didn't seem to happen on the last day of my stay). Overall good experience though and will stay again!
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Federico

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Bruno

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
_____
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tutto positivo , colazione da rivedere , troppo povera e da migliorare la qualità dei prodotti.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023

2/10 Hirveä

Franco

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
non sono chiari nel distribuire le camere, le stanze di cui si servono esterne alla struttura, non dispongono di personale per la sicurezza e sono a disposizione di potenziali delinquenti, sconsiglio l'utilizzo di questa struttura
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
lorenza vastasi 17.11.2023
Signor Franco,Desidero ringraziarla per il tempo dedicato a scriverci in seguito al suo soggiorno presso ibis Styles Parma Toscanini. Sono spiacente che il servizio e la prestazione non siano stati all’altezza delle sue aspettative e la prego di accettare le nostre più sincere scuse.Gli alberghi Ibis Styles desiderano offrire sempre il massimo nella qualità del servizio. Pertanto la sua opinione è per noi molto preziosa. Le assicuro che saranno intraprese tutte le azioni necessarie al fine di migliorare la qualità delle prestazioni citate.La ringrazio nuovamente per i suoi commenti e ci auguriamo di riconquistare la sua fiducia in occasione del suo prossimo soggiorno.Nell’attesa di accoglierla nuovamente, le porgo i miei più cordiali saluti.Renato BaladelliLa Direzione

10/10 Loistava

Massimiliano

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tutto ok.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Salvatore

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Da migliorare la comunicazione preventiva trattandosi di dependance
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Norma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Comoda al centro
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

FRANCESCA

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Personale molto gentile e accogliente, io ho alloggiato nella dependance, sempre in centro. Bagno un po’ datato, doccia che eroga poca acqua. Per il resto ineccepibile. Ottimo prezzo per essere in centro
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Laura

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

carlo

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Struttura ben curata, servizio efficiente, bella vista sulla città, camera ben pulita, letto estremamente comodo, colazione adeguata. Ottimo rapporto qualità 3
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Robert

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Georgios

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
es war in Ordnung
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Vincenzo

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Giuseppina

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ottima posizione per il centro città, raggiungibile a piedi. Lato negativo: parcheggio libero dell'hotel esiguo e mai disponibile, parcheggio a pagamento pubblico mai disponibile, unica alternativa il garage dell'hotel (a pagamento)
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

4/10 Huono

Danilo

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
lorenza vastasi 24.10.2023
Signor Danilo,Desidero ringraziarla per il tempo dedicato a scriverci in seguito al suo soggiorno presso Mercure Parma Centro Stendhal. Sono spiacente che il servizio e la prestazione non siano stati all’altezza delle sue aspettative e la prego di accettare le nostre più sincere scuse.Nell’attesa di accoglierla nuovamente, le porgo i miei più cordiali salutiRenato BaladelliManager

10/10 Loistava

Marc

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Au cœur de parme
A 5 minutes à pied du centre de Parme! Petite chambre bien conçue. Bon petit déjeuner varié. Un parking en option.(vite plein!)
Photo de la chambre!
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

4/10 Huono

Craig, Anacortes

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
No mention room would be more than 1/4 mile away. Dragging luggage down dark steets at night not comfortable. Key wouldn't work to get into building. Found a nearby restaurant that called desk for us to re-set key card. Would not use them again
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
lorenza vastasi 17.10.2023
Dear Mr. Craig,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato Baladelli

8/10 Hyvä

Giuseppina

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Negativo: poco parcheggio libero davanti alla struttura. Positivo: posizione ottima, centro città raggiugibile tranquillamente a piedi
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Cristian

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023

2/10 Hirveä

Pablo

En ninguna parte se informaba que la ubicación de la habitación era en un domicilio diverso del publicado como del propio hotel.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
lorenza vastasi 4.10.2023
Dear Pablo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato Baladelli

8/10 Hyvä

gilles

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Dommage qu'il n'y ai pas eu de frigidaire...
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

2/10 Hirveä

Andreas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Nicht noch mal dieses Hotel
Bei Buchung nicht klar ersichtlich, dass das Zimmer ca. 400 m von der Rezeption entfernt war. Sehr schlechtes WLAN und eine nicht funktionierend Klimaanlage. Bei Abreise erhielten wir die Information, dass die Klimaanlage immer ausgestellt ist und nur auf Rückfrage durch die Rezeption eingestellt werden kann. Das ist definitiv kein Kundenservice bei nachts 25 Grad.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
lorenza vastasi 25.9.2023
Dear Andreas,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato BaladelliManager

10/10 Loistava

Froehlich

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Zentral und fein.
Sicher werden wir bei nächster Gelegenheit in diesem Hause - mit dem fulminanten Frühstück - gerne wieder übernachten. Einzig die Klimaanlage sollte vom Gast selber eingestellt werden.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023

2/10 Hirveä

Carlos

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
El peor hotel de nuestro viaje
Muy mal nos ubicaron en otro edificio que no corresponde Elo que ofrecen en su página. Está 500 metros y la indicaciones pésimas para llegar al otro edificio. Perdimos 2 horas.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
lorenza vastasi 2.11.2023
Dear Carlos,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato Baladelli

8/10 Hyvä

Adriana

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

Etienne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

4/10 Huono

Birte

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Das Zimmer war staubig, Haare im Bad und nur ein Handtuch für zwei Personen. Lage ist gut
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
lorenza vastasi 18.9.2023
Sehr geehrter Herr Birte,wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im ibis Styles Parma Toscanini die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.Die Hotels der Marke Ibis Styles setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse. Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenRenato Baladelli

10/10 Loistava

Magali

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

8/10 Hyvä

Frédérique

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Séjour sympathique
Etablissement confortable, accueil agréable, facilité d'accès à la vielle ville et parking à proximité, tout pour plaire...
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

8/10 Hyvä

bruno

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023

6/10 OK

Luca

Zimmer okay, draussen könnte man mehr draus machen. Allgemein Potential
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
lorenza vastasi 18.9.2023
Dear Luca,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Parma Toscanini. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Renato BaladelliManager