Baari (majoituspaikassa)

Arvostelut: The David Kempinski Tel Aviv

The David Kempinski Tel Aviv
Hayarkon 51, Tel Aviv, Israel

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 43 kautta 62 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 8 kautta 62 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 6 kautta 62 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 4 kautta 62 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 62 arvostelua" "

9,2/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

8,4/10

Palvelut/mukavuudet

9,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Meir

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect vacation
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 5.5.2024
Thank you for your feedback

10/10 Loistava

Shmuel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Golden location, great service and helpful staff
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 9.4.2024
Thank you for your feedback!

8/10 Hyvä

Max

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Easy check in process. Elevator is high-tech and see through window onto city. Room is decent size. Pillows too soft and need almost 3 of them to make an equivalent of one. Towel kind of beat up. Furniture in common spaces looks dated and not very comfortable. Gym is small but has all basics with towels and water bottles. Pool was closed and so was the rooftop lounge
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 14.3.2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our check-in process to be smooth and efficient.We're glad you enjoyed the unique experience of our elevator with its see-through window overlooking the city. It's always exciting for us to offer our guests a memorable journey from the moment they arrive.Regarding your comments about the room, we're pleased to know that you found it to be of decent size. However, we apologize for any inconvenience you experienced with the pillows. Your feedback regarding the softness of the pillows is duly noted, and we will definitely look into this matter to ensure our guests' comfort in the future.Additionally, we appreciate your feedback about the towels. We strive to maintain high standards of cleanliness and comfort throughout our accommodations, and we will address this matter promptly to ensure it meets our guests' expectations.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable experience in the future.

4/10 Huono

INOUN

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ascenseur chabatique en panne, coffre bloqué à l'arrivée, chambre non faite en fin de journée, pour un hotel de luxe je suis trés décu. nous étions obligé de ranger la chambre. On attend un geste de votre part
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 14.3.2024
Dear INOUN, Thank you for sharing your recent experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay.We are aware of the issues you mentioned regarding the broken elevator on Shabbat and the safe being blocked upon your arrival. As for my information it all was fixed in a timely manner. Rest assured, we have already taken steps to rectify these issues to prevent any recurrence in the future.Regarding the matter of your room not being made up at the end of the day, we sincerely apologize for the oversight. Upon investigating, we found that a "Do Not Disturb" sign was placed on your door, indicating to our housekeeping team not to enter the room. Nevertheless, we understand your disappointment and frustration, and we regret that we were unable to meet your expectations in this regard.In response to your concerns, we have already provided a gesture as a token of our apology for the inconvenience you experienced. We hope that this gesture demonstrates our commitment to ensuring our guests' satisfaction.Once again, we apologize for the shortcomings you encountered during your stay. We appreciate your feedback as it helps us to continuously improve our services. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience.

10/10 Loistava

risa

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Great service
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 14.3.2024
Thank you for your feedback!

10/10 Loistava

robert

Yöpyi 6 yötä helmikuussa 2024

10/10 Loistava

Elias

Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Robert

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perfect location by the beach; pool was great.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Milvus

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

8/10 Hyvä

Nicholas

Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023

10/10 Loistava

marcos

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ok
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 31.8.2023
Thank you for the review.

10/10 Loistava

eliyahu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 14 yötä elokuussa 2023

4/10 Huono

Jonathan

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
L’hôtel est top mais ils essaient trop de faire payer des choses en plus. Sur plusieurs points ils ont, pour moi, essayé de nous arnaquer et on a dû se battre. Nous avons rencontré plusieurs clients ayant eu les mêmes problèmes.
Yöpyi 10 yötä elokuussa 2023
L'équipe des relations clients vastasi 30.8.2023
Cher Jinathan, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de partager vos réflexions et opinions sur votre récent séjour dans notre hôtel.Nous avons soigneusement examiné vos commentaires et souhaitons répondre aux préoccupations que vous avez soulevées concernant les frais associés à certains de nos services. Nous nous excusons si une confusion ou des désagréments ont été causés pendant votre séjour. Veuillez nous permettre de fournir quelques éclaircissements sur nos offres de services.Nous sommes fiers d'offrir une gamme de services pour garantir à nos clients un séjour mémorable et confortable. Certains de ces services sont inclus dans le prix de la chambre d'hôtel, tandis que d'autres sont disponibles moyennant des frais supplémentaires. Nous comprenons l'importance de la transparence, c'est pourquoi tous les frais supplémentaires sont toujours clairement indiqués et nous ne cachons jamais rien. Si vous avez d'autres questions ou avez besoin d'une assistance supplémentaire, n'hésitez pas à nous contacter directement.

10/10 Loistava

Jose

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place to stay
Yöpyi 1 yön elokuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 7.8.2023
Dear Jose, thank you for the review. Our team works exceptionally hard to curate a memorable stay for every guest and I am pleased to see that their efforts did not go unnoticed. Thank you again for your review and we welcome you back to the David Kempinski Tel Aviv.

