2 sisäuima-allasta, ulkouima-allas, aurinkovarjoja, aurinkotuoleja

Arvostelut: Be Live Collection Saidia

5 out of 5
Be Live Collection Saidia
Parcela H7, Station Balnéaire, Saidia

Arvostelut

7,6

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 35 kautta 134 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 55 kautta 134 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 21 kautta 134 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 16 kautta 134 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 7 kautta 134 arvostelua" "

8,0/10

Siisteys

7,2/10

Henkilökunta ja palvelu

7,0/10

Palvelut/mukavuudet

7,8/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,2/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Chaimaa

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Bon séjour dans l’ensemble. Équipe animation au top !

8/10 Hyvä

Mohamed

Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2023

4/10 Huono

Abdelilah

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mauvaise
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

Yus

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

10/10 Loistava

Salah Eddine

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Parfait
Très bel Hôtel, un service irréprochable. Équipe serveur et animateur au Top et au petit soin avec les clients. Buffet très varié avec de belles surprises chaque jour, il manque juste plus de créativité dans la déco et l exposition des plats.
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2023

2/10 Hirveä

Abdelhafid

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
0
Dårglig
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Consuelo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Consuelo

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Manuel

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ha sido un tiempo de relax y amistad
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

SAE

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pros: friendly, clean everything included, great facilities. Cons: staff are forgetful (they forgot about preparing breakfast which we requested and we starved on the way to the airport), the on-sit bar plays clubbing music very loud all night, wifi in the room is poor, laundry service ruined my clothes which we complained and they said they can’t do anything about (not even a refund for the service), there’s absolutely nothing around here hotel.
Yöpyi 6 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Consuelo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The best al inclusive hotel in Saidia
Be live collection is the best all inclusive hotel in Saidia , as soon as you enter in the building you feel like home, all staff are always ready to welcome the hotel guests with a big smile and always willing to help. Everything is perfect there, the service, entertainment they are amazing very active group of dancers, the hotel also offers others entertainment and shows, food is top quality, a lot of choices and well prepared. It is my third year coming to this hotel and I will keep coming back…the hotel director is a very responsible boss and is always on top of every matter around the hotel, keep it up wonderful team…
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
ouafae vastasi 13.6.2023
gracias por vuestro amable comentario, y esperemos verla aqui de nuevo.

10/10 Loistava

Nicoline

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
ouafae vastasi 13.6.2023
thanks you very much for your comment

10/10 Loistava

Mostafa

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
ouafae vastasi 13.6.2023
thanks you very much for your comment

4/10 Huono

Hicham

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Personnel hôtel, pas professionnel ! ( pas polie et font tous la gueule) Nourriture immangeable !
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2022
fatimazehra vastasi 10.10.2022
Nous vous exprimons nos excuses et nous allons veiller a ce que notre personnel soit encore plus professionnel et ce avec tous nos chers clients.

10/10 Loistava

Morad, Frankfurt am Main

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ein sehr schönes Hotel das Personal war hervorragend geschult und zuvorkommend.Ich kann mit gutem Gewissen dieses Hotel weiterempfehlen.Die Animateure waren super der Check Inn und Check out war hervorragend.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022

2/10 Hirveä

Youssef

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Holiday from hell
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2022

2/10 Hirveä

Mohammed adnane

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2020
dounia vastasi 15.9.2020
Dear Guest, We are really sorry about your dissatisfaction, all guest comments are well treated and transmit to every departments concerned. We give an importance to every comments in order to satisfy our guest and make them feel at home. we hope you visits our hotel again and give us the opportunity to change your opinion. Best regards

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Grande deception
L’hôtel est bien situé avec une plage magnifique. L’aspect positif se limite à cela. Les clients ne respectaient aucune mesure concernant la covid 19 et l’hôtel n’en imposait aucune même pas dans les restaurants. Le service et la nourriture étaient horribles. Bien différent des années d’avant. Je ne compte plus jamais y aller et ne le recommande a personne
Yöpyi 8 yötä elokuussa 2020
dounia vastasi 15.9.2020
Dear Guest, We are really sorry about your dissatisfaction, all guest comments are well treated and transmit to every departments concerned. We give an importance to every comments in order to satisfy our guest and make them feel at home. we hope you visits our hotel again and give us the opportunity to change your opinion. Best regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Un endroit magnifique avec un personnel qualifié. Une jolie chambre avec une vue splendide sur la mer
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Just be careful if you plan on staying here as an unmarried couple and one of you is of Moroccan descent you will not be allowed to stay in the same room. Other than that, the hotel was clean, people were friendly and location was excellent!
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019

