Hotellin hintalaatusuhde on erinomainen. Hotelli on siinä määrin kulunut, ettei vastaa enää 5 tähden hotellia. Olen itse yöpynyt tässä hotellissa alusta asti kymmeniä öitä. Hotellin palvelutaso uusien työntekijöiden osalta on laskenut. Parasta palvelua saimme vanhoilta työntekijöiltä etenkin laukkupojilta. Nyt emme yöpyneet Executive huoneessa, joten executive loungea emme käyttäneet. Sen henkilökunnan palvelutaso on sen sijaan ollut viime käynneillä lähes tulkoon surkeaa. Toivottavasti Accor Hotels kiinnittää huomiota tämän seikan parantamiseen. Huone on melko kulunut ja esimerkiksi suihku oli rikki, samoin ongelmia safetyboxin kanssa, joka saatiin kyllä korjattua. Suihku ei pysynyt ollenkaan paikallaan. Hotellin aamiaista emme tällä kertaa lyhyestä vierailusta ja aikaisesta lähtöajasta johtuen ottaneet, mutta tämän hotellin aamiainen on ehkä paras kaikista käyttämistäni hotelleista. Käytän pääasiassa ainoastaan 5 tähden hotelleja ja olen tästä johtuen melko kriittinen palvelun ja hotellitason suhteen. Hotellin viini- ja juustobaari on ehkä Thaimaan paras. Aikaisimmilla kerroilla olen saanut tapella depositeista, hurjimmillaan ovat veloittaneet ennakkoon maksetusta huoneesta 800€ depositin / yö. Nyt ainoastaan 2000THB eli n. 45€, joskin tämän depositin palautus on yksi kaikkien käyttämieni hotellien hitaimmista. Loppu yhteenvetona olen melko tyytyväinen käyntiini, vaikka edellisillä kerroilla jo vannoin, etten ikinä enää käyttäisi tämän hotellin palveluja.