Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 582 kautta 1096 arvostelua" "
10–Loistava
582
Arvosana 8 - Hyvä. 332 kautta 1096 arvostelua" "
8–Hyvä
332
Arvosana 6 - OK. 106 kautta 1096 arvostelua" "
6–OK
106
Arvosana 4 - Huono. 44 kautta 1096 arvostelua" "
4–Huono
44
Arvosana 2 - Hirveä. 32 kautta 1096 arvostelua" "
2–Hirveä
32
8,8/10
Siisteys
8,8/10
Henkilökunta ja palvelu
8,6/10
Palvelut/mukavuudet
8,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
8,4/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Henna
30.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Täydellinen
Henna
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 2.2.2024
Arvoisa vieraamme HennaKiitos arviostanne.Olemme iloisia kuullessamme, että piditte huoneen siisteydestä ja hotellimme kuntoilutiloista - olemme omistautuneet tarjoamaan siistit ja mukavat puitteet kaikille vieraillemme. Palvelumme laatu on meille ensisijaisen tärkeää, ja on hienoa kuulla, että olette kokeneet henkilökuntamme palvelualttiiksi. Huoneiden varustelutaso on meille ylpeyden aihe, ja olemme iloisia, että arvostitte huoneenne mukavuuksia ja tarjoamiamme Sheraton Signature Beds -sänkyjä, jotka on suunniteltu takaamaan virkistävä uni.Toivottavasti näemme teidät pian uudestaan vieraanamme. Parhain terveisin,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Gunnar
7.12.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Gunnar
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Elin Roquet, General Manager vastasi 11.12.2023
Kära Gunnar, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är roligt att få läsa att ni var nöjda med rummets renlighet och att ni fann hotellets skick till belåtenhet. Vi är också glada att ni fann rummets komfort tillfredsställande.Vår personal strävar alltid efter att erbjuda utmärkt service, och det är fantastiskt att ni upplevde detta under er vistelse.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
Anna
Matkusti perheen kanssa
4.11.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aamupala oli loistava. Varsinkin se että sai tilattua kananmunansa paistettuna juuri niin kuin itse halusi. Myös pullavalikoima todella hyvä.
Anna
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.11.2023
Arvoisa vieraamme AnnaOlemme iloisia kuullessamme, että nautit aamupalastamme, erityisesti kananmunien tilaamisesta juuri haluamallasi tavalla ja monipuolisesta pullavalikoimastamme.Toivottavasti näemme pian uudestaan! Parhain terveisinElin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Mikko
29.10.2023
Mikko
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Elin Roquet, General Manager vastasi 31.10.2023
Dear Mikko,Thank you for this positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again in the future.Kind regards,Elin Roquet, General Manager
2/10 Hirveä
Mikko
10.8.2023
Mikko
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
8/10 Hyvä
Mia
3.7.2023
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Mia
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
8/10 Hyvä
Kaj Mikael
12.6.2023
Kaj Mikael
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
10/10 Loistava
Silja
26.2.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Silja
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
15.2.2023
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvä sijainti
Liikenne aiheutti kovasti melua. Myös kylpyamme oli epämukava.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2023
10/10 Loistava
Pia
3.1.2023
Pia
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2022
2/10 Hirveä
Mikko
Matkusti perheen kanssa
12.12.2022
Hyvää: Huoneen mukavuus
Mikko
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
10/10 Loistava
Ulrika
3.12.2022
Ulrika
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022
10/10 Loistava
Tarja
29.7.2022
Tarja
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
6/10 OK
Jutta
23.7.2022
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Jutta
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
8/10 Hyvä
Mikael
22.7.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mikael
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022
8/10 Hyvä
Leena
Matkusti perheen kanssa
2.7.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Leena
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022
4/10 Huono
Hans
30.5.2022
Hans
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2022
6/10 OK
pekka
Matkusti kumppanin kanssa
20.3.2022
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Hieno ja hyvä hotelli. Ikä kuitenkin näkyy, mm. wcn liukuovi oli todella vaikea saada kiinni ja auki. huone nro 344.
pekka
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2022
8/10 Hyvä
Merja
18.2.2022
Merja
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2022
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
Matkusti ryhmän kanssa
1.12.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Good location!