8/10 Hyvä

Jose

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great place to stay
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 7.8.2023
Dear Jose, thank you for the review. Our team works exceptionally hard to curate a memorable stay for every guest and I am pleased to see that their efforts did not go unnoticed. Thank you again for your review and we welcome you back to the David Kempinski Tel Aviv.

10/10 Loistava

IVA

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

6/10 OK

Keydan

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023

10/10 Loistava

Aryeh

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

8/10 Hyvä

Moises

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Muy caro
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya Quality Manager vastasi 30.6.2023
Thank you for your feedback!

8/10 Hyvä

Lauren

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

4/10 Huono

Benjamin

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Shevkoplyas

Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023

10/10 Loistava

Jennifer

Yöpyi 1 yön toukokuussa 2023

10/10 Loistava

Pascal

Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 15.5.2023
Thank you for the rating!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
highly recommended
Great hotel and highly recommended. My first room was a low floor with city view. Had to switch to a higher floor to get a decent beach view. Excellent breakfast and helpful staff.
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 15.5.2023
Dear Guest, thank you for sparing the time to share these wonderful comments about your recent visit. Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager

10/10 Loistava

hilary

Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2023

8/10 Hyvä

zachary

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Great Choice on The Beach
Enjoyed our stay in Tel Aviv. The hotel is in a great spot on the beach. Easy to get anywhere. Breakfast was top quality. Best we had in all of Israel. Hotel flowers were exquisite. Best of all, the staff is excellent. 5star service every step of the way. Front desk, housekeeping, restaurant employees all fantastic, go out of their way to be sure all is well. The Bellboys are superb! BUT…what made our stay most enjoyable was the doorman, Hessel. A true gem to find these days. Above and beyond his duties, he is the best employee Ive ecountered at any Kempinski in the world. Well Done! Would stay here again anytime!
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya Quality Manager vastasi 15.5.2023
Dear Zachary, thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We are thrilled to hear that you enjoyed your recent stay with us so much. Our team works exceptionally hard to curate a memorable stay for every guest and I am pleased to see that their efforts did not go unnoticed. We are delighted by your kind words and we hope to welcome you back again soon at The David Kempinski Tel Aviv. Sincerely, Aleksandra Miliavskaya Quality Manager

10/10 Loistava

seth

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Room and facilities this is the best hotel in Tel Aviv
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2023
Quality manager vastasi 1.5.2023
Dear Seth, thank you for sparing the time to share these wonderful comments about your recent visit. Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager

6/10 OK

Tali

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Disapointing
A few weeks ago we stayed for the first time in this hotel and we had a great time, everything was amazing. So we went again for Yom Ha'atzmaut and maybe that's the reason why this stay was disappointing but we were very disappointed. The service was terrible. I don't have any other way to describe it. The breakfast was very poor, in the lounge, and the staff in full width, was very bad.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya Quality Manager vastasi 1.5.2023
Dear Tali,We are very disappointed to hear that you were not impressed with our service for your second visit.We want you to know that your feedback is extremely valuable to us. Please know that we are committed to providing our guests with the highest level of service, and we hope that you will give us another opportunity to exceed your expectations in the future. We would be honored to have you as our guest again. Rest assured that we will look into the issues you highlighted and make sure to organize the trainings and tune the processes. We hope that we will welcome you again and provide you with the finest hospitality here at the David Kempinski Tel Aviv. Sincerely,Aleksandra Miliavskaya Quality Manager

6/10 OK

Peter

Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 15.5.2023
Thank you for the rating!

8/10 Hyvä

Boris

Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 15.5.2023
Thank you for the rating!

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
needs a lot of improvement
The opening of the door of the bathroom doesn't make sense. the opening of the shower door also doesn't make sense. there is a lot of dust in the window sills outside of the room. the breakfast is very boring with zero creativity. in the last day we tried to enter the room but the key was not working. After going to the front desk and they accused us (very rude) that we put the key near the phone which was not true! than they gave us another key and again it didn't open our room. Than they came with us with the master and still it didn't work. at the end after 45 minutes they opened the door with a regular key (we almost missed our flight). Overall our experience was unpleasant.
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya Quality Manager vastasi 28.3.2023
Dear Guest, I'm sorry to hear about the issues you experienced during your stay. Regarding the key, we did face some issues that day with our system because of the clock change. Of course, there is no excuse and our guests should never suffer from it, but we tried our best to resolve it as fast as we can. I am really sorry for this situation. Moreover, the behavior of the front desk as you describe it should never be possible in a luxury hotel. Let me assure you that we will provide an extra training to our staff. As for breakfast, we appreciate your feedback, and we will take it into consideration, although some guests called our breakfast one of the best on the Tel Aviv coast. Please let us know if you have any dietary restrictions or preferences, and we will try our best to accommodate them. Regarding the dust, I apologize for any inconvenience caused. We are trying to maintain the cleanliness of outside windows on the highest level. Thank you for bringing these issues to our attention. We value your feedback, and we will do our best to make your next stay as comfortable and enjoyable as possible. We hope to welcome you back again at The David Kempinski Tel Aviv. Sincerely, Aleksandra Miliavskaya Quality Manager

6/10 OK

ester

Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 15.5.2023
Thank you for the rating!

10/10 Loistava

Riva

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lovely location, hotel and amenities
Yöpyi 6 yötä maaliskuussa 2023
Aleksandra Miliavskaya vastasi 2.4.2023
Dear Riva, thank you for your review and we hope to see you again soon.Sincerely,Aleksandra Miliavskaya,Quality manager

10/10 Loistava

Ross

Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Ross

Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Tali

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Geweldig
Het hotel is geweldig, het personeel is zo vriendelijk, je wordt als een echte VIP behandeld. De kamers zijn prachtig en goed onderhouden. Wij komen zeker nog terug
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager vastasi 28.3.2023
Dear Tali, thank you so much for taking the time to write such a wonderful review. Sincerely, Aleksandra Miliavskaya, Quality manager

10/10 Loistava

Andrew

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
All good except our suite was not ready
All good except that our suite was not ready when we arrived despite arriving 3 hours past the checkin time. Also opposite the beach so very convenient. Very happy with the service and the hotel is wonderful, would recommend.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2023
Guest Relations Team vastasi 6.3.2023
Dear Andrew, Thank you for taking the time to leave such a wonderful review. We are thrilled to hear that you enjoyed your recent stay with us so much. I am sorry to hear about check in delay, we shall investigate further. We delighted by your kind words and we hope to welcome you back again soon at The David Kempinski Tel Aviv.

10/10 Loistava

Hanna

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

4/10 Huono

Ohad

Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Rochelle

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Rubbin

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Très bel hôtel, service exceptionnel, excellent petit déjeuner.
Yöpyi 6 yötä joulukuussa 2022
L'équipe des relations clients vastasi 5.1.2023
Cher Rubben, merci d'avoir pris le temps de partager ces merveilleux commentaires sur votre récent séjour avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez des souvenirs positifs. Ce fut un grand plaisir de vous accueillir au David Kempinski Tel Aviv. Merci beaucoup de nous avoir choisis pour vos vacances et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'avenir! Cordialement, L'équipe des relations clients

10/10 Loistava

Henrik

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Överlag mycket hög kvalitet.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022
Guest Relations Team vastasi 14.11.2022
Dear Henrik,Thank you for taking the time to share your comments about your experience. We are glad you enjoyed your stay at The David Kempinski Tel Aviv. We are looking forward to welcome you back! With kindest regards,Guest Relations Team

10/10 Loistava

MOR

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2022
Alyona Schwartz, Guest Experience Manager. vastasi 15.10.2022
Dear Mor,Thank you for your high evaluation!We are looking forward to welcoming you back in the David Kempinski Tel Aviv

10/10 Loistava

scott

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The place to be in TLV
Amazing ! Location is perfect …breakfast probably the best in the world …no joke . Will be back ..
Yöpyi 5 yötä kesäkuussa 2022
Guest Experience vastasi 6.9.2022
Dear Scott,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your time with us, especially our delicious breakfast and the most exciting location in the city. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Loistava

eliyahu

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2022
Guest Relations vastasi 22.8.2022
Dear Eliyahu,Thank you for your feedback! We're delighted to see that you enjoyed your experience with us and we look forward to welcoming you back.

10/10 Loistava

moises

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Marcos

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Nos fue bien pero el cuarto huele mal … no hay para colgar toallas en el baño Moscas en el cuarto Muy caro para lo que ofrece El concierge muy malo
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Guest Relations vastasi 16.8.2022
Dear Marcos, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are dedicated to providing the highest quality and a consistent level of service for all our guests. Thank you for addressing these important issues which give us opportunity for improvement, and you can rest assured that we have communicated your comments to the relevant teams. Nevertheless, we are happy to hear that you enjoyed your time with and we look forward to the prospect of welcoming you back in the future.

10/10 Loistava

Marni

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Guest Relations Team vastasi 14.11.2022
Dear Marni,Thank you for your high evaluation! We are looking forward to welcoming you back in the David Kempinski Tel Aviv

10/10 Loistava

deborah

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Alyona Schwartz, Guest Experience Manager. vastasi 7.8.2022
Dear Deborah, Thank you so much for such a high evaluation of our hotel, we are absolutely happy and honored to see it and we are looking forward to welcoming you back in The David Kempinski Hotel soon!