Superior-huone, 1 suuri parisänky, parveke, järvinäköala | Ylelliset vuodevaatteet, tallelokero huoneessa, työpöytä, pimennysverhot

Arvostelut: Sheraton Stockholm Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Stockholm Hotel
Tegelbacken 6, BOX 195, Stockholm

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 582 kautta 1096 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 332 kautta 1096 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 106 kautta 1096 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 44 kautta 1096 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 32 kautta 1096 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Henna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Täydellinen
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 2.2.2024
Arvoisa vieraamme HennaKiitos arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että piditte huoneen siisteydestä ja hotellimme kuntoilutiloista - olemme omistautuneet tarjoamaan siistit ja mukavat puitteet kaikille vieraillemme. Palvelumme laatu on meille ensisijaisen tärkeää, ja on hienoa kuulla, että olette kokeneet henkilökuntamme palvelualttiiksi. Huoneiden varustelutaso on meille ylpeyden aihe, ja olemme iloisia, että arvostitte huoneenne mukavuuksia ja tarjoamiamme Sheraton Signature Beds -sänkyjä, jotka on suunniteltu takaamaan virkistävä uni.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Gunnar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Elin Roquet, General Manager vastasi 11.12.2023
Kära Gunnar, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är roligt att få läsa att ni var nöjda med rummets renlighet och att ni fann hotellets skick till belåtenhet. Vi är också glada att ni fann rummets komfort tillfredsställande.Vår personal strävar alltid efter att erbjuda utmärkt service, och det är fantastiskt att ni upplevde detta under er vistelse.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

Anna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamupala oli loistava. Varsinkin se että sai tilattua kananmunansa paistettuna juuri niin kuin itse halusi. Myös pullavalikoima todella hyvä.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.11.2023
Arvoisa vieraamme AnnaOlemme iloisia kuullessamme, että nautit aamupalastamme, erityisesti kananmunien tilaamisesta juuri haluamallasi tavalla ja monipuolisesta pullavalikoimastamme.Toivottavasti näemme pian uudestaan! Parhain terveisinElin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Mikko

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Elin Roquet, General Manager vastasi 31.10.2023
Dear Mikko,Thank you for this positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again in the future.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

2/10 Hirveä

Mikko

Yöpyi 1 yön elokuussa 2023

8/10 Hyvä

Mia

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Kaj Mikael

Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Silja

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvä sijainti
Liikenne aiheutti kovasti melua. Myös kylpyamme oli epämukava.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Pia

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022

2/10 Hirveä

Mikko

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022

10/10 Loistava

Ulrika

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022

10/10 Loistava

Tarja

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

6/10 OK

Jutta

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Mikael

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Leena

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

4/10 Huono

Hans

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022

6/10 OK

pekka

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Hieno ja hyvä hotelli. Ikä kuitenkin näkyy, mm. wcn liukuovi oli todella vaikea saada kiinni ja auki. huone nro 344.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022

8/10 Hyvä

Merja

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Good location!
The location was excellent and staff was extremely helpful. However, the warm breakfast foods were lukewarm, the lighting in the rooms was really bad, and the housekeeping didn’t manage to get us the right number of slippers and robes.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021

8/10 Hyvä

Satu

Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Aamiaisen henkilökunta todella ystävällistä. Saunatilan odotimme olevan hienompi hotellin tasoon verrattuna.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great Hotel for family holidays
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021

10/10 Loistava

Mika

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mainio sijainti, tilavat huoneet ja kaikkiaan mukava kokemus.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021

6/10 OK

Brandy, Herchweiler

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
It was close to the train stations and was an easy walk to old town (Gamla Stan), as well as nearby restaurants, shops and the mall.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 23.5.2024
Dear Brandy, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is gratifying to learn that our strategic location near the train stations and the historic Gamla Stan added convenience to your visit. Our proximity to an array of restaurants, shops, and amenities is something we pride ourselves on, and we are delighted it met your expectations.We appreciate your compliments on the cleanliness of our rooms and the service provided by our team. These aspects are fundamental to us and your recognition is highly valued. However, we regret to hear that our room amenities did not fully meet your satisfaction. While our hotel is indeed preparing for a renovation to enhance our guest experience, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We are committed to maintaining our facilities to the highest standard and assure you that the forthcoming improvements will address these concerns. Your comfort and satisfaction remain our priority, and we are confident that the updates we have planned will only serve to elevate the level of service and accommodation we offer.We hope to welcome you back. Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Kjell

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Eveything was good
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 23.5.2024
Dear Kjell,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Steven, Singapore

Walking distance to Old City, Central Station Great fitness ( 24 hr) facilities.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Steven,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that you appreciated our prime location, conveniently close to the Old City and Central Station, making it easy for our guests to explore the heart of Stockholm. We're also pleased to know that our 24-hour fitness facilities contributed to an enjoyable stay.Our team at Sheraton Stockholm Hotel is committed to providing exceptional service and facilities that meet the expectations of our valued guests. Your positive remarks serve as a wonderful affirmation of our efforts.Thank you once again for choosing Sheraton Stockholm Hotel, and for highlighting aspects that made your stay memorable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Jacqueline

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Jacqueline,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

Isobel

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect location, across from train station , fairly large rooms, good value.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Isobel,Thank you for such a positive review.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location in proximity to public transport was ideal for you.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Hassan

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Väldigt fint service och trevlig personal.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 4.5.2024
Kära Hassan, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är roligt att höra att ni var nöjd med städningen av rummet samt vårt hotells skick. Det är även fantastiskt att vår personal och de bekvämligheter vi erbjuder har levt upp till era förväntningar. Vi strävar ständigt efter att erbjuda en service i världsklass och en minnesvärd upplevelse för våra gäster.Tack för rekommendationen och vi hoppas att ni får chans att besöka oss igen snart! Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

ROBERTO E

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
NO MANY ORDER DURING THE BREAKFAST
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 23.4.2024
Dear Roberto, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you were pleased with the cleanliness of your room, the service provided by our team, and the amenities available during your stay. These are aspects we take great pride in and continuously strive to maintain at a high standard.We regret to hear about your experience with the breakfast order. Please rest assured that we are dedicated to providing a wide variety of quality options for our guests to enjoy, and we will look into this matter to ensure it remains consistent with our standards. Additionally, we recognize your concerns regarding the condition of the hotel, and we are excited to share that we will soon be undergoing a renovation to enhance our facilities and guest experience.We are grateful for your positive remarks on our service and amenities, which reflect the dedication of our staff in creating a welcoming and comfortable environment for our guests at Sheraton Stockholm Hotel.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Elin Roquet, General Manager

6/10 OK

Emily

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Close to metro station. About 10-15 min to some great restaurants. Hotel overall feels old and worn down. An update to the rooms would add more value to the price we paid.
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 16.4.2024
Dear Emily,Thank you for this review of your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our hotel's convenient location close to the metro station and the proximity to a variety of excellent dining options. Our prime location is indeed one of the aspects our guests frequently commend.However, we regret to hear your observations regarding the condition of the hotel. We understand that certain areas are showing signs of wear, and we want to assure you that a full-scale renovation is planned to begin in January to address these concerns and enhance the overall guest experience. As for the room amenities, while some areas are in need of an update, we are committed to providing a comfortable and functional environment for all of our guests. The staff takes great pride in maintaining our rooms and ensuring that they are clean and well-appointed.We are especially grateful for your kind words about our staff's service. Our dedicated team strives to deliver a high standard of hospitality and we are pleased to know that we met your expectations in this area.Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Ernest

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Centrally located. Can walk to major attractions and T central.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 22.3.2024
Dear Ernest,Thank you for this positive review of your stay with us.It's wonderful to hear that our central location provided you with the convenience to explore the city and its attractions easily. We're also delighted that you found our hotel to meet your standards of cleanliness and service. Your compliment on the condition of our hotel is greatly appreciated, reflecting our team's commitment to maintaining a welcoming and well-kept environment. We noticed your room amenities rating and would like to ensure you that our team is dedicated to offering a comfortable stay with thoughtful features, such as the Sheraton Signature Beds and complimentary high-speed internet.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Ernest

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great value in Stockholm. Centrally located.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 18.3.2024
Dear Ernest,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear you found our central location to be of great value during your stay in Stockholm. It's wonderful that the cleanliness of our rooms and the condition of our hotel met your expectations. Your kind words about our service are greatly appreciated, as our team strives to offer exceptional service to all our guests. We regret to hear that some room amenities did not fully meet your standards. While we ensure that all our rooms are equipped with a variety of amenities, as stated in the context, we always welcome feedback on how we can enhance our guest experience.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Ayumi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 4.3.2024
Dear Ayumi,Thanks for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to see you again soon.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

Noak

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 27.2.2024
Kära Noak, stort tack för att ni valde att bo hos oss och för ert fina omdöme.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi önskar er välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Lena

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024

6/10 OK

Jessejames

Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 20.2.2024
Dear Jesse,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to learn that your stay did not entirely meet your expectations. Please do let us know at the time of any concerns, our team is always on hand to assist and try to ensure that you have the best stay possible.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Claudia E, Colorado Springs

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location, service and accommodation are excellent. Breakfast buffet is a must have
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 20.2.2024
Dear Claudia,Thank you for this great feedback about your recent stay.We're thrilled to hear that our location served you well and that you found our service to be excellent. It's also wonderful to know that the accommodation met your expectations and that our breakfast buffet was a highlight of your stay. Our team takes great pride in offering spacious rooms and a diverse breakfast, providing a perfect start to the day overlooking the stunning Lake Mälaren. We are delighted that these aspects contributed positively to your time at our hotel.We look forward to welcoming you back. Best regards,Elin Roquet, General Manager

6/10 OK

Hans ten

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Katherine

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good view and close to central station
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 13.2.2024
Dear Katherine,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We're delighted to hear that you appreciated the stunning views and our proximity to the central station, ensuring convenient access to the city's offerings. Our team takes great pride in maintaining cleanliness, and we're glad that you rated this aspect highly.It seems there was an aspect of your stay that did not meet your expectations fully. Please rest assured that we are committed to providing exceptional service and accommodations, and we continuously strive to enhance our hotel conditions.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Karina K

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024

8/10 Hyvä

Emma

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.2.2024
Kära Emma, tack för era ord efter er vistelse hos oss.Vi är glada att höra att ni uppskattade ert bekväma rum och vår underbara personal. De strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, och det är fantastiskt att se att detta reflekterades under er vistelse.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

magnus

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.2.2024
Kära Magnus, tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Varma hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

Linlin

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.2.2024
Käre Gäst, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

6/10 OK

Juan

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Not ideal cleanliness
The overall cleanliness of the hotel is not good. There's a lot of dust in the room, underneath the beds and furniture, and in the restaurant. The furniture is old and damaged.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Dear Juan.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It's gratifying to hear that you found comfort in our accommodations, with our Sheraton Signature Beds designed for a restful sleep. We're also pleased to note your satisfaction with the level of service provided by our team. However, we regret to hear of your concerns regarding cleanliness and the condition of the furniture. Our guests' comfort and satisfaction are paramount, and we typically pride ourselves on maintaining impeccable standards. While our upcoming full-scale renovation, set for January, will address updates to our hotel, we assure you that we continuously strive to deliver a clean and welcoming environment for all our guests.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Janina

Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Dear Janina,Thank you for sharing your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again. Kind regards,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

Jens Mosgaard

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Kära Jens, tack för er recension.Det glädjer oss att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Tillfredsställelsen hos våra gäster är vår största stolthet och vi är så glada att få läsa att ni trivdes med vårt upplägg, det värmer verkligen.Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 Hyvä

Kjell

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Kära Kjell, tack för att ni tagit er tiden att ge oss feedback.Vi är glada att höra att ni fann rummens renhet och hotellets skick tillfredsställande. Tack också för att ni uppskattade vår service och komforten i ert rum. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska känna sig väl omhändertagna och det är självklart fint att veta att vi har lyckats med detta.Vi önskar er välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Carsten

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 26.1.2024
Kära Carsten, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är fint att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss och att ni uppskattade våra fräscha lokaler. Det är viktigt för oss att erbjuda en ren och bekväm miljö för våra gäster och vi är glada att vi har lyckats med det för er.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 Loistava

Susanne

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 26.1.2024
Kära Susanne, tack för att ni recenserade er vistelse hos oss.Vi är glada att få läsa att ni fann rummens renlighet och hotellets skick till belåtenhet. Vi strävar alltid efter att erbjuda en bekväm och trevlig upplevelse för våra gäster och det är uppmuntrande att veta att vi lyckades med det för er. Tack för att ni dessutom ger servicen ett högt betyg. Vårt team arbetar ständigt för att upprätthålla högsta standard och er feedback är ett värdefullt bevis på deras hårda arbete.Vi ser fram emot att få önska er välkommen tillbaka snart igen!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager