Ranta lähistöllä

Arvostelut: Grand Hotel Pomorie

4.5 out of 5
Grand Hotel Pomorie
Prof. Stoyanov Street 5, Pomorie

Arvostelut

8,6

Loistava

Arvosana 10 - Loistava. 30 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 20 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 5 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 4 kautta 60 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 60 arvostelua" "

8,6/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

4/10 Huono

Mervi, Espoo

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
huonoin valinta ikinä
ei missä tapauksessa viidentähden hotelli henkilökunnan kielitaito erittäin huono

10/10 Loistava

Mervyn

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very enjoyable stay would recommend
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 26.4.2024
Dear Guest,Thank you very much for rating our services with 5 stars! We are glad to see that you had an enjoyable stay and we would be happy to see you staying at Grand Hotel Pomorie again!Kind regards,

8/10 Hyvä

emre

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I like the hotel
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 22.3.2024
Dear Guest,Thank you very much for your feedback! We are happy that you enjoyed you stay and you appreciated our hotel.We hope to see you staying with us again! Kind regards,

10/10 Loistava

MEHMED

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
TODO INPECABLE
Yöpyi 7 yötä joulukuussa 2023
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 11.12.2023
Dear Guest,Thank you very much for rating our services with a 10! We are glad ta see that you were happy with your stay and you were satisfied with our services.We are looking forward to welcoming you again!Kind Regards,

10/10 Loistava

Cihan

Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 23.11.2023
Dear Guest,Thank you very much for rating us so high! We are glad that you were satisfied with your stay and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

10/10 Loistava

Roderic

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2023
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 2.10.2023
Dear Guest,Thank you very much for rating us so high!We are glad that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and we will be happy to welcome you back again.Kind regards,

10/10 Loistava

Roderic

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Staff are helpful amd friendly. Great location and it was an enjoyable stay.
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2023
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 2.10.2023
Dear Guest,Thanks for rating our services with 10! We are happy that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and you were satisfied with the work of our team.We are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

8/10 Hyvä

Katia

Yöpyi 7 yötä syyskuussa 2023
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 23.10.2023
Dear Guest,Thank you very much for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating our services!We are looking forward to welcoming you again!

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Not worth the cost, but great location and breakfa
It seems at one point this was really a 5* hotel. However, it has been run down. Yet, great location, nice breakfast, staff is super friendly, polite, helpful. Has little parking on site, the rest is offsite. Because of the overall condition of the room I do not think it is worth the 141€/nigh for the smallest room.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2023
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 14.8.2023
Dear Guest,Thank you very much for taking your time to review our hotel! We are glad to see that you appreciated the location, the breakfast, the friendliness and the work of our team.Of course we are sorry to see that we were not able to meet you expectations, but we will do our best and we we will continue our everyday efforts to improve our services,Kind regards,

8/10 Hyvä

Maria

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Inte så många som kunde engelska… svårt att kommunicera, kunde tänka mer på basala hygienrutiner när det gällde rummet, badet , köket/maten. Bättre städning hade jag önskat mig samt bättre service för att det annars var ett väldigt fint ställe och prisvärd resa…
Yöpyi 7 yötä huhtikuussa 2023
Grand Hotel Pomorie vastasi 8.5.2023
Tack för din feedback!Vi kommer att ta hänsyn till din åsikt när vi analyserar hur nöjda våra gäster är.Vi hoppas att du besöker oss igen!

8/10 Hyvä

Yagmur

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Overall we had an very good experience. The surrounding of the hotel needs to be more live but generally it was peaceful.
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 3.11.2022
Dear Guest,Thank you very much for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating our services ! We are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

8/10 Hyvä

Alaettin

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 28.9.2022
Dear Guest,Thank you very much for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating our services !We are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

10/10 Loistava

Jan

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 26.8.2022
Dear Jan,Thank you very much for rating our services so high! We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you again!Kind regards

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Excellent spa and service
The hotel is 5* in every aspect but the spa is exceptionally good.
Yöpyi 6 yötä elokuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 22.8.2022
Dear Guest,Thank you very for rating our services and spa center so high! We are glad that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and we will be happy to welcome you again!Kind regards,

10/10 Loistava

Liliyana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Belt perfect
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 25.7.2022
Dear Guest, Thank you very much for rating us with a 10! We are happy that you enjoyed your vacation at Grand Hotel Pomorie and we will be glad to welcome you again! Kind regards,

10/10 Loistava

Albena

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2022

10/10 Loistava

Reyhan

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 22.7.2022
Dear Reyhan Yusuf, thanks for rating us so high! We are happy that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming yo again!

10/10 Loistava

Tamer

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022
Kiril Valkanov - Marketing Manager vastasi 6.7.2022
Dear Guest, Thank you very much for rating us so high ! We are glad that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie and we are looking forward to welcoming you again! Kind regards,

2/10 Hirveä

Rochus

Yöpyi 7 yötä kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Oleh

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 7.2.2022
Dear Guest, Thanks for staying with us! We hope to see you at Grand Hotel Pomorie soon again! Kind regards,

10/10 Loistava

Georgi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 6 yötä tammikuussa 2022
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 10.1.2022
Thank you so much for rating us so high! We are happy that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you again at Grand Hotel Pomorie

6/10 OK

Feliks

Liikematkailija
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 12.10.2021
Dear Guest, Thank you for staying with us and for taking your time to rate our hotel. Kind regards,

10/10 Loistava

Petya

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021

10/10 Loistava

Rumen

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 4.10.2021
Dear Guest, Thank you very much for rating us so high! We are happy that you enjoyed your stay at Grand Hotel Pomorie. We are looking forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 Loistava

Tanya

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fantastisk familjevistelse för jubileumsfirande!
Fantastiskt bemötande, underbara bad för kropp och själ ! Restaurangen har urmärkt mat! Snittar med lax och vaktelägg!ostar och frukter! Tårtan utom denna värld!👌👌👌
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 29.9.2021
Tack så mycket för att du rankade oss så högt! Vi är glada att du gillade våra tjänster och du var nöjd med din vistelse på GRand hotel Pomorie! Vi ser fram emot att välkomna dig igen på Grand Hotel Pomorie

8/10 Hyvä

Petio, Honolulu

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Yöpyi 7 yötä elokuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 6.9.2021
Dear guest, Thank you for rating us. Your opinion is important foe us.

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Nice spa area
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 6.8.2021
Dear Guest, Thanks for your feedback! We are glad that you enjoyed our medical spa center. Kind regards

8/10 Hyvä

Bo-Lennart

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 5.8.2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2021

10/10 Loistava

Sissel

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Veldig fint hotel med høy standar.stort inne basse
Yöpyi 10 yötä kesäkuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 29.6.2021
Tusen takk for tilbakemeldingen og for at du vurderte oss så høyt! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen igjen på Grand Hotel Pomorie

8/10 Hyvä

Antonia

Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2021
Kiril Valkanov, Marketing Manager vastasi 25.6.2021
Dear Guest, Thanks for staying at Grand Hotel Pomorie and for rating us ! We are looking forward to welcoming you at Grand Hotel Pomorie soon again ! Kind regards,

10/10 Loistava

Alexander

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
The hotel’s SPA is renovated and the swimming pool area looks more convenient and attractive.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2021

10/10 Loistava

Max

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Test place
Great place to relax with awesome spa facilities
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Kiril Valkanov vastasi 8.10.2020
Dear Guest, Thank you so much for the positive review ! We are happy that you enjoyed our services. Kind regards, Kiril Valkanov Marketing Manager Grand Hotel Pomorie

8/10 Hyvä

MILEN

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä elokuussa 2020
Kiril Valkanov vastasi 19.8.2020
Dear Guest, Thank you for choosing Grand Hotel Pomorie and for rating us ! We hope we will see you staying with us soon again. Kind regards, Kiril Valkanov Marketing Manager Grand Hotel Pomorie

6/10 OK

teodor

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Staff does absolute bare minimum to get by
Early 2000s - build clean property with good location - comparable to a Sheraton property which is good. All rooms have seaview. Service however was bare minimum. I give an example - front desk ordered a cab the day before for 0800 pick up the next day for one of my guests. I called the front desk at 0755 and I asked them if the taxi arrived. They replied I DO NOT KNOW and were ready to hang up. I insisted that they walk to the door to look through the glass if the yellow cab had arrived, and that was met with much surprise and almost indignation. Also we had electronic keys problems, and only later found out that we were given a room with a metal key even though the property knew they had electronic lock problems and had other rooms with e-key working. A normal thing would be to fix the rooms with e-key problems first, and in the meantime offer fully-working rooms to guests until the problem is fixed. I might be pushing it a bit, but I do not think this is unreasonable In a nutshell, if service improved it could actually be a lovely place. I honestly hope they fix the service as I sincerely enjoyed the location and I would go back
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020
Kiril Valkanov vastasi 29.7.2020
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to review our hotel. We are sencerely sorry for the inconveniences caused. We totally agree that you should be accommodated in a room with fixed door locking system and we will investigate why this was not done in your case. We are working everyday on improving our services and we hope that you will give us a second chance to impress you. Kind regards, Kiril Valkanov Marketing Manager Grand Hotel Pomorie

8/10 Hyvä

Oleksandr

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020
Kiril Valkanov vastasi 24.6.2020
Thank you for your feedback.

8/10 Hyvä

Alan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Decent place
Really great looking hotel and the spa services have good choice of rooms and pools, Don’t think it’s quite up to 5⭐️ Luxury and getting a bit dated.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Kiril Valkanov vastasi 21.8.2019
Dear Guest, Thank you very much for the positive review. We are glad that you could enjoy and appreciate our services. We are planning some renovations during winter times so I hope next time you visit our hotel you will be well suprised. Kind regards, Kiril Valkanov Hotel Manager

4/10 Huono

Jane

Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Not good value for money
The hotel was not good value for money. The room was probably the best thing about the trip, plenty of space, clean good view over the sea. Customer service was not good. Apparently this is a Bulgarian thing but as the hotel is 5 star I think their staff should be trained better. Curt responses from reception, not overly helpful. Breakfast was very disappointing, not a good range of food and staff very slow and disinterested. Pool was not cleaned regularly. Toilet paper floating in one pool for a couple of days and in the other pool insects, leaves etc. Not once did I see the lifeguards go round with the net to scoop things out. Very expensive for what it was.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Kiril Valkanov vastasi 21.8.2019
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to give us your feedback. I am sorry we have not met your expectations for our services. I can assure you we are working everyday for improving them. I also agree that there is always a place for improvement. I cannot agree with your opinion that we are not cleaning the pools though. We do it a few times a day and of course at any time we notice leaves or other objects that have accidently fallen from our beautiful garden into the swimming pools. Hygene and guest satisfaction are our first priorities and we do not compromise with them. I hope we will see you stay with us again and next time you will be much more satisfied. Kind regards, Kiril Valkanov Hotel manager

8/10 Hyvä

Hagop

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2019
Kiril Valkanov vastasi 21.8.2019
Thank you for rating us ! Kind regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Yöpyi 7 yötä heinäkuussa 2019
Kiril Valkanov vastasi 21.8.2019
Thank you for rating us ! Kind regards,

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Kiril Valkanov vastasi 21.8.2019
Thank you for rating us ! We are glad you were happy with your stay. Kind regards,

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys
In generale l'albergo evidenzia carenza di manutenzione. Inoltre ho prenotato una Junior suite per tre perso specificando che mio figlio ha 16 anni e mi sono ritrovato una camera enorme con un solo letto matrimoniale e dopo qualche insistenza è stata aggiunta una miserrima brandina. Ma siamo impazziti!!! Inoltre dopo tre giorni mi è stata cambiata la camera perchè quella che mi era stata data aveva dei problemi di acqua.
Yöpyi 9 yötä heinäkuussa 2019
Stelios Stambolis vastasi 30.7.2019
We are very sorry for the incoinvinience caused, but as you probably understand these type of problems could very well happend even in our own homes. Again we are very sorry that you are not pleased with the accommodation, we will try to inform our guests about the extra beds previous to their check in- this is why we have the photos - so that you would know what type of room you are booking Hope that above all you had a great vacation with us and be back again soon

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Palvelut/mukavuudet
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Kiril Valkanov - Hotel Manager vastasi 24.7.2019
Thank you for your feedback. We are sorry to get only 2 out of 5. We would like to know the reasons, so that we can imrove our services.

10/10 Loistava

Vladislav

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019
Stelios Stambolis vastasi 10.7.2019
Dear Vladislav, Thank you for your positive review Our team is extremly pleased when our guests are so generous We will expect you again Best Regards, Stelios Stambolis Marketing & Sales

10/10 Loistava

Danko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
GRAND HOTEL POMORIE WAS PERFECT!!! I
Rarely am I fully satisfied with a hotel, especially when price and ranking promised a lot and in reality there is something different or , worse, lack of care for the guests. But GRAND HOTEL POMORIE WAS PERFECT!!! I can go into details but everything was just perfect! From room, staff, surrounding, feel, temperature, bed... You name it. This hotel deserves full 5 stars! Breakfast was great and tasty. Dinner was ok, nothing special but good. All in all, this hotel is on top of my list for longer vacation. Warmly recommend!!!
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019

10/10 Loistava

Valentina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 8 yötä lokakuussa 2018

10/10 Loistava

LADA

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Понравилось
Yöpyi 11 yötä syyskuussa 2018

10/10 Loistava

Alexey

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Я инвалид, пользуюсь коляской. Для инвалидов только номера подготовлены. Вся бассейны и грязевые ванны для инвалидов недоступны, хотя передвижной подъемник стоит всего 1500 евро.
Yöpyi 11 yötä elokuussa 2018

10/10 Loistava

Marija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great view of the Black Sea, very relaxing
The Doctor at the Hotel Spa is very knowledgeable and kind, we enjoyed our discussions. Our room was very comfortable, the shower was hot and powerful. Clean facilities. Spa facilities are professional. We stayed for one week so the only complaint we had was the breakfast the same every day.
Yöpyi 6 yötä syyskuussa 2017