Hotel Resol Akihabara
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja joka sijaitsee kohteen Uenon puisto lähellä 
Majoituspaikan Hotel Resol Akihabara valokuvagalleria





Arvostelut
9,2 kautta 10. 
Upea
Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 4/4 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (14sqm) kuvat

Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (14sqm)
9,6 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(21 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Lämmitys 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Untuvapeitto 
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee) 
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä 
Hiustenkuivaaja 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone yhdelle, tupakointi kielletty (14 sqm) kuvat

Kahden hengen standard-huone yhdelle, tupakointi kielletty (14 sqm)
9,0 kautta 10
Upea
(9 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Lämmitys 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Untuvapeitto 
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee) 
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä 
Hiustenkuivaaja 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty (17sqm) kuvat

Kahden hengen huone (kaksi sänkyä), tupakointi kielletty (17sqm)
9,4 kautta 10
Poikkeuksellisen hyvä
(3 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Lämmitys 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Untuvapeitto 
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee) 
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä 
Hiustenkuivaaja 
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (Moderate, 15sqm) kuvat

Kahden hengen standard-huone, tupakointi kielletty (Moderate, 15sqm)
9,0 kautta 10
Upea
(2 arvostelua)
Kohokohdat
Ilmastointi 
Lämmitys 
Jääkaappi 
Taulutelevisio 
Untuvapeitto 
WC-istuin (jossa on sähköinen bidee) 
Suihkun ja kylpyammeen yhdistelmä 
Hiustenkuivaaja 
Saatat pitää myös näistä

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Uima-allas
- Kylpylä
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
9.2 kautta 10, Upea, 1 778 arvostelua
Hinta on 340 €
3.11.–4.11.
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Tietoja majoituspaikasta
Hotel Resol Akihabara
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Hotel Resol Stay Akihabara
Hotel Resol Stay Akihabara
- Ilmainen Wi-Fi
- Ilmastointi
- Pesulapalvelut
- Siivous
9.2 kautta 10, Upea, 278 arvostelua
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupunkivero on 100–200 JPY per henkilö per yö huoneen yökohtaisesta hinnasta riippuen. Veroa ei peritä niistä yöhinnoista, jotka ovat alle 10 000 JPY. Muita poikkeuksia saatetaan soveltaa. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä majoituspaikkaan varausvahvistuksessa olevia tietoja käyttäen.
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu englantilaisesta aamiaisesta: noin 2000 JPY aikuisille ja 2000 JPY lapsille
- Katettu omatoiminen pysäköinti: 2500 JPY per päivä (ilman kulkurajoituksia)
- Siivousmaksu: 1500 JPY per yö
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa. 
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta. 
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata. 
Asiakkaiden on otettava majoituspaikkaan yhteyttä, jos he haluavat varata pysäköintipaikan paikan päältä
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit. Käteismaksuja ei hyväksytä. 
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa 
Japanin terveysministeriö vaatii kaikkia ulkomaisia matkustajia antamaan passinsa numeron ja kertomaan kansalaisuutensa heidän kirjautuessaan mihin tahansa majoituskohteeseen (majatalot, hotellit, motellit jne.). Lisäksi majoituspalveluiden tarjoajien tulee ottaa valokopio kaikkien yöpyvien matkustajien passeista ja säilyttää kopio
Pysäköintialueella on korkeusrajoituksia
Tämä majoituspaikka toivottaa tervetulleiksi kaikki asiakkaat seksuaaliseen suuntautumiseen tai sukupuoli-identiteettiin katsomatta (LGBTQ+ -ystävällinen) 
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Usein kysytyt kysymykset
Arvostelut
Hotel Resol Akihabara – arvostelut
9,2
Upea
9,4
Siisteys
9,0
Sijainti
9,4
Henkilökunta ja palvelu
9,4
Ympäristöystävällisyys
9,4
Majoituspaikan kunto ja tilat
Arvostelut
14.4.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
Matkusti kumppanin kanssa
5.8.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2019
10/10 Loistava
Adam
29.10.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Adam
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Dean
Matkusti perheen kanssa
27.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dean
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Emirhan
Matkusti perheen kanssa
25.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emirhan
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Maggie
Matkusti kumppanin kanssa
22.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Maggie
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Brendan
Matkusti perheen kanssa, Matkusti pienten lasten kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
22.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Brendan
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Emily
Matkusti perheen kanssa
19.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emily
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Murray
18.10.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Murray
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
William
Matkusti kumppanin kanssa
11.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
William
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
6/10 OK
Emily
Matkusti kumppanin kanssa
10.10.2025
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Emily
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Dongcheng
10.10.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dongcheng
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Alejandro
10.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alejandro
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2025
10/10 Loistava
Daniela
Matkusti kumppanin kanssa
10.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Daniela
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2025
8/10 Hyvä
Cameron
2.10.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Cameron
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2025
6/10 OK
Eva, Denver
Matkusti kumppanin kanssa
25.9.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Eva
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Colin
23.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Colin
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
marcel
18.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
marcel
Yöpyi 5 yötä elokuussa 2025
6/10 OK
Ryan
17.9.2025
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Ryan
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Grzegorz
Matkusti perheen kanssa
17.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Grzegorz
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Ramy
12.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ramy
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Timothy
Matkusti ryhmän kanssa
11.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Timothy
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2025
10/10 Loistava
Jin Hyuk
5.9.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jin Hyuk
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2025
10/10 Loistava
Brian
26.8.2025
Brian
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Anastasiya
26.8.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Anastasiya
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2025

