The location was excellent and staff was extremely helpful. However, the warm breakfast foods were lukewarm, the lighting in the rooms was really bad, and the housekeeping didn’t manage to get us the right number of slippers and robes.
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2021
8/10 Hyvä
Satu
Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa
9.11.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Aamiaisen henkilökunta todella ystävällistä. Saunatilan odotimme olevan hienompi hotellin tasoon verrattuna.
Satu
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2021
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti perheen kanssa
22.10.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great Hotel for family holidays
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021
10/10 Loistava
Mika
Matkusti kumppanin kanssa
30.9.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Mainio sijainti, tilavat huoneet ja kaikkiaan mukava kokemus.
Mika
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021
6/10 OK
Brandy, Herchweiler
Matkusti perheen kanssa
20.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
It was close to the train stations and was an easy walk to old town (Gamla Stan), as well as nearby restaurants, shops and the mall.
Brandy
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 23.5.2024
Dear Brandy, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is gratifying to learn that our strategic location near the train stations and the historic Gamla Stan added convenience to your visit. Our proximity to an array of restaurants, shops, and amenities is something we pride ourselves on, and we are delighted it met your expectations.We appreciate your compliments on the cleanliness of our rooms and the service provided by our team. These aspects are fundamental to us and your recognition is highly valued. However, we regret to hear that our room amenities did not fully meet your satisfaction. While our hotel is indeed preparing for a renovation to enhance our guest experience, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We are committed to maintaining our facilities to the highest standard and assure you that the forthcoming improvements will address these concerns. Your comfort and satisfaction remain our priority, and we are confident that the updates we have planned will only serve to elevate the level of service and accommodation we offer.We hope to welcome you back. Best wishes,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Kjell
Matkusti ryhmän kanssa
19.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Eveything was good
Kjell
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 23.5.2024
Dear Kjell,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Steven, Singapore
12.5.2024
Walking distance to Old City, Central Station
Great fitness ( 24 hr) facilities.
Steven
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Steven,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that you appreciated our prime location, conveniently close to the Old City and Central Station, making it easy for our guests to explore the heart of Stockholm. We're also pleased to know that our 24-hour fitness facilities contributed to an enjoyable stay.Our team at Sheraton Stockholm Hotel is committed to providing exceptional service and facilities that meet the expectations of our valued guests. Your positive remarks serve as a wonderful affirmation of our efforts.Thank you once again for choosing Sheraton Stockholm Hotel, and for highlighting aspects that made your stay memorable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Jacqueline
10.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jacqueline
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Jacqueline,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
Isobel
Matkusti kumppanin kanssa
7.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect location, across from train station , fairly large rooms, good value.
Isobel
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 14.5.2024
Dear Isobel,Thank you for such a positive review.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location in proximity to public transport was ideal for you.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Hassan
Matkusti ryhmän kanssa
28.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Väldigt fint service och trevlig personal.
Hassan
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 4.5.2024
Kära Hassan, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är roligt att höra att ni var nöjd med städningen av rummet samt vårt hotells skick. Det är även fantastiskt att vår personal och de bekvämligheter vi erbjuder har levt upp till era förväntningar. Vi strävar ständigt efter att erbjuda en service i världsklass och en minnesvärd upplevelse för våra gäster.Tack för rekommendationen och vi hoppas att ni får chans att besöka oss igen snart! Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
ROBERTO E
Matkusti perheen kanssa
22.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
NO MANY ORDER DURING THE BREAKFAST
ROBERTO E
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 23.4.2024
Dear Roberto, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you were pleased with the cleanliness of your room, the service provided by our team, and the amenities available during your stay. These are aspects we take great pride in and continuously strive to maintain at a high standard.We regret to hear about your experience with the breakfast order. Please rest assured that we are dedicated to providing a wide variety of quality options for our guests to enjoy, and we will look into this matter to ensure it remains consistent with our standards. Additionally, we recognize your concerns regarding the condition of the hotel, and we are excited to share that we will soon be undergoing a renovation to enhance our facilities and guest experience.We are grateful for your positive remarks on our service and amenities, which reflect the dedication of our staff in creating a welcoming and comfortable environment for our guests at Sheraton Stockholm Hotel.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Elin Roquet, General Manager
6/10 OK
Emily
Matkusti perheen kanssa
12.4.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Close to metro station. About 10-15 min to some great restaurants. Hotel overall feels old and worn down. An update to the rooms would add more value to the price we paid.