4/10 Huono

Julie

Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Just OK
I won’t be staying here again. The resort was in need of refurbishing. The rooms were old and even our garbage can had dents in it. It definitely was not worth the price. The only pros were the food (there was plenty) and the beach was steps away.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Belle surprise
2 nuits sur place ce fut pour nous une très belle surprise A refaire au plus vite
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2019

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2019

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019

4/10 Huono

Cherifa

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mécontentement
Mauvais accueil a la réception. Chambre avec beaucoup de dis fonctionnement. Ex.robinetterie. évacuation. Savon. Et la réception n a point remédier a tous ces problèmes. Personnel de l accueil désagréable. Surtout madame Ajar a l accueil.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
OUAFAE vastasi 1.11.2018
Dear Guest: We are really sorry about your unsatisfaction during your stay with us, Our reception team apologize for that situation. Your comments will be well treated. We hope seee you again and have the opportunity to change your idea and give you the service that you pretend, your satisfaction is our most important goal. Best regards

2/10 Hirveä

mohamedamine

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Awful staff and entertainment
I had the worse experience at this hotel. At check in, they made us wait for at least an hour, the receptionist was rude and took forever getting things sat up for us. We booked a room for 3 nights, the second night we have noticed that money was stollen out of our wallets (approx 300$) we complained to the hotel’s security who claimed that he would get back to us, we haven’t heard back from them and whenever we stop by reception they claim that there are no supervisors around. Entertainment was below standard, the so called DJ ismail played some old boring music, we were the only table around, when we asked him to changed he claimed that it was his favorite music.. this guy also asked plenty of people to log in and leave a review for him, we actually saw him writing his own reviews from guests phones. This hotel is supposed to be a 5 star hotel, I’d give it one star the most. I will never go back to Be live Saidia and I recommend whoever reads this to move on and look for a better hotel, it is a waist of time money.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018
ouafae vastasi 11.10.2018
Dear Guest, We are really sorry about your dissatisfaction, all guest comments are well treated and transmit to every departments concerned. We give an importance to every comments in order to satisfy our guest and make them feel at home. we hope you visits our hotel again and give us the opportunity to change your opinion. Best regards

10/10 Loistava

rabia

à ne pas rater
très bon accueil chambre surclassée a l'arrivée. chambre au top avec jaccuzzi. chambre propre. restaurant propre et plat varié. je le recommande.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2018
Ouafae vastasi 11.10.2018
Dear guest, First of all thank you for sharing with us you opinion about your stay in Be Live Collection Saidia. It is with pleasure that we knew that you were satisfied and it encourages us to give even more effort, your thanks will be a great motivation for our team. We hope to see you very soon Best regards

8/10 Hyvä

Tajani

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2018
ouafae vastasi 11.10.2018
Dear guest, First of all thank you for sharing with us you opinion about your stay in Be Live Collection Saidia. It is with pleasure that we knew that you were satisfied and it encourages us to give even more effort, your thanks will be a great motivation for our team. We hope to see you very soon Best regards

8/10 Hyvä

Otto

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Alles außer Cocktails
Das Hotel ist relativ neu, etwas abgelegen, Personal spricht Französisch, manche Englisch. All Inclusive, also Essen nur durchschnittlich und die Cocktails aus Fertigtüten. Grauenhaft. Aber davon abgesehen war es gut.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018

10/10 Loistava

Delise

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Superb Staff
This is a resort town with around a million visitors a year. We were here in may which was not busy so we enjoyed it very much. The rooms are large and the food was great. The best thing is the friendly staff. They just want you to have a great time.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2018
imane vastasi 12.7.2018
Hello thank you for having chosen be live saidia as your holiday destination we are really happy to have read that you have an excellent time at our establishment we wish to see you again soon best regards

4/10 Huono

samra, nederland

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
slechte services
Het was totaal niet naar verwachting, badkuip was verroest, personeel was niet vriendelijk en ongeïnteresseerd. ETEN was niet te vreten en weinig keus voor een all inclusive concept.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2018
Catarina Mota vastasi 29.4.2018
Hello, thank you for taking some time saying to us your opinion about our hotel. Apologize if our rooms it wasn´t the way that you expect, it´s not about the cleaning but with the time they stayed a little bit rusted. Our staff do the best to take care of all of guests and propocionate a good stay. Sorry if you didn´t feel that, your opinion goes to department to improve that. We hope to receive you very soon in order to change your opinion. Kind Regards

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Leuk hotel voor gezinnetjes
Het eten viel zwaar tegen. Het buffet was bij de lunch hetzelfde als bij avondeten en er was niet veel keus. Het hotel heeft alleen op de zaterdag een animatieprogramma. Voor de rest is het een keurig verzorgde hotel
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2017

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Mohamed Javed

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Good atmosphere
Many things to do in the hotel but nothing outside. Stayed two nights. Enjoyed very much all the hotel facilities. Good atmosphere in the hotel.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

6/10 OK

bibouche, paris

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
1 grand gros défaut
Tout es bien franchement 1personnel au Top cadre parfait..... le bémol quand viens le soir ouffffffff c'est un autre monde qui ne donne ni envie de rester ni envie de parler de l'hôtel du moin hotel respectable noble digne ou l'on viens pour profiter s'amuser couper du stress... je parle de cette clientèle que vous acceptez mais qui nuis réellement a la réputation de lhotel lors de mes différents sejours plusieurs personnes rencontrer on dit "top mais les P.... soir ba je reviens plus agiches pas discrètes comportement trop décalé...et apres tout lmonde dans mm sac"....
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2017

10/10 Loistava

Latifa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2017
Estimados amigos Muchas gracias por vuestra estancia y comentarios positivos, siempre es un placer que sea así. Muchos saludos!

10/10 Loistava

ilham

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
séjour inoubliable
je suis très très satisfaite
Yöpyi 5 yötä syyskuussa 2017
Estimados amigos Muchas gracias por vuestra estancia y comentarios positivos, siempre es un placer que sea así. Muchos saludos!

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ikke verdig sine 5 stjerner
Koselig familieste, HVIS sola skinner. Da det ikke er noe annet rundt hotellet, burde de tilby flere aktiviteter, eventuelt ha egen shuffle buss til marina og "downtown". Maten burde spices opp og variasjon skader ikke. Buffé er identisk hver bidige dag. Treningsstudio burde oppgraderes og vedlikeholdes. Senteret har 2 tredemøller, 2 ellipse maskiner og 2 sykler, der ikke alle fungerer. 2 vekt stenger med få vekt skiver, "smith" maskin. Mer frivekter anbefales. eller hvorfor ikke utnytte stranden til å ha treningsapparater ute. Ansatte burde kunne engelsk. Her er det kun fokus på arabisk, fransk og spansk. De ansatte må ha mer kundefokus og være mer serviceminded. En 5 stjerners hotell som ikke tilbyr romservice og der gjestene får drikke i pappkrus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Be Live Collection Saidia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem. Best regards

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Ok hotel, definitely not worthy of 5 stars. 3,5 maximum!
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2017
BELIVECOLLECTION2017 vastasi 7.10.2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Be Live Collection Saidia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem. Best regards

10/10 Loistava

mo, den haag holland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
One of the best hotels in marokko
Nice hotel, Good traditionel Food, Nice pool Except they serve porky in the restaurant 😡
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Mohamed

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cher pour les prestations
Le cadre est idéal, la piscine est top ainsi que l'accès à la plage. La restauration est à améliorer... les choix et la qualité de la nourriture ne sont pas digne d'un 5 étoiles. Déçu de la chambre même si le choix s'est porté sur une chambre supérieure.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2017

8/10 Hyvä

mb, paris

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Nice hôtel
Good hôtel but beach not very clean near Good food Nice room
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2017

