Terassi/patio

Arvostelut: Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

4 out of 5
Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Staalmeesterslaan 410, Amsterdam

Arvostelut

8,4

Erittäin hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 450 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 344 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 122 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 51 kautta 1003 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 36 kautta 1003 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

8,4/10

Henkilökunta ja palvelu

8,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,4/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Kimmo

Liikematkailija
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Hyvä kokemus
Onnistunut ileskelu
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2023
GR vastasi 16.10.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave us a review. it was our pleasure having you at our hotel.Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

2/10 Hirveä

Pentti, Riihimäki

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
We asked a safety car park. They said that outside parking lot is OK! After burglary into our car they inform that under the hotel is the most safety car park "Why you didn't park there?" We didn't know that!! Damage to car and lost of some cloths cost us over 3000€.
Olivier vastasi 8.8.2023
Dear Pentti,I would like to express my sincerest apologies for the unfortunate incident that occurred during your recent stay at Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark. I understand your frustration and disappointment regarding the burglary and the damage caused to your car, as well as the loss of personal belongings.I am deeply sorry for the miscommunication regarding the safety of the parking area. It is our top priority to ensure the security and well-being of our guests and their belongings. I can assure you that we take incidents like this very seriously, and we are continuously working to enhance our security measures.I truly regret any inconvenience caused and the impact it had on your overall experience. Your feedback is extremely valuable to us, and I will personally relay your concerns to our management team to address this issue effectively and prevent such situations from occurring in the future.Once again, I apologize for the distress caused, and I hope that you will allow us another opportunity to restore your faith in our hotel. If you decide to return to Amsterdam, please do not hesitate to reach out to me directly, and I will personally ensure that you are provided with the utmost care and assistance during your stay.Thank you for taking the time to share your feedback, and I appreciate your understanding.Best regards,OlivierGuest Relations Agent

4/10 Huono

Pekka

Hyvää: Siisteys
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Sunset hotelli
Auringonlaskun hotelli. Vajaa miehitys näkyi palvelussa ja tarjonta oli kapeaa. huoneen sisustussuunnittelija ollut täysin taitamaton. Aamiainen suppea.
Yöpyi 3 yötä kesäkuussa 2022

10/10 Loistava

Matias

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bueno
Todella viihtyisä ja näppärä hotelli. Ratikalla suoraan edestä 10-12min keskustaan
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2020
Guest Relations Supervisor vastasi 13.3.2020
Dear Matias, Thank you for your kind feedback! We hope to welcome you back soon. Kind regards, Irene

8/10 Hyvä

Mikko

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020
Reception Supervisor vastasi 22.3.2020
Dear Mike, Thank you for your the good points. Kind regards, Enida

6/10 OK

Veli, Kaarina

Matkusti kumppanin kanssa
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Kun saavuimme hotelliin, meiltä pyydettiin 100€ "security fee". Emme suostuneet maksamaan. Kyse olikin ehkä "security deposit", mutta asia esitettiin meille kuten aiemmin kirjoitin. Ystäviämme veloitettiin 17. kerroksen ravintolassa väärin, heiltä laskutettiin naapuripöydän mukaan. Valitettavasti hän luki kuitin vasta kotona, joten kärsi tappion, kalliit oluet. Ensimmäisenä päivänä mennessämme nukkumaan, huomasimme että sänky oli märkä. Meille annettiin uusi huone, joka oli kuitenkin pienempi ja ilman jääkaappia joka aiemmassa huoneessa oli. Annoin aiemmin jo palautteen tästä ylimääräisestä maksusta sekä märästä sängystä. Meille vastattiin että nämä ovat hotellin tason mukaisia (märkä sänky), vähän ihmetytti. Ylimääräisestä maksusta meille selitettiin palautteessa että kyse oli city tax, ja se on ilmoitettu aiemmin, mutta sitä emme todellakaan kritisoineet, vaan "security fee":tä. Hotellin sijainti ihan ok ja rauhallinen, myös kulkuyhteydet keskustaan hyvät.
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 5 yötä toukokuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rooms were spacious and clean. Airport shuttle was very convienient, only 7,50e per person. Transport to the hotel from the airport was free of charge. We booked our trip to Keukenhof from the hotel (26e + shuttle 7,50e) transport from the hotel to the airport, were the bus to the Keukenhof left. Very simple! Overall very clean and nice hotel. We didnt have breakfast, but there was a little bar at the lobby, where we bought coffee and croissants in the morning. Tram number 13 left from front of the hotel, wich went to the Centraal Station and Dam square. Special thanks to Chantal, absolutely one of my best expieriences of customer Service from her, such a lovely personality. Thank you!
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Markku

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Henkilökunta oli loistavaa ja avuliasta, sijainti loistava ja aamiainen ruuhkaton ja hyvä.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hyvä hinta-laatusuhde ja helppo kulkea keskustaan
Hyvä hotelli, iso huone, iso kylpyhuone, jossa sekä suihku että amme. Raitiovaunulla pääsee kätevästi keskustaan ja saa samalla katsella asuinalueita. Vieressä kivan näköinen puisto, johon kesällä olisi varmasti menty. Aamupala ok, kannattaa ostaa jo sisäänkirjautuessa, jos ei kuulu huoneen hintaan. Aamupalaravintolasta huikeat näkymät Amsterdamin ylle. Lentokentälle taksi n. 40€, jos sattuu missaamaan hotellin kuljetuksen. Palvelu asiallista ja kohteliastakin.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2019

8/10 Hyvä

Karoliina

Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
8
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2019

10/10 Loistava

Shukri

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
A
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024

4/10 Huono

Craig

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Siisteys
The property and area itself are amazing. The restaurant and rooftop incredible. The main desk is terrible - worst I have ever experienced. There is no option to leave credit card on file for incidentals, cleaning and additional services are requested via QR Code and are answered intermittently. Check in was slow and annoying. I was doubled charged for the room city tax which they are refusing to refund. The explanation from tbe front desk is I must have 2 rooms. Room card was deactivated because they said i owed money, they did not refund my deposit for the bike rental. Computers kept crashing, every interaction was terrible and slow. Feel bad for the staff - the systems they are being asked to use are aweful and designed to fail. One of the best areas and properties in Amsterdam - but the absolute worst guest experience. I cant imagine returning.
Yöpyi 6 yötä toukokuussa 2024

6/10 OK

Vaga

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Alles in allem gut. Für mich persönlich negativ das man keine Fenster öffnen kann.
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
GR vastasi 21.5.2024
Dear Vaga,Thank you for taking the time to leave a review, for the windows it for safety reasons. It's been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you soon again.Thank you and Regards,

10/10 Loistava

Doreen

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
This is my 15th time at the hotel. I love the location - quiet but in the city center within minutes.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 17.5.2024
Dear Doreen,Thank you for being a loyal guest and choosing to stay with us for the 15th time! We are delighted to hear that you love our hotel's location, which offers a quiet setting while still being in the city center. We truly appreciate your continued support and look forward to welcoming you back for your 16th visit!Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 Loistava

Gregor

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Everything perfect only missing a swimming pool
Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 17.5.2024
Dear Gregor,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are delighted to hear that you found everything to be perfect during your time at our hotel. While we do not have a swimming pool, we do offer other leisure facilities for our guests to enjoy. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 Hyvä

jon

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
a good hotel with a good price; easy access to outside dining opportunity and to the Amsterdam tram system.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 17.5.2024
Dear J,Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you found our hotel to be a good value and that you enjoyed the easy access to outside dining options and the Amsterdam tram system. We hope to welcome you back to Leonardo Hotel Rembrandtpark in the near future!Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 Hyvä

Ingrid Agneta Unnerstedt

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Nöjd
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 17.5.2024
Dear Ingrid Agneta Unnerstedt,Thank you for sharing your feedback with us. We are glad to hear that you were satisfied with your stay. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back in the future.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 OK

Helen

Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

David

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Public transport close
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024

8/10 Hyvä

Jennifer, Hampton

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The tram to central station was a 3 minute walk from the hotel. Easy check in/out, the breakfast was great. Nice size room for the price.
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 27.4.2024
Dear Jennifer,Thank you for sharing your positive experience with us! We are thrilled to hear that you found our location convenient for exploring the city and enjoyed our easy check-in/out process, great breakfast, and the value for your room size. We look forward to welcoming you back in the future!Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 OK

Frank

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Frühstücksangebot durchschnittlich. Frühstücksraum sehr voll und laut. Duschkabine sehr offen --> Bad schwimmt nach dem Duschen
Yöpyi 4 yötä huhtikuussa 2024

10/10 Loistava

MASAKI

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Joe

Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
boss
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 21.4.2024
Dear Joe,Thank you for your review. We are glad to hear that you had a good experience. Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 Loistava

Juliette

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 17.5.2024
Thank you so much for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with us and look forward to welcoming you back soon.

10/10 Loistava

Gillian

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
From the moment of check in to leaving there was nothing we could fault. The underground car parking was a real bonus, safe, secure and bright and clean. There was the added bonus of a tram line within 100m of the hotel which took us straight to the centre. Breakfast was excellent plus espresso martinis later. Would recommend the hotel.
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
GR vastasi 5.4.2024
Dear Gillian,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 OK

Yuka

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja palvelut/mukavuudet
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
The hotel by itself was OK, but the shuttle bus service was awful. The driver would not even wait 1 minute.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
GR vastasi 5.4.2024
Dear Yuka,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us. Unfortunately Driver has a schedule that he has to follow and cant wait because if he is late then the whole day is ruined for other guests and as you know its for the airport so guests cant be late to their flights. We hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

4/10 Huono

Piotr

Matkusti perheen kanssa
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Our room was not cleaned, even when we asked multiple times for it. our safe did not work, someone had to config it. the telephone was not configured and not pluged in, also no numbers where saved (e.g. for reception). overall a disappointment as a family.
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 2.4.2024
Dear Piotr,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience caused by the issues with room cleaning, the safe, and the telephone. Your feedback is valuable, and we will address these issues with our team to ensure they are resolved promptly. We hope that you will give us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve.Warm Regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

6/10 OK

Mandar

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024

10/10 Loistava

Jessica

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
GR vastasi 5.4.2024
Dear Jessica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 OK

Scott

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel, but the staff were keen to get us to check out at 10am despite check out being 12, knocking on the door asking us to leave. Housekeeping only came once, on our first morning there. Reception were lovely, and that’s the reason I ranked the staff as high as I have.
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
GR vastasi 5.4.2024
Dear Gillian,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us, W apologize for any inconvenience you experienced with check out time it is indeed at 12 noon maybe there was a misunderstanding or miscommunication but we apologize for that and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

10/10 Loistava

Cameron

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
GR vastasi 5.4.2024
Dear Cameron,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

6/10 OK

Jennifer, Stephens City

Yöpyi 5 yötä tammikuussa 2024
GR vastasi 5.4.2024
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

8/10 Hyvä

Monica

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023
GR vastasi 5.4.2024
Dear Monica,Thank you for taking the time to leave us your feedback, its been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to welcome you again soon!Thank you and Regards,Leonardo Hotel amsterdam Rembrandtpark Team

10/10 Loistava

tatiana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Muy bien. El personal muy amable. El cuarto muy bien y bonito. Estuvimos muy cintentas
Yöpyi 4 yötä tammikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 23.2.2024
Estimada Tatiana,¡Muchas gracias por su amable reseña! Estamos encantados de saber que tuvo una estancia muy agradable en nuestro hotel y que nuestro personal fue amigable y atento. Nos complace saber que disfrutó de una habitación bonita y agradable. ¡Su satisfacción es nuestra máxima prioridad! Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,Equipo Leonardo Hotel Rembrandtpark

10/10 Loistava

Mark

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I chose this hotel because it was close to my friend’s house, it is not in the center. Beginning with a really friendly check in, my stay was excellent. This is not a five star hotel, nor should you expect one for the price, but the value per dollar ratio is super high. Well maintained, super clean and helpful staff. The sauna is huge and was a nice addition considering it was snowing. I was the only one in it, so a large private sauna is also a plus. Lastly, a lot of airplane pilots use the place, which is a testimony to its value.
Yöpyi 3 yötä tammikuussa 2024
Team Leonardo Hotel Rembrandtpark vastasi 23.2.2024
Dear Mark,Thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you had an excellent stay and enjoyed our friendly check-in process. We appreciate your understanding that we are not a five-star hotel, but we strive to provide great value for our guests. It's wonderful to know that you found our property well-maintained, super clean, and that our staff was helpful. We're also glad you enjoyed our spacious sauna, especially during the snowy weather. Thank you for mentioning that our hotel is a preferred choice for airplane pilots as well. We truly value your feedback and hope to welcome you back on your next visit.Warm regards,Team Leonardo Hotel Rembrandtpark

8/10 Hyvä

Kaci

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
it was nice and very good
Yöpyi 7 yötä tammikuussa 2024

8/10 Hyvä

Morten Meher

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rolig området
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Choukri

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
only bad thing is that the room didn't have any windows that you could open. and no fridge apart from that it was really good!
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2024

10/10 Loistava

Annemarie

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Heerlijke bedden, mooi uitzicht, netjes.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Hayat

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Josh

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice hotel, would come again
Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Charles

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Masayuki

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Erin

Yöpyi 3 yötä joulukuussa 2023

8/10 Hyvä

Michael

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Goed hotel netjes schoon en op 10 minuten met openbaar vervoer in het centrum
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great service with kind staff. The hotel was extremely clean and everything was perfect for our stay. Will stay again.
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
GR vastasi 5.12.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave your feedback. it's been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to see you again very soon.Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark

10/10 Loistava

Anders

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Stort og flot hotel. Morgenmaden er ok, men så heller ikke mere. Måske fordi vi i Danmark er forvænt med brød af høj kvalitet, det har de ikke i Holland.
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
GR vastasi 5.12.2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave your feedback. it's been our absolute pleasure having you stay with us and we hope to see you again very soon.Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark