Hotel Resol Akihabara
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee kohteen Uenon puisto lähellä
Majoituspaikan Hotel Resol Akihabara valokuvagalleria





Arvostelut
9,2 kautta 10.
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (14sqm) kuvat

Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (14sqm)
9,6 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(22 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Syvä kylpyamme
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone yhdelle, tupakointi kielletty (14 sqm) kuvat

Kahden hengen standard-huone yhdelle, tupakointi kielletty (14 sqm)
9,2 kautta 10
Upea
(11 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Syvä kylpyamme
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty (17sqm) kuvat

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty (17sqm)
9,4 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(3 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Syvä kylpyamme
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (Moderate, 15sqm) kuvat

Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (Moderate, 15sqm)
9,0 kautta 10
Upea
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi
Lämmitys
Jääkaappi
Taulutelevisio
Untuvapeitto
Syvä kylpyamme
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee)
Hiustenkuivaaja
Saatat pitää myös näistä

Royal Park Hotel Tokyo Nihonbashi
Chuo
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Ilmastointi
- Kuntosali
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 1 009 arvostelua
Hinta on 149 €
15.1.–16.1.2026
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Resol Akihabara
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel Resol Stay Akihabara
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Pesulapalvelut
- Siivous
9.4 kautta 10, Poikkeuksellisen hyvä, 307 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupunkivero voidaan veloittaa majoituspaikassa, ja sen määrä voi olla 100–10 000 JPY per henkilö, per yö perustuen yökohtaiseen huonehintaan. Huomaa, että poikkeuksia saatetaan soveltaa. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä majoituspaikkaan käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu englantilaisesta aamiaisesta: noin 2000 JPY aikuisille ja 2000 JPY lapsille
- Katettu omatoiminen pysäköinti: 2500 JPY per päivä (ilman kulkurajoituksia)
- Siivousmaksu: 1500 JPY per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Asiakkaiden on otettava majoituspaikkaan yhteyttä, jos he haluavat varata pysäköintipaikan paikan päältä
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Pysäköintialueella on korkeusrajoituksia
Tämä majoituspaikka toivottaa tervetulleiksi kaikki asiakkaat seksuaaliseen suuntautumiseen tai sukupuoli-identiteettiin katsomatta (LGBTQ+ -ystävällinen)
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel Resol Akihabara – arvostelut
9,2
Upea
9,4
Siisteys
9,0
Sijainti
9,4
Henkilökunta ja palvelu
9,4
Ympäristöystävällisyys
9,4
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
14.4.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
5.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2019
6/10 OK
Alfredo, Dublin
23.11.2025
Alfredo
Yöpyi 7 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Betty
22.11.2025
Betty
Yöpyi 5 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
david
Matkusti ryhmän kanssa
15.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
david
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2025
8/10 Hyvä
Adriana
Matkusti kumppanin kanssa
14.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Adriana
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Stephanie
14.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat


Stephanie
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
Peggy
Matkusti kumppanin kanssa
11.11.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Peggy
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2025
10/10 Loistava
kelly
9.11.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
kelly
Yöpyi 9 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Emirhan
Matkusti perheen kanssa
7.11.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emirhan
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Aleksandrs
4.11.2025
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Aleksandrs
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2025
8/10 Hyvä
CHUN-HAO
3.11.2025
CHUN-HAO
Yöpyi 5 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Christopher
Matkusti kumppanin kanssa
1.11.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat

Christopher
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Adam
29.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Adam
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Annie
28.10.2025
Annie
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Dean
Matkusti perheen kanssa
27.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dean
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Emirhan
Matkusti perheen kanssa
25.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emirhan
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Maggie
Matkusti kumppanin kanssa
22.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Maggie
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Brendan
Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
22.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Brendan
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Emily
Matkusti perheen kanssa
19.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emily
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Brayan
19.10.2025
Brayan
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Murray
18.10.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Murray
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
William
Matkusti kumppanin kanssa
11.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
William
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
6/10 OK
Emily
Matkusti kumppanin kanssa
10.10.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emily
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Dongcheng
10.10.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dongcheng
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025

















