Näkymä huoneesta

Arvostelut: Relais Le Chevalier

4 out of 5
Relais Le Chevalier
Kalku street 20, Riga

Arvostelut

9,4

Poikkeuksellisen hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 318 kautta 423 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 86 kautta 423 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 13 kautta 423 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 4 kautta 423 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 2 kautta 423 arvostelua" "

9,8/10

Siisteys

9,6/10

Henkilökunta ja palvelu

9,0/10

Palvelut/mukavuudet

9,6/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

9,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomaisella sijainnilla oleva hotelli
Erinomaisella sijainnilla oleva viehättävä ja siisti hotelli. Aulassa oli baari, mutta pieni miinus siitä, ettei henkilökuntaa oltu koulutettu tekemään yksinkertaisia drinkkejä. Aamiainen olisi voinut olla hintaan nähden monipuolisempi.
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Dmitrij vastasi 5.4.2024
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our hotel charming and clean, with an excellent location. We apologize for any inconvenience regarding the bar in the lobby and the limited selection of drinks. We'll take your comments into consideration as we continue to improve our offerings. Additionally, we appreciate your feedback on breakfast variety, and we'll work on enhancing our options to better match the value for our guests. Your input is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future. If there's anything else we can do to enhance your stay, please don't hesitate to let us know.Sincerely yours, DmitryHotel Manager

8/10 Hyvä

Sirpa Anneili

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti ja tyylikäs, rauhallinen hotelli vanhankaupungin ytimessä. Ystävällinen henkilökunta.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Jutta

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Marika

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great location, clean rooms, no window
Interesting rooms (shape), spacious bathroom, clean room, great location, only thing missing was air-conditioning (morning smell was bad), breakfast was nice, service was great
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Taru

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice hotel with caracter.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Dmitry vastasi 9.8.2023
Dear Taru,Thank you for kind review!We are looking forward to your next stay with us!

10/10 Loistava

Jenni

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Esteettisesti kaunis, rauhallinen majoituspaikka.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2023
Dmitry vastasi 3.8.2023
Dear Jenni,Thank you for a kind review! We are looking forward to your next stay!

6/10 OK

Tuomo

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice hotel, but the nightclub next door was so noisy we couldn’t sleep!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Dmitry vastasi 12.6.2023
Dear Tuomo,Thank you for leaving us such a high rating! It means a lot to us. Hope to see you next time.Kind regards,DmitryGeneral Manager

8/10 Hyvä

Janne

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2023
Klinta Eglite vastasi 29.3.2023
Dear Mr/Mrs Janne, I would like to thank you for your positive feedback! Hope to see you again at our hotel!Kind regards,Klinta Eglite,Administrator.

8/10 Hyvä

Jani

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Aivan upea miljöö ja erinomainen palvelu! Hyvä aamiainen Loistava sijainti. Huoneessa oli ilmanvaihdon kanssa pieniä haasteita ja heti tartuttiin tilanteeseen ja tarjottiin uusi huone ja myös upgrade mahdollisuus.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
Klinta Eglite vastasi 27.4.2023
Dear Jani! Thank you for your kind review! We appreciate your every word and your experience with us is very helpful for our future guests!Hope to welcome you again at our hotel!Kind regards,Klinta Eglite ,Administration.

10/10 Loistava

Johanna

Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2023
Irina vastasi 8.3.2023
Dear Johanna Leiponen!Thank you so much for taking the time to leave us a 10 star rating - it's much appreciated!Sincerely yours,Irina BeļinskaAdministrator

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Loistavaa palvelua ja siisti hotelli
Loistava hotelli hyvällä paikalla vanhassa kaupungissa. Erittäin siisti huone kaupunkinäkymällä. Hienoista ranskalaistunnelmaa koko hotellissa. Ystävällinen, ammattitaitoinen palvelu. Kattokerroksen aamiainen oli hyvä alku päivälle. Kiitokset teille kaikille!
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2023
Irina vastasi 8.3.2023
Dear Guest,Thank you so much for your positive feedback! We're glad to accommodate you as our customer and to realize that you enjoyed your stay at our magnificent hotel!It makes us incredibly happy to know that we were able to help you achieve your goals. We'll continue working hard to provide you with an excellent experience.Thanks for taking the time to write this review - it means a lot to us.P.S. If you ever need help, please don't hesitate to reach out - we're always here.Have a wonderful day!Sincerely yours,Relais le Chevalier team.

10/10 Loistava

Suvi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2023
Irina vastasi 30.1.2023
Hello Suvi Ajo! We’re so grateful that you took the time to share your feedback with us. It’s our pleasure to serve customers like you. Have a wonderful day!The Relais le Chevalier team

10/10 Loistava

Markku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2022
Dmitry vastasi 2.1.2023
Dear Markku,We appreciate your review and looking forward to your next stay with us!Sincerely yours, DmitryHotel Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Fine guest house
Fine guest house in a top location in the old town thus the ideal spot to discover the city. Well isolated windows but the staff’s loud speaking woke me up on both mornings as the door is not as sound proof…super tiny room and a tv partially tuned on the downside.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2022
Dmitrij vastasi 16.12.2022
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to leave us a 10 star rating - it's much appreciated!Sincerely yours, DmitryHotel Manager

10/10 Loistava

Satu

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotellin sijainti oli erinomainen ja siitä pääsi helposti kävellen joka paikkaan. Lisäksi hotelli oli tyylikäs, rauhallinen ja siisti. Aamiaisesta ja aamiaistunnelmasta (hyvä musiikki) pidin myös. Tulisin tähän hotelliin ehdottomasti uudestaan ja suosittelen lämpimästi muillekin.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2022
Dmitrij vastasi 16.12.2022
Dear Satu,Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime.Sincerely yours, DmitryHotel Manager

8/10 Hyvä

Reijo Kalevi

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti joskin ulkoa kantautui yö aikaa jonkin verran melua
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Dmitrij vastasi 16.12.2022
Dear Reijo Kalevi,Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Sincerely yours, DmitryHotel Manager

10/10 Loistava

Maarit

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022
Dmitrij vastasi 16.8.2022
Dear Maarit! We appreciate your review! Do not hesitate to contact us if necessary and we are looking forward to your net visit! Sincerely yours, Dmitry Hotel Manager

10/10 Loistava

Tarja

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti, siisteys ja palvelualttius
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2022
Dmitrij vastasi 16.8.2022
Dear Tarja, Thank you for your excellent mark! We do hope to see you next time in LeChevalier. Sincerely yours, Dmitry Hotel Manager

10/10 Loistava

Arto

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022
Dmitrij vastasi 15.7.2022
Dear Arto, We appreciate that you have valued our effort with a good mark! Do not hesitate to contact me if you would like to stay with us next time! Sincerely yours, Dmitry Hotel Manager

8/10 Hyvä

Risto

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2022
Dmitrij vastasi 21.6.2022
Dear Risto, Thank you for your review! We do our best to improve our service next time and looking forward to your next stay! Sincerely yours, Dmitry Hotel Manager

10/10 Loistava

Markus

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2021

10/10 Loistava

Jukka

Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2021
Dmitrij vastasi 24.9.2021
Dear Jukka! Thank you for your review! You are always welcome in LeChevalier! See you next time! Kind regards, Dmitry Hotel Manager

10/10 Loistava

Sari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ihana boutique-hotelli huippusijainnilla
Kaikki loistavaa, paitsi Covid 19 vuoksi aamiainen oli suppeampi ja ahtaassa ala-baarissa. Hassua oli että ensimmäisenä aamuna se vielä tarjoilitiin näyttäen listalta vaihtoehdot ja tuotiin lautasilla, mutta toisena aamuna selvästi säästellen vain kysyttiin mitä haluatte listoja näyttämättä..onneksi jo tiesimme mitä on saatavilla, siitäkin saimme silti reilusti vähemmän edelliseen päivään verrattuna..se vähän pilasi muuten 5 tähden tunnelmaa..muuten kaikki hyvin ja onneksi aamiaiseksi sai edes pannukakut molempina aamuina :)
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020

10/10 Loistava

Catharina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mahtava paikka
Loistava sijainti ja erinomainen palvelu! Hienoa aamupala ja joka asiasta tili tunne, että meistä välitetään. Iso miinus oli kuitenkin yökerho seinän takana. Jumputus alkoi 20.30 ja jatkui pitkään. Sai nukuttua mutta harmitti kuitenkin.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
2 yötä
Boutique-hotelli, jossa henkilökunta oli erittäin ystävällinen. 6. kerroksen buffet oli kiinni virustilanteen vuoksi, mutta erinomainen aamiainen tarjottiin listan mukaan. Banaaniohukaisia voin suositella.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
Evgeniy vastasi 23.7.2020
Dear Sir or Madam, I would like to thank you very much for staying with us and your positive comments. It is our pleasure to find out that you enjoyed our hospitality. indeed due to COVID we have to halt buffet breakfast and we offer extensive a la carte breakfast accompanied by a glass of Prossecco. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Tervis, Helsinki

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotelli täytti kaikki odotukset erikoisaikana (covid). Henkilökunta oli ystävällistä ja kohteliasta, hotellin sijainti ei voisi olla parempi! Aamiainen tarjottiin (poikkeusajan takia?) baarissa, mutta sitäkin paremmin se täytti jokaisen toiveen. Huoneet olivat hienon asialliset, mutta ainoa miinus on oikean ulkoikkunan puuttuminen: lasikatosta sisäpihakäytävään tuleva luonnonvalo, jota vähäisessä määrin voi aistia huoneen oven lasin läpi (joissakin huoneissa on myös ikkunoita samalle sisäpihalle, joissakin ehkä jopa kadulle), ei riitä antamaan aivan samaa tunnelmaa. Kaiken kaikkiaan kuitenkin onnistunut valinta!
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2020
Evgeniy vastasi 23.7.2020
Dear Tervis, Thank you very much for staying with us and your positive feedback. Our team makes all efforts to deliver extra special experience, so you can enjoy one of the first travel opportunities after grim time. Our rooms faces inner hotel space and also outside . So during more busy summer the inner yard rooms offer tranquil sleep. Hope to welcome you and your family and friends back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Petri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2020
Evgeniy vastasi 23.7.2020
Dear Petri, Thank you very much for staying with us and giving us 10 out of 10. We hope to host you and your family and friends once again at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hotelli erinomaisessa paikassa
Viikko tässä hotellissa (ja Riikassa) oli erinomainen tapa aloittaa loma ja irrottautua arjesta, työstä ja koronaviruksesta. Suosittelen lämpimästi. Huoneessani ei ollut ikkunaa, mutta ehkä se oli hyvä niin, koska toisella puolella olisi ollut ehkä paljon ääntä vielä yölläkin (yökerho naapurissa).
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2020

10/10 Loistava

Harri

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020
Evgeniy vastasi 23.7.2020
Dear Harri, Thank you very much for your stay and an excellent score to us. We will be delighted to organize next trip for you and your family and friends. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Viikonloppumatka Riikaan
Hotelli oli siisti ja loistavalla sijainnilla, huone rauhallinen. Henkilökunta kielitaitoista ja ystävällistä. Ainoa miinus siitä, ettei huoneen jääkaappi toiminut ja respa lupasi käydä katsomassa, mutta näin ei kuitenkaan tapahtunut, joten ostetut eväät päätyivät päivän päätteeksi roskikseen.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2020

8/10 Hyvä

Benjamin

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Perusvarma
Oikein mukava paikka, suosittelen pariskunnille.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2020
Evgeniy vastasi 23.7.2020
Dear Benjamin, I would like to thank you very much for choosing Le Chevalier for your visit to Riga. We really appreciate that you choose us and do hope to welcome you once again at Le Chevalier for your next stay. Sincerely yours, Evgeniy General manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2020
Evgeniy vastasi 10.1.2020
Dear Sir or Madam, I would like to thank you for staying with us and will be glad to welcome you back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Annamari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kaunis ja viihtyisä hotelli
Hotelli sijaitsi aivan vanhan kaupungin sydämessä, se oli hiljainen ja laadukas sekä sen yksityiskohtiin ja viihtyvyyteen oli panostettu.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2019
Evgeniy vastasi 4.1.2020
Dear Annamari, I would like to thank you very much for staying with us and leaving such a positive comment. It is very important both for us and other travelers to find out how Le Chevalier experience is perceived by our guests, so we can adjust our service and other travelers can have a better picture about the hotel. We will be glad to welcome you and your family and friends back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Jaana, Finland

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Kaunis pieni hotelli. erinomainen palvelu . Ala-carte lämmin ruoka aamiaisella . Vanhankaupungin keskustassa. Ehdottomasti tulemme uudelleen.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
Evgeniy vastasi 19.12.2019
Dear Jaana, I would like to thank you very much for staying with us and your positive feedback. We are glad that you enjoyed Le Chevalier experience and had a great time in Riga. We do hope that you will visit us back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti, kivat persoonalliset huoneet, kaunis aamiaishuone, hyvä aamupala. Ystävällinen palvelu.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2019
Evgeniy vastasi 28.11.2019
Dear Sir or Madam, I would like to thank you for taking time to leave such a pleasant comment. It is always important for us to find out how we performed as well as it helps our travelers to better understand the property and find the right fit. We hope to have an opportunity once again to share Le Chevalier experience with you or your family and friends. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

8/10 Hyvä

Madara

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel but loud
Beautiful hotel, comfortable room, great service, delicious breakfast. Be aware there’s a night club next door open until 5am every day. We could hear the base sound even in our 5th floor courtyard room.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019
Evgeniy vastasi 24.10.2019
Dear Madara, thank you very much for staying with us and we regret that you were disturbed by our neighbors. Unfortunately we sometimes can solve this problem only ad hoc as usually our rooms facing the atrium are quiet, however there are times when incidents like this occur. Once again sorry for disruptive sleep. And hope this did not completely ruined your experience Kindest regards, Evgeniy general Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ihana, intiimi hotelli loistavalla sijainnilla. Ilmapiiri rauhallinen.
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
Evgeniy vastasi 22.10.2019
Dear Sir or Madam, I would like to thank you for staying with us and leaving a positive feedback. We are glad that you enjoyed everything and hope that Le Chevalier will become a hotel of choice for you and your family and friends, when in Riga. Hope to welcome you back. Evgeniy general manager

10/10 Loistava

Satu, Hämeenlinna

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Erittäin hyvä sijainti ja ystävällinen palvelu, aamiaisbuffet runsas
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2019
Evgeniy vastasi 24.10.2019
Dear Satu, Thank you very much for your positive review and choosing Le Chevalier for your stay in Riga. I am delighted to find out that you had a great experience and we hope to welcome you back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Anne

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön elokuussa 2019
Evgeniy vastasi 7.8.2019
Dear Anne, Thank you very much for staying with us and for rating us with a 10 point score. We are delighted to find out that you remained happy with us. Hope to welcome you back soon with us. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 7.8.2019
Dear Sir or Madam, Thank you very much for staying with us and rating us with a 5 points. We will be delighted to welcome you and your family and friends back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 14.8.2019
Dear Sir or Madam, Thank you very much for your stay and positive comments. We are happy to receive such a high mark from you. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

8/10 Hyvä

Jari, Rauma

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen hotelli, jota on helppo suositella. Mahtava aamupala ylimmässä kerroksessa. Ainoa miinus oli illalla respassa ollut nuori työntekijä, joka oli tosiaan vain töissä !
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 16.8.2019
Dear Jari, Thank you very much for your visit and positive comments. I am really thankful for your warm words. We do hope that Le Chevalier will become a spot to stay in Riga for you and your family and friends. Sincerely yours, Evgeniy General manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sijainti loistava kaiken keskellä. Miljöö ihana. Siist. Ystävällinen henkilökunta.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 29.7.2019
Dear Sir or Madam, I would like to thank you very much for your visit and a positive feedback. We are glad that you enjoyed your stay and hope that you will bring great memories from Riga and our hotel. Our team will be happy to welcome you and you Family and friends back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 29.7.2019
Dear Guest, thank you very much for staying with us and your positive feedback. We hope that we will have an opportunity to share with you Le Chevalier experience on your next occasion to Riga. Best regards, Evgeniy General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 11.7.2019
Thank you very much for your stay and feedback. We hope that you liked it overall and please accept my apologies if something was wrong as you scored us 8. We will be happy to find out more about the issue in order to improve it. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2019
Evgeniy vastasi 19.6.2019
Dear Sir or Madam, I would like to thank you very much for your review and positive comments. It was our pleasure hosting you with us and we will be delighted to welcome you and your family and friends back at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti perheen kanssa, Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean and nicely done hotel in the heart of Riga. Location is perfect! Staff friendly and talkative. Breakfast was good too and we enjoyed our stay very much. Thank you!
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019
Evgeniy vastasi 5.6.2019
Dear Sir Or Madam, I would like to thank you very much for staying with us and leaving a positive feedback. Our team is happy that you had a great time and enjoyed our famous Le Chevalier experience. We do hope to welcome you and your family and friends at Le Chevalier on your next occasion. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Henkilökunta ystävällinen ja sijainti hyvä. Haittapuolena iltaisin "karaoke baari" viereisessä rakennuksessa !? Meteli ei kuulunut huoneeseen. Aamiainen loistava ja mukavasti klo 11 asti. Suosittelen !
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019
Evgeniy vastasi 9.5.2019
Dear Sir or Madam, I would like to thank you very much for your positive review and staying with us. We were happy hosting you at Le Chevalier and will be glad to welcome you and your family and friends with us in a near future. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Anu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A nice boutique hotel
Very comfortable boutique hotel with a friendly and helpful staff and a good location in Riga. We had a nice stay and would like to come back.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019
Evgeniy vastasi 2.5.2019
Dear Anu, Thank you very much for staying with us and your positive feedback. We are glad to find out that you liked everything. Please let us know in advance regarding your future plans to come to Riga, so we can tailor make the right experience for you. we will also be glad to welcome your family and friends at Le Chevalier. Sincerely yours, Evgeniy General Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019
Evgeniy, General Manager vastasi 30.3.2019
Thank you very much for your reply and your feedback. We will be glad to organize your next trip to Riga as well as one for your family and friends. Best regards, Evgeniy General Manager