4/10 Huono

S.V., Belgie

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Zeker geen 5 sterren waard
Een week geboekt met mijn gezin bij be live saidia en het is ontzettend tegen gevallen. Kamers zeer slecht onderhouden en in de badkamer overal schimmel, overal haar van de vorige mensen. De eetzaal precies een grote refter en een indringende geur als je binnen komt. Het eten elke dag het zelfde en totaal geen variatie. Het hotel zat vol met oostblokkers. Het zwembad was netjes, alsook voldoende ligzetels. Dit hotel is maar enkele jaren oud maar volledig afgeleefd en slecht onderhouden. Wij gaan elk jaar naar Marokko maar dit is toch wel ons slechtste ervaring voor veel geld.
Yöpyi 5 yötä heinäkuussa 2017
Cintia vastasi 29.7.2017
Dear Sir or Madam, Thank you for your review. We are very sorry that you could not enjoy your holiday as you have imagined. The opinion of our customers is very important to us to constantly improve our standard. We would like to welcome you again and again to convince you of the contrary. Thank you. Kind regrads, Public relation - Cintia Avero

6/10 OK

Fatiha, paris

Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Le personnel de l'hôtel
Employés de l'hôtel pas du tout acceuillant, ni souriant, niveau animation grosse déception le DJ c'est une catastrophe il change de musique toute les 2 secondes à croire que le son est pour lui et non pas pour la clientèle. Niveau confort dans les chambres c'est parfait et spacieux.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017
Relaciones Publiques vastasi 30.7.2017
Bonjour, je vous remercie de votre avis. Nous sommes en constante évolution et que votre avis est important à cet égard. Vos commentaires comment s'approprier les services et espérons-nous revenir à recevoir afin que tout soit à votre goût. Cordialement,

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Fabrik med förvirrad och dryg personal
Välj något annat helt enkelt då servicen är obefintlig och överskuggar de få ljusglimtar (poolen) som finns
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keine 5 Sterne wert und überteuert!
Der Aufenthalt war der reinste Horror. Das Zimmer war beim Einchecken dreckig Haare überall im Zimmer, das Badezimmer veraltet heruntergekommen und verkalkt. Im Zimmer kommen Nachts von allen Löchern kakarlacken raus gekrochen. Das Personal ist unfreundlich und das männliche Personal sehr aufdringlich. Das Essen schmeckt Nicht jeden Tag das selbe essen. Das Fleisch wird vom Vortag lediglich aufgewärmt, es gibt jeden Tag das selbe essen. Man muss teilweise bis zu 30 min auf sein Getränk warten. Die Pools sind dreckig und viel zu warm. Im großen und ganzen ist das Hotel in meinen Augen viel zu teuer und keine 5 Sterne wert. Nie wieder !
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2017
Cintia vastasi 22.7.2017
Sehr geehrte Damen und Herren, vielen Dank, dass Sie unser Hotel so ausführlich bewertet haben. Es tut uns leid, dass Sie ihren Urlaub nicht so geniessen konnten wie Sie es sich vorgestellt haben. Die Meinung unserer Kunden ist uns sehr wichtig, denn es hilft uns dabei unseren Standard zu verbessern. Ihre Beschwerde wurde an die entsprechenden Departments weiter geleitet. Nochmals bitten wir vielmals um Entschuldigung und wir würden uns freuen Sie noch ein mal in unserem Hotel begrüssen zu dürfen um Sie von dem Gegenteil zu überzeugen. Mit freundlichen Grüssen, Public relation - Cintia Avero-Janssen

8/10 Hyvä

MIGUEL

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2017

10/10 Loistava

Annick

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2017
Dear guest, First of all thank you for sharing with us you opinion about your stay in Be Live Collection Saidia. It is with pleasure that we knew that you were satisfied and it encourages us to give even more effort. We hope to see you very soon Best regards

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Dear Sir, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Be Live Collection Saidia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem. Best regards

4/10 Huono

Mr ben, Paris

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
bonne impressions personnel dépassé ou mal former dommage
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Be Live Collection Saidia. We are sorry that your experience did not meet your expectations; Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem. Best regards