Majoituspaikan julkisivu

Arvostelut: Rija Domus Hotel

3 out of 5
Rija Domus Hotel
9 Tirgonu Street, Riga

Arvostelut

7,8

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 216 kautta 920 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 448 kautta 920 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 188 kautta 920 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 52 kautta 920 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 16 kautta 920 arvostelua" "

8,2/10

Siisteys

8,6/10

Henkilökunta ja palvelu

7,4/10

Palvelut/mukavuudet

7,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,0/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

6/10 OK

johanna

Matkusti perheen kanssa
Sijainti oli paras. Vahva pesuaineen haju. Huone vähän kälynen, patja olisi voinut olla parempi. Äänet kuului käytävältä, mutta onneksi oli hiljaista.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Agnese Deicmane Quality specialist vastasi 18.3.2024
Dear Johanna , Thank you for sharing your feedback with us. We're glad to hear that you appreciated our hotel's location as the best aspect of your stay.We apologize for any inconvenience caused by the strong detergent smell and the cramped room. Your comfort is important to us, and we'll address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure they're resolved.We're sorry to hear that the mattress didn't meet your expectations and that you were able to hear voices from the corridor. We'll look into ways to minimize noise disturbances in the future.

8/10 Hyvä

Marjukka

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Kiva hotelli hyvällä paikalla
Kiva huone ylimmässä kerroksessa. Pyyhkeet saisi uusia olivat aika kuluneet. Tyynyjä voisi olla 2 per vuode. Aamiainen oli ok.
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Maritta Katariina

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Agnese Deicmane Quality specialist vastasi 17.11.2023
Dear Guest, We're thrilled to hear that the client was satisfied with their stay at our hotel! Providing a positive experience for our guests is our top priority, and we're glad to know that they enjoyed their time with us. If there are any specific aspects of their stay that stood out or any feedback they shared, we would love to hear more so that we can continue to enhance our services.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to welcome the client back in the future.

10/10 Loistava

Anu

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2023
Eduards Desainis, Rija Domus Reception vastasi 23.10.2023
Dear Anu, Thank you for taking the time to share your experience at Rija Domus Hotel. We are very glad to notice that you have fully enjoyed the hotel location, breakfast, and staff. We will be glad to accommodate you again at Rija Domus Hotel!

10/10 Loistava

Vilja

Yöpyi 2 yötä elokuussa 2023
Romans Smirnovs vastasi 9.9.2023
Dear Vilja, Thank you for taking the time to share your experience at Rija Domus Hotel. We are very glad to notice that you have fully enjoyed the hotel location, breakfast, and staff. We will be glad to accommodate you again at Rija Domus Hotel!With kind regards,Romans SmirnovsFront Office ManagerRija Domus Hotel

10/10 Loistava

Pirjo

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2023
Rija Domus Hotel vastasi 21.6.2023
Dear Pirjo,Thank you for taking the time to share your experience at Rija Domus Hotel. Your feedback is highly appreciated. We are very glad to notice that you have fully enjoyed your stay at our hotel!Looking forward to welcoming you next time. With kind regards,Eduards SavicksFront Office Manager

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 5 yötä helmikuussa 2023
Rija Domus Hotel vastasi 25.2.2023
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience at Rija Domus Hotel. Your feedback is highly appreciated. We are very glad to notice that you have fully enjoyed your stay at our hotel!Looking forward to welcoming you next time. With kind regards, Eduards Savicks Front office manager

8/10 Hyvä

Iida

Yöpyi 4 yötä elokuussa 2022

6/10 OK

Hanna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Toista kertaa Riiassa, 3 yön loma
Hotellin sijainti on 10/10. Aamiainen oli suppea, mutta kolmena aamuna siitä sai sovellettua kyllä syötävää! Huone oli jo nuhjuinen, suihkussa verho ja ainoastaan seinäsuihku, jonka vedenpaine ei ollut kummoinen. Suihkun jälkeen koko kylppärin lattia lainehti. Viereisen huoneen melu kuului hieman liian hyvin yöllä huoneeseen yhtenä yönä yöunia verottaen. Meidän huoneessamme ei ollut jääkaappia, vedenkeitintä jne. Ei toki ollut huonekuvauksessakaan, mutta niitä olisin nyt hieman kaivannut iltaisin pitkien päiväkävelyiden jälkeen, olisi voinut laittaa juomat kylmään ja juoda kupilliset kuumaa. Huoneessa sängyn päällä ollut viltti lensi heti sivuun sängyltä, sitä ei olisi tullut mieleenkään käyttää. Sänky oli hyvä, peitot ja tyynyt samaten. Ympäristöystävällisyydestä plussaa, huoneita ei siivota monen yön yöpymisten välissä, ellei laita pyyntöä oveen. Tämä on hyvä asia, ylimääräisen wc-paperirullan sai pyytämällä, mikä oli ainoa tarve kun ei ollut siivousta. Matkatavarasäilytys toimi hienosti tullessa ja mennessä, huoneen ovea pidetään lukossa. Huoneen hinta oli hyvin edullinen, tässä hotellissa ja huoneessamme se kohtasi kyllä, ei jäänyt mitään hampaankoloon! Sijainnin vuoksi voisin yöpyä toistekin, jos muita vaatimuksia ei ole.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2022

10/10 Loistava

Ville

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Anu

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti, receptionin henkilökunta ystävällistä ja auttavaista, aamiainen ok
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2019
OS vastasi 19.12.2019
Dear Guest, Thank you for choosing Rija Domus Hotel. We are very pleased to read that you had a wonderful stay in our hotel and the team has been of assistance in making your stay more comfortable. Thank you once again for your feedback. Looking forward to welcome you in Rija Domus Hotel. Kind regards, Olga Stavinska Hotel Director.

8/10 Hyvä

Matti, Suomi

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä aamiainen, hieman ahdas kattoterassi,henkilökunta kielitaitoinen ja avulias
Yöpyi 3 yötä lokakuussa 2019
OS vastasi 1.11.2019
Dear Matti, Thank you for choosing Rija Domus Hotel. Every guest opinion is very important for us, so we can improve our service. We would like to thank you for your positive comments about our breakfast and reception desk - we are glad that you loved it! In our hotel we have different types of room, so if you feel that room is not nice as you expected you can always contact reception desk, so they can be able to make your stay more comfortable. Thank you once again for your feedback. Looking forward to welcome you in Rija Domus Hotel. Kind regards, Olga Stavinska Hotel Director.

8/10 Hyvä

Tapio

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Kilpailumatka
Keskeinen sijainti hotellilla ja palvelut vieressä
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

6/10 OK

Jarmo

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Marjo, Hämeenlinna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Edullinen ja hyvä hotelli parhaalla sijainnilla
Todella hyvä ja edullinen perushotelli Vanhassa kaupungissa. Paljon ravintoloita ja kauppoja lähellä sekä tärkeimmät nähtävyydet kävelymatkan päässä. Iltaisin kuuluu musiikki ja muu elämä todella selvästi huoneeseen, joten se kannattaa ottaa huomioon mikäli haluaa ajoissa nukkumaan ja on herkkäuninen. Aamiainen klo 11 saakka, perustasoa, vei nälän. Ystävällinen respa.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2018

8/10 Hyvä

Vesku, Lappeenranta

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Perustason hotelli hyvällä ja keskeisellä paikalla. Sängyt melko huonot ja natisevat. Aamupala ei ollut mikää elämys, mutta nälkä siirtyi kuitenkin. Hotellin henkilökunta avulias vaikka aluksi vähän "jäykän" oloinen. Suosittelen kuitenkin muillekin :)
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2018

4/10 Huono

Tapio

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Vailla mukavuuksia kaupungin ytimessä
Tämä huone oli ilmastoimaton, kohtuu meluisa (juhlinnan äänet kuuluivat kadulta), huoneen oma WC huoneen ulkopuolella eteisessä. Naapuriin saattoi törmätä WC reissulla.
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2018
Olga Stavinska,Rixwell Domus Hotel General Manager vastasi 20.6.2018
Dear Tapio, Thank you for choosing Rixwell Domus Hotel for your stay. We would like to apologies that your stay was not as comfortable as you expected. We are located in the middle of the Old Town, so entertaining places around the hotel are working long hours and cause the noise. We hope that despite to your experience,you will choose our hotel again. Kind regards, Hotel director Olga Stavinska.

6/10 OK

Patrick, Suomi

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys
Ihan perustason hotelli. Rempattu varmaan about 10 vuotta sitten. Huoneessamme reilusti neliöitä, mutta niiden tehokas käyttö hankalaa huoneen muodosta johtuen. Henkilökunta ystävällistä, neuvovaa ja hyvin englantia taitavaa. Siivous saisi olla perusteellisempaa, sängyn petaamisen lisäksi voisi vaikka imuroida tai luututa.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2018

4/10 Huono

Anni, Ulvila

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hotellihuone oli melko yksinkertainen. Ei mitään ihmeellistä. Hotellin sijainti erittäin hyvä! Itse huone oli suht siisti, mutta WC/kylpyhuonetila oli jotenkin likaisen oloinen. Hotellin aamupala oli ok. Hotellissa ei erikseen ravintolaa. Vain aamupala ns.kellaritilassa. hotellin wifi toimi erittäin hyvin. Aluksi oli jotain säätöä huoneen check-in: ssä, mutta lopulta saimme "paremman" huoneen mistä olimme maksaneet. Ilmeisesti alkuperäisessä huoneessamme olisi ollut yhteinen WC/kylpyhuone jonkun toisen kanssa. Matkatavarasäilytyksestä plussaa! Ja lopuksi hotellivirkailija soitti meille taksin lentokentälle ja neuvoi maksamaan taksin jo hotellille, josta saimme taksilipukkeen. Näin emme joutuisi huijatuksi! Kuvissa huone siistimmän oloinen kuin todellisuudessa.
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2018
OS vastasi 28.3.2018
Dear Anni, Thank you for choosing Rixwell Domus Hotel as your place to stay in Riga. We are glad you liked your stay with us overall. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards, Olga Stavinska, Hotel Director.

4/10 Huono

Veikko

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hinta laatusuhde hyvä. Edullinen.
Sijainti hyvä. Saman ketjun 4 tähden hotelli vielä parmpi sijainniltaan. Aamiainen ok. Ei moittimista. Siis hinta ja laatusuhde ok. Spa oli toisessa hotellissa, olis ollut parempi ratkaisu. Huoneitten taso vaihtelee.
Yöpyi 4 yötä helmikuussa 2018
OS vastasi 13.3.2018
Dear Veikko, Thank you for choosing Rixwell Domus Hotel as your place to stay in Riga. We are happy that you have enjoyed your stay. Our hotel is 3 star hotel indeed and you are right there are 4 star hotels with spa in our chain. Its a pity, that you have given us 2 out of 5, because we are 3 star hotel. Looking forward to welcoming you in Rixwell&Wellton Hotels! Kind regards, Olga Stavinska, Hotel Director.

8/10 Hyvä

Hartsa, Kausala

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti
Hyvä tukikohta kaupunkilomailulle. Kävelyetäisyys moneen näkemisen ja kokemisen arvoiseen kohteeseen.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2018

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2018

8/10 Hyvä

reissaaja, Helsinki

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Pari yötä vietettiin ja kaikki meni mutkattomasti. Lähellä vanhankaupungin palvelut.
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2018

6/10 OK

Liisa, Turku

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Siisti hotelli lyhyeen vierailuun. Aamupala ihan ok ja sillä pärjää.
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2018

6/10 OK

Katja, Helsinki

Hieno sijainti ja historiallinen ympäristö.
Kokemukset olivat laidasta laitaan. Erityiskiitos respan vanhemmalle naiselle palvelualttiudesta,ystävällisyydestä ja kohteliaisuudesta.
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2017

8/10 Hyvä

Heidi, Helsinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Siisti kaupunki hotelli
Ystävällinen henk.kunta. Perus kahden hengen tilava huone. Aamupala niukka, mutta hyvä. Kaikkialle Vanhassa kaupungissa lyhyt kävelymat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2017

4/10 Huono

ilkka

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä marraskuussa 2017

4/10 Huono

Helena

Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ei hyvä
Olimme 2016 joulun alla samassa hotelissa ja sen perusteella valitsimme nyt tämän hotellin myös 2017. Valitettavasti hotellin taso oli huonontunut, huone oli niin pieni että sängyn toisella puolella ei pysytyt kävelemään, aamiaisen lämpimät osuudet olivat kylmiä ja hotellissa haisi "viemäri". Hyvänä mainittakoon että sijainti on hyvä.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2017

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Vanha kostealle haiseva läävä. Aamupala katastrofi,ruuat lämpimällä pöydällä. Jos menet heti 7 saatat saada jotain syötävää. Viimeisenä päivänä pyyhkeet loppu joten kuivaus pieniin käsipyyhkeisiin. Sijainti oli ainoa plussa.
Yöpyi 4 yötä syyskuussa 2017