Emily
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 16.4.2024
Dear Emily,Thank you for this review of your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our hotel's convenient location close to the metro station and the proximity to a variety of excellent dining options. Our prime location is indeed one of the aspects our guests frequently commend.However, we regret to hear your observations regarding the condition of the hotel. We understand that certain areas are showing signs of wear, and we want to assure you that a full-scale renovation is planned to begin in January to address these concerns and enhance the overall guest experience. As for the room amenities, while some areas are in need of an update, we are committed to providing a comfortable and functional environment for all of our guests. The staff takes great pride in maintaining our rooms and ensuring that they are clean and well-appointed.We are especially grateful for your kind words about our staff's service. Our dedicated team strives to deliver a high standard of hospitality and we are pleased to know that we met your expectations in this area.Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Ernest
Matkusti perheen kanssa
21.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Centrally located. Can walk to major attractions and T central.
Ernest
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 22.3.2024
Dear Ernest,Thank you for this positive review of your stay with us.It's wonderful to hear that our central location provided you with the convenience to explore the city and its attractions easily. We're also delighted that you found our hotel to meet your standards of cleanliness and service. Your compliment on the condition of our hotel is greatly appreciated, reflecting our team's commitment to maintaining a welcoming and well-kept environment. We noticed your room amenities rating and would like to ensure you that our team is dedicated to offering a comfortable stay with thoughtful features, such as the Sheraton Signature Beds and complimentary high-speed internet.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Ernest
Matkusti perheen kanssa
12.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great value in Stockholm. Centrally located.
Ernest
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 18.3.2024
Dear Ernest,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear you found our central location to be of great value during your stay in Stockholm. It's wonderful that the cleanliness of our rooms and the condition of our hotel met your expectations. Your kind words about our service are greatly appreciated, as our team strives to offer exceptional service to all our guests. We regret to hear that some room amenities did not fully meet your standards. While we ensure that all our rooms are equipped with a variety of amenities, as stated in the context, we always welcome feedback on how we can enhance our guest experience.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Ayumi
29.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ayumi
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 4.3.2024
Dear Ayumi,Thanks for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to see you again soon.Kind regards,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
Noak
26.2.2024
Noak
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 27.2.2024
Kära Noak, stort tack för att ni valde att bo hos oss och för ert fina omdöme.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi önskar er välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Lena
19.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Lena
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
6/10 OK
Jessejames
18.2.2024
Jessejames
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 20.2.2024
Dear Jesse,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to learn that your stay did not entirely meet your expectations. Please do let us know at the time of any concerns, our team is always on hand to assist and try to ensure that you have the best stay possible.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Claudia E, Colorado Springs
Matkusti kumppanin kanssa
16.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great location, service and accommodation are excellent. Breakfast buffet is a must have
Claudia E
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 20.2.2024
Dear Claudia,Thank you for this great feedback about your recent stay.We're thrilled to hear that our location served you well and that you found our service to be excellent. It's also wonderful to know that the accommodation met your expectations and that our breakfast buffet was a highlight of your stay. Our team takes great pride in offering spacious rooms and a diverse breakfast, providing a perfect start to the day overlooking the stunning Lake Mälaren. We are delighted that these aspects contributed positively to your time at our hotel.We look forward to welcoming you back. Best regards,Elin Roquet, General Manager
6/10 OK
Hans ten
12.2.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Hans ten
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Katherine
12.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good view and close to central station
Katherine
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 13.2.2024
Dear Katherine,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We're delighted to hear that you appreciated the stunning views and our proximity to the central station, ensuring convenient access to the city's offerings. Our team takes great pride in maintaining cleanliness, and we're glad that you rated this aspect highly.It seems there was an aspect of your stay that did not meet your expectations fully. Please rest assured that we are committed to providing exceptional service and accommodations, and we continuously strive to enhance our hotel conditions.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Karina K
5.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Karina K
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
8/10 Hyvä
Emma
Matkusti perheen kanssa
4.2.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Emma
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.2.2024
Kära Emma, tack för era ord efter er vistelse hos oss.Vi är glada att höra att ni uppskattade ert bekväma rum och vår underbara personal. De strävar alltid efter att ge bästa möjliga service, och det är fantastiskt att se att detta reflekterades under er vistelse.Vi önskar er varmt välkommen åter!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
magnus
4.2.2024
magnus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.2.2024
Kära Magnus, tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Varma hälsningar,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
Linlin
3.2.2024
Linlin
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 6.2.2024
Käre Gäst, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
6/10 OK
Juan
Matkusti perheen kanssa
29.1.2024
Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Not ideal cleanliness
The overall cleanliness of the hotel is not good. There's a lot of dust in the room, underneath the beds and furniture, and in the restaurant. The furniture is old and damaged.
Juan
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Dear Juan.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It's gratifying to hear that you found comfort in our accommodations, with our Sheraton Signature Beds designed for a restful sleep. We're also pleased to note your satisfaction with the level of service provided by our team. However, we regret to hear of your concerns regarding cleanliness and the condition of the furniture. Our guests' comfort and satisfaction are paramount, and we typically pride ourselves on maintaining impeccable standards. While our upcoming full-scale renovation, set for January, will address updates to our hotel, we assure you that we continuously strive to deliver a clean and welcoming environment for all our guests.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best regards,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Janina
28.1.2024
Janina
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Dear Janina,Thank you for sharing your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again. Kind regards,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
Jens Mosgaard
Matkusti perheen kanssa
27.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Jens Mosgaard
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Kära Jens, tack för er recension.Det glädjer oss att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Tillfredsställelsen hos våra gäster är vår största stolthet och vi är så glada att få läsa att ni trivdes med vårt upplägg, det värmer verkligen.Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
8/10 Hyvä
Kjell
Liikematkailija
25.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kjell
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 30.1.2024
Kära Kjell, tack för att ni tagit er tiden att ge oss feedback.Vi är glada att höra att ni fann rummens renhet och hotellets skick tillfredsställande. Tack också för att ni uppskattade vår service och komforten i ert rum. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska känna sig väl omhändertagna och det är självklart fint att veta att vi har lyckats med detta.Vi önskar er välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Carsten
Matkusti perheen kanssa
22.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Carsten
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 26.1.2024
Kära Carsten, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är fint att höra att ni hade en trevlig vistelse hos oss och att ni uppskattade våra fräscha lokaler. Det är viktigt för oss att erbjuda en ren och bekväm miljö för våra gäster och vi är glada att vi har lyckats med det för er.Vi önskar er varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager
10/10 Loistava
Susanne
Matkusti ryhmän kanssa
22.1.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Susanne
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Elin Roquet, General Manager vastasi 26.1.2024
Kära Susanne, tack för att ni recenserade er vistelse hos oss.Vi är glada att få läsa att ni fann rummens renlighet och hotellets skick till belåtenhet. Vi strävar alltid efter att erbjuda en bekväm och trevlig upplevelse för våra gäster och det är uppmuntrande att veta att vi lyckades med det för er. Tack för att ni dessutom ger servicen ett högt betyg. Vårt team arbetar ständigt för att upprätthålla högsta standard och er feedback är ett värdefullt bevis på deras hårda arbete.Vi ser fram emot att få önska er välkommen tillbaka snart igen!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager