Premium-huone | Allergiatestatut vuodevaatteet, tallelokero huoneessa, työpöytä

Arvostelut: Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf

4 out of 5
Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf
Karl-Arnold-Platz 5, Düsseldorf, NW

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 411 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 419 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 110 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 38 kautta 1000 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 22 kautta 1000 arvostelua" "

8,8/10

Siisteys

8,8/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Floris

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Floris,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a 4-star rating. We are delighted to hear that you had a positive experience during your stay.Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support. If there are specific areas where we can further improve to earn that fifth star next time, please feel free to share your insights.We look forward to welcoming you back for another great stay.Best regards,

8/10 Hyvä

Jussi

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023

10/10 Loistava

Jukka

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Ninni

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Työmatka
Hotelli on erittäin hyvällä sijainnilla Messe Düsseldorfiin nähden. Siisti ja hiljainen, aamupala on erinomainen, huoneet siivottiin joka päivä. Mukava pieni ravintola/aulabaari.
Yöpyi 6 yötä marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotelli hyvällä sijainnilla
Todella siisti huone ja hyvä sänky. Mukavan tilava huone. Sopivan matkan päässä keskustasta ja messukeskukselta. Hyvä sijainti.
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2021

8/10 Hyvä

Virve

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Undrr construction. No service for any food or drinks. Bad airconditioning.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Näytti alunperin vanhahkolta kongressi hotellilta. Jonkin verran remontoitu, Siisti ja palvelu pelasi erinomaisesti.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2020
Deborah Rausch vastasi 8.2.2020
Thank you for your feedback. I hope you had a nice stay at our hotel.

10/10 Loistava

Johanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Helppoa olemista
Olin messumatkalla jo 9. kertaa samassa hotellissa. Hotellin edestä lähtee ratikka suoraan keskustaan, joten ostoksille on vain muutaman minuutin matka. Hotelli on siisti, aamupala on todella hyvä ja henkiläkunta avuliasta ja ystävällistä. Suosittelen.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019
Fiona vastasi 1.4.2019
Dear Johanna, Thank you for your review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed you stay with us and could take advantage of our good Location. It is also nice to hear, that you like to come back every time. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2019
Fiona Frahling vastasi 31.1.2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel on Hotels.com. I am very sorry, that you did not have a good stay with us. Kind regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2018
Fiona Frahling vastasi 16.5.2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

10/10 Loistava

henri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Boot dusseldorff
Sijainti ihan ok jos on valmis ajamaan taksilla tai raitiovaunulla.kävellen tammikuun vesisateessa ei kovinkaan keskeinen paikka.venemessuille taksi n.22e
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2018
Fiona Frahling vastasi 25.1.2018
Dear Henri, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you took advantage of our conveniently located hotel. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä sijainti.
Hyvä sijainti messukeskuksen ja keskustan välissä aivan ratikkapysäkin vieressä. Kallis aamiainen mutta onneksi kävelymatkan päässä on kahvila.
Sokheng Lim vastasi 14.5.2016
Dear guest, thank you for leaving us a comment. Do you know you have different choices of rates? If you book a rate including breakfast it is not that expensive then booking it seperatly. I am pleased you enjoyed our service. Kind regards, Sokheng Lim - Radisson Blu Team

8/10 Hyvä

Kari, Tampere

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Messumatka
Turvallinen hotelli kunnon aamiaisella.
Baenziger vastasi 8.9.2015
Dear Kari, thank you for your kind review. I am glad you enjoyed our breakfast. Kind regards Erich Bänziger, General Manager

10/10 Loistava

Anja H.

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
onnistunut messumatka
Toinen kerta jo tässä hotellissa, messunatkalaisille sijainti erinomainen. metro vieressä. Nordstabelle kävelymatka jossa kivoja kauppoja ja ravintoloita.

8/10 Hyvä

Sami Lippo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Dusseldorf
Hotellin aamupala oli todella herkullinen erityinen plussa siitä, että oli kokki tekemässä munakkaita. Ainoa negatiivinen asia, että yhtenä aamuna tuli palohälytys klo 06:30, joten tuli aika aikainen herätys.

10/10 Loistava

Henrik

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Das Hotel ist sehr sauber mit einem sehr gutem Frühstück.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Christina Timm Front Office Manager vastasi 22.5.2024
Lieber Henrik,vielen Dank für die tolle Bewertung und das Lob für das Frühstück.Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und würden uns über einen erneuten Besuch sehr freuen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Loistava

Roy

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Uitstekend
Heel fijn hotel. Ik was er op het moment dat de liften vervangen werden. Even wachtten soms maar goed opgelost door inzetten dienstlift. Hotel goed berijdbaar en parkeren.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2024
Christina Timm Front Office Manager vastasi 7.3.2024
Dear Roy,Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you had a great experience during your stay with us.We appreciate your understanding regarding the elevator replacement. It's great to know that our team efficiently managed any inconveniences by utilizing the service elevator. We're glad to hear that you found our hotel easily accessible and parking convenient.We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,

10/10 Loistava

Isabelle

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles war perfekt
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024
Christina Timm Front Office Manager vastasi 7.3.2024
Liebe Isabelle,Vielen herzlichen Dank für Ihre herausragende Bewertung! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie während Ihres Aufenthalts bei uns rundum zufrieden waren.Es ist großartig zu erfahren, dass Sie mit allen Aspekten Ihres Besuchs, vollkommen zufrieden waren. Ihr Feedback motiviert uns dazu, weiterhin einen erstklassigen Service für all unsere Gäste zu bieten.Wir freuen uns schon jetzt darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, für einen weiteren herausragenden Aufenthalt.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Hyvä

Jannika

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 5.1.2024
Dear Jannika,Thank you for taking the time to share your rating and feedback with us. We appreciate your decision to stay with us and value your opinion.If there are specific aspects of your experience that you'd like to share or discuss further, please feel free to provide more details. Your feedback is important to us as we continuously strive to enhance our services and meet the expectations of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an even more enjoyable stay in the future.

10/10 Loistava

Heike

Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 5.1.2024
Liebe Heike,vielen herzlichen Dank für Ihre herausragende Bewertung! Es freut uns außerordentlich, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns vollständig zufrieden waren und die Höchstwertung von 5 von 5 Punkten vergeben haben.Wir setzen alles daran, unseren Gästen einen erstklassigen Service und eine angenehme Erfahrung zu bieten. Ihr positives Feedback ist für uns eine wertvolle Bestätigung und Ansporn, diesen Standard beizubehalten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Ihnen für weitere Anregungen oder Wünsche gerne zur Verfügung.Herzliche Grüße,

6/10 OK

Ina

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room and bathroom were spacious. The carpet in the room had several stains that looked very gross. The hot water kettle was dirty inside. The location was great though.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 5.1.2024
Dear Ina,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We appreciate your positive comments about the spaciousness of the room and bathroom, as well as acknowledging the great location.However, we sincerely apologize for any inconvenience caused by the condition of the carpet and the cleanliness of the hot water kettle. You can always come to the reception if you are not happy with your room.We regret that these aspects of your stay did not meet our usual standards, and we appreciate your understanding as we take steps to improve. If you have any further details or if there's anything else you'd like to share, please feel free to contact us directly. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future.Thank you for choosing to stay with us.Best Regards,

10/10 Loistava

Hari

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The breakfast was top
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assistant Front Office Manager vastasi 30.12.2023
Dear Hari,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you enjoyed our breakfast and that it met your expectations. Providing a top-notch breakfast experience is important to us, and we appreciate your positive comments.If you have any other comments or suggestions, please feel free to share. We hope to welcome you back for another excellent stay in the future.Best regards,

6/10 OK

Radjindre

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Airco werkte onvoldoende Vloerbedekking niet schoon Wc en douche te smal Badkamer kan niet op slot Verlichting niet dimbaar Föhn was goed Bed was fijn Nespresso was fijn
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Radjindre ,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We appreciate your candid comments regarding the air conditioning, carpet cleanliness, and the size of the WC and shower. Your feedback is invaluable as it helps us identify areas for improvement. Please be assured that we will address these issues promptly to enhance the overall guest experience.We regret that the bathroom door couldn't be locked. Additionally, we understand that the non-dimable lighting might have been inconvenient, and we will explore options to improve the lighting setup for future guests.We are delighted to hear that you found the bed comfortable, and the Nespresso machine to your liking. We always strive to provide a relaxing and enjoyable stay for our guests, and your positive comments are encouraging.Thank you again for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Warm regards,

6/10 OK

patrick

Kerst weekend
Standaard hotel , wel met zeer goed verzorgd ontbijt en op 150 meter van tramhalte naar het centrum. In naar het zwembad/ sauna te gaan moet je wel door de lobby , de lift gaat niet tot -1 .
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Patrick,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed our well-catered breakfast and the convenient location of our hotel.We take note of your comments about accessing the pool and sauna through the lobby and the lift not reaching -1. We apologize for any inconvenience this may have caused and will explore ways to enhance the accessibility and convenience of these facilities for our guests.Your input is invaluable to us as we continuously strive to improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.

10/10 Loistava

Bülent

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Bülent,Wow! Thank you so much for your incredibly generous 10-star review! We are absolutely thrilled to learn that your experience exceeded expectations.Your kind words are a tremendous source of motivation for our team, and we appreciate you taking the time to share your positive thoughts.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future.Safe travels, and see you soon!Best regards,

8/10 Hyvä

Kathrin

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Frühstück war eine reinste Katastrophe. Wir waren um 10 Uhr da,Frühstücken ging bis 11 Uhr. Das Restaurant war komplett überfüllt,die Speisen waren leee und wurden bis 11 Uhr auch nicht mehr aufgefüllt (keine Brötchen,keine Eier) nur Obst gab es reichlich.Um 10:45 Uhr kam der Restaurant Manager und bat alle Gäste um die Aufmerksamkeit.Hierbei wurde sich entschuldigt,dass alles etwas länger dauern würde.Man sei an diesem Tag ziemlich ausgebucht.Um 11 Uhr schliesse das Buffet und man hätte jetzt die Chance,sich die letzten Sachen vom Buffet zu holen.Schade nur,dass zu diesem Zeitpunkt gar nichts mehr da war.Um 10.55 Uhr wurde eine Absperrung vor den Eingang gezogen,sodass niemand mehr Zutritt zu dem Buffet hatte. Das Personal sichtlich überfordert und das Hotel ganz schlecht bei der Planung der Frühstücksmenge-so viele Frühstücker fallen ja auch einfach so vom Himmel.Für den Frühstückspreis die reinste Katastrophe.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Liebe Kathrin,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie während Ihres Frühstückserlebnisses erfahren haben.Es tut uns leid zu hören, dass das Frühstück nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und dass es zu Engpässen bei der Speisenverfügbarkeit gekommen ist. Wir verstehen, dass dies frustrierend sein kann und bedauern, dass wir an diesem Tag nicht in der Lage waren, den gewohnten Standard zu bieten.Ihre Anmerkungen sind für uns äußerst wichtig, und wir werden sicherstellen, dass diese Angelegenheit intern besprochen wird, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir nehmen Ihre Kritik ernst und werden die notwendigen Schritte unternehmen, um sicherzustellen, dass sich solche Vorfälle nicht wiederholen.Wir würden uns freuen, Ihnen bei einem zukünftigen Aufenthalt eine verbesserte Erfahrung bieten zu können. Nochmals vielen Dank für Ihre Rückmeldung, und wir hoffen, die Gelegenheit zu haben, Sie besser zu bedienen.Mit freundlichen Grüßen,

2/10 Hirveä

Roman

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Staff in this hotel absolutely not friendly, to change towels you have to call them 3-4 times, crazy rules if towel not on floor they not change it. I was ask then extend my room for 1 day night before, I was told come back in the morning , when I was back next morning hotel manager told me they have no rooms available and you have to go find other hotel. On my question why night before , girl on recepcion promised me room, she told me probably she forgot put request on the system, and now she has no rooms. Is it normal way to do business in 5 stars hotel?
Christina Timm Front Office Manager vastasi 7.3.2024
Dear Roman,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your stay.We deeply regret any inconvenience caused by our staff's lack of friendliness and the delay in responding to your towel change requests. This falls short of our usual high standards of service, and we will address this with our team to ensure it doesn't happen again.Furthermore it is a common standard in hotels, that the towels only get changed when they're on the floor.Regarding your room extension request, we're truly sorry for the miscommunication and inconvenience you experienced. Please know that your feedback is invaluable to us, and we take it seriously. Sincerely,

10/10 Loistava

Alexandra

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles bestens,
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Liebe Alexandra,Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt rundum gelungen war und Sie zufrieden waren.Unser Team gibt stets sein Bestes, um den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten. Es ist schön zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie weitere Anregungen oder Feedback haben, zögern Sie bitte nicht, uns mitzuteilen.Vielen Dank für Ihre Bewertung und bis bald!Herzliche Grüße,

10/10 Loistava

Pranvera

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Pranvera,Thank you so much for your incredibly generous 10-star review! We are truly honored and thrilled to receive such high praise from you.Our team works hard to create memorable and exceptional experiences for our guests, and your feedback is a wonderful validation of their efforts.We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Safe travels, and thank you Warm regards,

10/10 Loistava

Daniel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Daniel,Wow! We are absolutely thrilled and honored by your incredible 10-star review! Thank you so much for taking the time to share your exceptional experience.Your glowing feedback is truly the highlight of our day. We're delighted to have exceeded your expectations, and it's immensely gratifying to know that you enjoyed your time with us.We genuinely appreciate your support and look forward to the pleasure of welcoming you back for another outstanding stay.

10/10 Loistava

Melanie

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Melanie,Thank you so much for taking the time to leave us a perfect 5/5 review! We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay.It is our utmost priority to provide exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. If there are specific aspects of your stay that stood out or if there's anything you think we can do to make your next visit even better, please feel free to let us know.We appreciate your support and look forward to welcoming you back for another outstanding stay.Best regards,

10/10 Loistava

M'hammed

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
satisfait !
Parfait Rien à dire
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear M'hammed,Thank you for sharing your positive feedback! We're delighted to hear that you had a perfect experience and that everything met your satisfaction.Our team strives to provide excellent service, and it's wonderful to know that we hit the mark during your stay. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We appreciate your kind words and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

8/10 Hyvä

Judith Ezinne Karina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Judith,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a rating of 4 out of 5. We appreciate your honest evaluation.We're pleased to know that your overall experience was positive. If there are specific areas where we can improve or if there's anything you'd like to share about your stay, we would love to hear more. Your input is valuable to us as we continually strive to enhance our services.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even more satisfying experience in the future.Best regards,

10/10 Loistava

Florian

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr freundliches Personal, saubere und ruhige Unterkunft. Wir kommen gerne wieder.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Lieber Florian,Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem freundlichen Personal, der sauberen Unterkunft und der ruhigen Atmosphäre zufrieden waren.Wir schätzen Ihr Lob und Ihre Unterstützung. Es wäre uns eine Freude, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Falls Sie weitere Anregungen oder Wünsche haben, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir setzen alles daran, Ihren nächsten Aufenthalt genauso angenehm zu gestalten.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen.Herzliche Grüße,

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great location in the Expo/Messe area
The hotel is very well located if you are visiting Expo/Messe/Arena... Subway station is very close. Although one minor issue was that hotel was repairing one elevator, and customers had to use service elevator. Hope they finish soon.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 26.12.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback, and we're thrilled to hear that you enjoyed the great location of our hotel in the Expo/Messe area.We apologize for any inconvenience caused by the repair work on one of our elevators. We understand the importance of a seamless experience, and we appreciate your understanding during this process. Our team is working diligently to complete the repairs promptly, and we hope to have it fully operational soon.We value your input, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for an even more enjoyable stay in the future.Best regards,

4/10 Huono

luis

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Hotel não vale o preço
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023
Christina Timm Assitant Front Office Manager vastasi 30.12.2023
Dear Luis,Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you feel the hotel did not meet your expectations in relation to the price. If you have specific concerns or suggestions for improvement, please feel free to share them with us. We strive to provide a positive experience for all our guests, and your input is valuable in helping us achieve that goal.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to better meet your expectations in the future.Kind regards,

8/10 Hyvä

Martina

Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wir waren zufrieden
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

ENES

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Ali Reza

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys
Verbesserung in allen lagen
Neue Management Hat nach der Corona aufgeholt
Yöpyi 4 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Melona

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had a lovely stay. Big and clean rooms and a calm atmosphere in the hotel.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

6/10 OK

Vas

Liikematkailija
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
No AC
rooms too hot... no air conditing. would not stay there again because of this.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

Peter

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Analogues in Düsseldorf
Sehr schones Hotel mit einer sehr freundlichen Crew am Check-In.Eine einfache Zimmerbuchung versehen mit Frühstück, 2 Getränke Vouchern ud freiem Parken. Was will man mehr?
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

6/10 OK

T S

Liikematkailija
no air conditioning. poor for the price
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023

8/10 Hyvä

Nasip

Good
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

2/10 Hirveä

Adley

Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Hisanori

Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2023

10/10 Loistava

JUNG HEE

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
청결상태와 직원의 친절도가 좋았습니다. 버스정류장이 가까와서 이동의 편리함이 좋아서 시내로의 이동이 아주 편리했습니다.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023

10/10 Loistava

Boris

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sehr schönes und gepflegtes hotel. Am besten war das essen im restaurant wow 10 sterne.
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023

6/10 OK

HAYAL

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Average
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2023