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huone oli kulunut ja täynnä vanhaa likaa. Yök.
Kulunut ,vanhaa pinttynyttä likaa täynnä oleva ja huonosti siivottu huone:lattialla leikattujen kynsien palasia, jääkaappi homeessa. Yläkerran parivuode oli ok, mutta alakerran "vuode" levitettiin kuluneesta, törkyisestä sohvasta. Kamala nukkua. Ei voisi myydä 3-4 hengen huoneena. Vessan lavuaari ei vetänyt ja huoneessa oli koko ajan viemärin haju. Onneksi sai ikkunat auki. Kylppärissä on vain kattosuihku ei siis käsisuihkua. Aamiainen oli peruskamaa OK, mutta lähtöpäivänä 24.9. sunnuntaina lämpöastiat oli kylmiä ja niissä oli vain yksi kylmä nakki ja pari kylmää pekonisiivua. Tarjoilja toi pyynnöstäni muutaman kinkkusiivun ja kurkkua. Munia ei ollut eikä muutakaan aamiaiselle kuuluvaa. Oli tosi kauhee lähtöpäivän aamiainen! Palvelu respassa oli hyvää, mutta he eivät voi ilmeisesti vaikuttaa huoneiden tasoon. Sijainti on mahtava keskellä vanhaa kaupunkia!!! joten kaipa pitää sietää hotellin tasoa? EN MENISI TÄHÄN HOTELLIIN ENÄÄ KOSKAAN!!!
Yöpyi 3 yötä syyskuussa 2017

8/10 Hyvä

chris, finland

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hotel has a great location in old town.
Excellent and helpful hotel staff. Beds were a bit hard to sleep. A good price for this location. And of course you cant respect 5 star comfort from a 3 star hotel.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2017

2/10 Hirveä

Jarno, Helsinki, Finland

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Things stolen from room
We had some cash and an electric razor stolen from our room, presumably by housekeeping. Otherwise pretty decent stay and a good location.
Yöpyi 3 yötä elokuussa 2017

8/10 Hyvä

Arja, Finland

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Clean simple hotel,excellent location in old town.
We stayed 4 days in this hotel and reception staff was excellent. One day in Jurmala, easy to visit by train. Nice parks and much to see just walking distance. Still most of taxi drivers don`t speak english.
Yöpyi 4 yötä heinäkuussa 2017

6/10 OK

Jouni

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä sijainti, pikku puutteita ja sekaannuksia.
Hyvä sijainti aivan ytimessä. Edullinen hinta. Huonoa oli sekaannukset, jouduimme kahden yön varauksesta viettämään ensimmäisen yön saman ketjun toisessa hotellissa, syynä "problem". ei mikään mukava ylläri lähteä etsimään uusi paikka pitkän ajopäivän päätteeksi. Hotelliin kirjautuessa oli pulmia, yrittivät tarjota kahdelle hengelle puolikasta perhehuoneesta joka oli pieni yhden hengen huone 120 cm vuoteella, yhden hengen varustuksilla. Kirjautuminen on tuskallisen hidasta. Kehnot natisevat sängyt. Käsienpesuallas ja suihkukaivo tukossa, vessa onneksi veti. aamupalalla oli koko ajan jotain loppu, kahvi jäi lopulta saamatta. Hotelli ei ole katastrofi mutta tuskin menisin tähän uudestaan.
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2017

8/10 Hyvä

Timo

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2017

6/10 OK

mikael, espoo

Huonoa: Huoneen mukavuus
Hotelliin kantautuu melua
Lähialueen kapakoista kuuluu sietämätöntä melua, jos huone on kadulle.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2017
Olga Stavinska,Rixwell Domus Hotel General Manager vastasi 13.7.2017
Dear, mikael! Thank you for choosing Rixwell Domus Hotel and taking the time to write your review. Our hotel located in heart of the old town and in summer season tourists are coming to our city to relax but we are always trying to give the quieter rooms upon availability. We would like to apologize for the inconveniences caused. Thank you for your comments once again, and we hope that you will give us a chance to welcome you in our hotel again! Best regards,

6/10 OK

Raimo

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Keskitason hotelli keskeisellä paikalla
Hotellin kautta tilattu taksi ei tullut lentokentälle. Takseja saa hyvin kentän edestä, otimme sellaisen. Pois lähtiessä hotellista tilatun taksin saapuminen kesti 25 minuuttia. Henkilökunta oli ystävällistä paitsi aamiaishuoneessa eivät paljon hymyilleet. Perusaamiainen, hieman niukka valikoima. Kattohuoneisto kahdessa kerroksessa oli mukava yllätys, emme olleet sellaista erikseen tilanneet. Käsisuihkun puute voi olla joillekin ongelma. Hienot näköalat alas ravintola-aukiolle, jossa ihmiset metelöivät aamuneljään asti. Saattaa kuulua huoneistoon vaikka ikkunat olisivat kiinni. Hotelli on keskeisellä paikalla. Auto pitää pysäköidä 100m päähän vartioidulle pysäköintipaikalle, mutta lastaaminen ja purkaminen onnistuu 10m päässä. Jos autoa käyttää välillä, pitää lupalappu antaa vartijalle ja sen saa takaisin kun palaa (lapun numero pitää muistaa).
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2017

8/10 Hyvä

Ami, Häme

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Loistava sijainti keskellä vanhaa kaupunkia
Kolmas kerta kyseisessä hotellissa. Edelliset kaksi aikaisemman omistajan ollessa ja nyt ensimmäinen uudella nimellä Rixwell Domus Hotel. Suuria muutoksia ei ole tapahtunut. Kalusteita huoneissa uusittu. Pinnat huoneissa samat... olisi voinut siistiä samalla. Aamiainen samanlainen hiukan niukka, mutta kaikki kyllä löytyy. Palvelu on aina ollut erittäin miellyttävää ja mukavaa.

8/10 Hyvä

Erja, Suomi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ytimessä
Hotellin sijainti on loistava. Koruton, toimiva ja siisti hotelli ja sijainti täydellinen.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
nice hotel in the middle of the old town. very helpfull staff

6/10 OK

Anniina

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Perushotelli vanhankaupungin ytimessä
Hyvä perustasoinen hotelli, erinomaisella sijainnilla aivan vanhankaupungin ytimessä. Lähellä kivoja kahviloita ja ravintoloita sekä suurinosa nähtävyyksistä ihan pienen kävelymatkan päässä. Huoneemme oli melko pieni ja sänky vähän epämukava. Huone kyllä siivottiin joka päivä, mutta lattiat olivat melko pölyisiä. Hotellin alue ainakin näin loppusyksystä oli rauhallinen eikä hotellin käytäviltäkään pahemmin melua kuulunut. Aamupala oli riittävän monipuolinen ja aamupala huone sattui olemaan erittäin rauhallinen: saimme syödä aamupalan melkein jokaisena aamuna kahdestaan. Palvelu oli kyllä erinomaista, varsinkin uloskirjautuessa tuli tunne, että hotellin henkilökuntaa oikeasti kiinnosti miten hyvin olimme viihtyneet. Hotellista sai myös helposti tilattua taksin lentokentälle edullisesti. Hotellista saa myös esim. tiettyihin ravintoloihin alennuskuponkeja, joita kyllä kannattaa hyödyntää. Kolonna Hotelia voin kyllä suositella, mikäli haluaa ihan perustasoisen hotellin erittäin hyvällä sijainnilla vanhankaupungin ytimestä!

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Huoneen mukavuus
Varaamamme perhehuone ei vastannut netin kuvaa sitten yhtään! Todellisuudessa meillä oli kaksi huonetta, käytävästä mennessä yhden oven takana. Jokin hämminki oli suihkun viemärissä, johon jäi vesilammikko seisomaan. Aamupala oli muuten ok, jahka keittiö ehti saada sen valmiiksi kaikilta osin. Ne, jotka olivat aamupalalla klo 8, eivät välttis nähneet klo 8.30 jälkeen tuotua salaattia. Tarjoilijat olivat kaikki tatuoituja ja hiukset oli sutattu miten sattuu, mutta oli yritetty laittaa kiinni.
Hotel Manager vastasi 24.10.2016
Dear Guest, Thank you very much for taking your time to share your experience with us. Family rooms is a big room, which consist of 2 bedrooms and hall. In the hall there is a bathroom, which is accessible only by your room. There is a Superior triple rooms as well, were all guests are sleeping in one big room. Information regarding sewer problems, has been passed to our technical department. We will look into this issue. With the F&B department we have discussed all the details you mentioned in your feedback, so our team could improve our service. Once more, thank you very much for sharing and have a nice day. Hotel Management

8/10 Hyvä

Tuovi

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hotellin sijainti erinomainen
Loistava arkkitehtoninen kokemus

8/10 Hyvä

Pariskunta, Finland

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kiva keskeinen sijainti vanhassa kaupungissa.
Henkilökunta erittäin ystävällistä ja kielitaitoista. Kuudennen kerroksen kattohuone nostalginen ja lämminhenkinen. Ilmastointiaparaatti? oli seinässä mutta ei ollut käynnissä. Aamiainen oli riittävän monipuolinen, ei kuitenkaan mitään hifistelyä. Respasta sai vesipannun huoneeseen teen keittoa varten.

6/10 OK

Jouni

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

6/10 OK

Aleksi

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus