Kaikki näytetyt arvostelut ovat peräisin oikeilta asiakkailta. Vain meidän kauttamme majoituksen varanneet matkailijat voivat lähettää arvostelun. Tarkistamme arvostelut ohjeidemme mukaisesti ja julkaisemme kaikki arvostelut, niin positiiviset kuin negatiiviset.LisätietojaAvautuu uuteen ikkunaan
Arvosana 10 - Loistava. 661 kautta 1061 arvostelua" "
10–Loistava
661
Arvosana 8 - Hyvä. 266 kautta 1061 arvostelua" "
8–Hyvä
266
Arvosana 6 - OK. 78 kautta 1061 arvostelua" "
6–OK
78
Arvosana 4 - Huono. 34 kautta 1061 arvostelua" "
4–Huono
34
Arvosana 2 - Hirveä. 22 kautta 1061 arvostelua" "
2–Hirveä
22
9,4/10
Siisteys
9,0/10
Henkilökunta ja palvelu
8,8/10
Palvelut/mukavuudet
9,2/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
9,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
10/10 Loistava
Mirva
Liikematkailija
26.6.2023
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mirva
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2023
10/10 Loistava
Marisa
7.6.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Erinomainen sijainti
Toista kertaa jo tässä hotellissa. Erittäin hyvä hotelli loistavalla sijainnilla - julkisilla helppo liikkua niin lentokentälle kuin nähtävyyksillekin. Siistit tilat ja tilavat huoneet. Erittäin mukavat sängyt ja tyynyissä reilusti valinnanvaraa. Siivous päivittäin.
Marisa
Yöpyi 4 yötä kesäkuussa 2022
10/10 Loistava
Jukka
25.4.2022
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Mainio paikka ja helppo yhteys juna-asemalla suoraan hotellista
Jukka
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2022
Dirección / Hotel Management vastasi 25.4.2022
Arvoisa vieraamme
Kiitos mukavasta palautteestanne. Pahoittelumme koskien aamiaistarjoilumme epäkohtia. Otamme palautteenne huomioon kehittäessämme aamiaistarjoiluamme.
Hienoa kuulla, että saitte hyvää palvelua ja hotellimme vastasi odotuksianne.
Toivottavasti saamme teidät toistekin vieraaksemme. Ystävällisin terveisin,
Dirección / Hotel Management
10/10 Loistava
Jukka-Pekka
Liikematkailija
8.7.2021
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Asemalla soitellaan ja svengaillaan
Oikein hyvä hotelli Barcelona Sants rautatieaseman yläpuolella. Hyvä palvelu, erinomainen aamiainen, ja tehokas ilmastointi.
Jukka-Pekka
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2021
8/10 Hyvä
Babu, Missouri City
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
25.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The room was good with plenty of lights, which was not very common in other hotels in the area. Conveniently located on top of the railway station.
Babu
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team vastasi 27.5.2024
Dear Babu, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that the lighting in your room was to your satisfaction and that you appreciated its unique qualities compared to other hotels in the area. It's also great to know that our location, conveniently situated atop the railway station, contributed positively to your stay. Our team strives to maintain a high standard of cleanliness, comfort, and service, so your recognition of these aspects is truly rewarding.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team
10/10 Loistava
Nana
25.5.2024
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nana
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
6/10 OK
Cristina
Matkusti perheen kanssa
25.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice rooms, no washcloths, no coffee maker in the room, towels supposed to be white but a little grey.
Cristina
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Barceló Sants Team vastasi 27.5.2024
Dear Cristina,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. Regarding the towels, we strive to maintain the highest standards of cleanliness and presentation, and we regret if this was not reflected in your room. As for the lack of washcloths, we appreciate your feedback and will take it into consideration as we continuously aim to improve our guest experience.As for the coffee machine, all rooms have a kettle, coffees and tea bags located next to the minibar in the room, we encourage you in future occasions to contact the reception department who is available 24 hours a day to meet all such needs and queries. It is delightful to learn that you were pleased with the overall cleanliness of our hotel, the condition of our facilities, and the service provided by our team. Your acknowledgment of our room amenities is also greatly valued, although we understand there is room for enhancement.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team
10/10 Loistava
Clive
Matkusti kumppanin kanssa
25.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderfully designed rooms. Sparkling wine at check/in. Great staff that are customer centric. Nice small touches on the room, such as “desks” for the bed-which are great for writing and laptop use
Clive
Yöpyi 2 yötä toukokuussa 2024
Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team vastasi 27.5.2024
Dear Clive, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that our room design and the little touches made your stay enjoyable. It's wonderful to know that our staff's customer-centric approach met your expectations and that the amenities like the bed desks added to your comfort. Your appreciation for the sparkling wine upon check-in and the overall condition of our hotel is greatly valued.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team
10/10 Loistava
Thomas
22.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Thomas
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
8/10 Hyvä
Lisa
Matkusti perheen kanssa
21.5.2024
While the room and bedding was comfortable, there weren’t a lot of amenities. On a positive note, despite being on a train station the room was extremely quiet. Great if you want a good nights sleep.
Lisa
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Assistant General Manager Barceló Sants Team vastasi 23.5.2024
Dear Lisa,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are sorry to hear that our amenities did not meet your expectations. We aim to provide a comfortable stay and appreciate your feedback as it is crucial for our ongoing commitment to improve our guest experience. It is delightful to learn that you found the room comfortable and enjoyed the tranquility, ensuring a good night's sleep despite our central location atop a train station.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Assistant General ManagerBarceló Sants Team
6/10 OK
Lisa
Matkusti perheen kanssa
20.5.2024
Huonoa: Palvelut/mukavuudet
Quiet room above a transportion hub. Convenient but limited amenities.
Lisa
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Barceló Sants Team vastasi 27.5.2024
Dear Lisa,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are sorry that some aspects of your stay did not meet your expectations. We strive to provide excellent service and amenities, and we regret that we fell short in this instance. However, we are glad to hear that you found the room to be quiet and appreciated the convenience of our location above the transportation hub.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team
8/10 Hyvä
Ma Trinidad
Matkusti kumppanin kanssa
20.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Air freshener at the lobby is too strong
Ma Trinidad
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team vastasi 22.5.2024
Dear Ma,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We apologize if the scent in our lobby was stronger than expected, and we appreciate you bringing this to our attention. It's great to hear that you were satisfied with the service provided by our team, and that the cleanliness and condition of our hotel, as well as the amenities in your room, met your expectations to a large extent.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team
10/10 Loistava
Douglas, Waxhaw
Matkusti perheen kanssa
19.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excellent staff! Buffet breakfast phenomenal! Close to everything and walkable
Douglas
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team vastasi 20.5.2024
Dear Douglas, Thank you very much for your kind feedback.We are truly delighted to hear that our staff made a great impression and that you found the buffet breakfast to be phenomenal. It's also wonderful to know that our location contributed positively to your stay, making everything easily accessible for a pleasant experience. Your compliments on the room cleanliness, hotel condition, service, and amenities are greatly appreciated, and it pleases us to know that these aspects met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Equipo Barceló Sants / Barceló Sants Team
8/10 Hyvä
Tommy
Matkusti ryhmän kanssa, Matkusti perheen kanssa
13.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Nice hotel above the Sants station no problem for transportation to and from Barcelona city including Hop on hop off bus stop across from the hotel. Room is nice bright decor like the separate showers and toilet the only inconveniences was the A/C unit was pre set by the hotel it was on the warm side you have notify the receptionist to have the until turn down the temperature.
Tommy
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 14.5.2024
Dear Tommy,Thank you for your review.We are sorry to hear that the air conditioning settings were not to your comfort. We strive to maintain a balance that suits all our guests with individual A/C systems and appreciate your feedback on this matter as we could inform right away maintenance to check it. It's delightful to hear you enjoyed the convenient location of our hotel right above the Sants station, making transportation seamless. Your positive comments about our bright decor and the separate showers also bring us joy.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Experience Manager
10/10 Loistava
John
Matkusti kumppanin kanssa
12.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Check in pleasant. All staff kind and helpful.
John
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 13.5.2024
Dear John, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that you found the check-in process pleasant and our staff kind and helpful. Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the condition of the hotel, the services provided, and the room amenities truly means a lot to us. It is wonderful to know that your stay was up to your expectations and that our efforts to provide a comfortable and enjoyable experience were successful.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Manager
10/10 Loistava
Kerby
Matkusti kumppanin kanssa
12.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Súper accesible y todo cerca
Kerby
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Guest Experience Manager vastasi 13.5.2024
Apreciado huésped,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barceló Sants para su visita a Barcelona y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace enormemente saber que ha encontrado la ubicación de nuestro hotel accesible y conveniente, y que todo lo que necesitaba estuvo cerca durante su estancia. Es gratificante leer que la limpieza de la habitación, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación cumplieron con sus expectativas al 100%. Trabajamos día a día para ofrecer una experiencia excepcional y comentarios como el suyo nos motivan a seguir mejorando.Una vez más le damos las gracias por haber elegido nuestro hotel para sus vacaciones y esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro.Guest Experience Manager
6/10 OK
Jiasong, Danville
Matkusti kumppanin kanssa
10.5.2024
Hyvää: Siisteys
The location is very good in terms of transportation.
Jiasong
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Hotel Management vastasi 11.5.2024
Dear Iason,Thank you for your review.We are sorry that the solutions provided during the stay were not satisfactory. However, we are glad to hear that you found our location convenient for transportation. We take pride in our hotel's connectivity, offering direct access to Sants train station and proximity to various business and tourist sites.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Hotel Management
8/10 Hyvä
William, Durham
Liikematkailija
8.5.2024
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
The bathroom layout is a bit awkward / small, and the walls a little marked up, but everything else was wonderful. The bed was comfortable, the view was amazing, the staff is excellent.
William
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Hotel Management vastasi 10.5.2024
Dear William,Thank you for your review.We apologize for any inconvenience you may have encountered with the bathroom layout and the condition of the walls. We are always working in the maintenance of our rooms.It's rewarding to hear that you enjoyed the comfort of our specially designed mattresses, the stunning views, and the high level of service provided by our staff. Your satisfaction with these aspects of your stay is very important to us.We hope to welcome you again in the future.Best regards,Hotel Management
10/10 Loistava
Satoshi, TOYAMA
Matkusti perheen kanssa
8.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Satisfied with this hotel and all goods. However they only provided 2 complimentary drinking water during my 3N stay.
TECK SENG
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 9.5.2024
Dear Seng,Thank you for your review.We are sorry to hear that the provision of complimentary water did not meet your expectations during your 3-night stay, and we provide free water for all our guests in the reception hall during the day. We're thrilled to know that you were satisfied with the overall cleanliness, condition of our hotel, and the services provided by our team. Your appreciation for the room amenities emphasizes our commitment to offering a comfortable and well-equipped environment for our guests.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Guest Experience Assistant
8/10 Hyvä
Mary
Matkusti ryhmän kanssa, Liikematkailija
2.5.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very convenient location
Mary
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 4.5.2024
Dear Mary,Thank you for your positive feedback.We are, nevertheless, pleased that you had an enjoyable stay with us and that you found our hotel to be in a convenient location for your visit to Barcelona.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Assistant
2/10 Hirveä
Raj
1.5.2024
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Raj
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
8/10 Hyvä
Juan Carlos, lerdo
Matkusti kumppanin kanssa
30.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todo muy bien solamente el desayuno se vuelve repetitivo.
Juan Carlos
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 2.5.2024
Estimado Juan Carlos,Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel, en Barceló siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros huéspedes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo.Lamentamos que el desayuno no haya cumplido con sus expectativas en cuanto a variedad. Nos esforzamos por ofrecer una experiencia culinaria placentera y tomamos su comentario como una oportunidad para revisar nuestro menú de desayuno. Nos alegra saber que la limpieza, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación hayan sido de su agrado y alcanzado un alto porcentaje de satisfacción en su valoración.En su próxima visita a Barcelona, nos gustaría muchísimo que volviera a brindarnos su confianza. A la espera de poder darle de nuevo la bienvenida, reciba un cordial saludo. Guest Experience Assistant
10/10 Loistava
Martha
21.4.2024
Hyvää: Majoituspaikan kunto ja tilat
Love the bed and the room in general!!
Martha
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Hotel Management vastasi 22.4.2024
Dear Martha,Thank you for your positive feedback.We're delated to hear that the comfort of our specially designed mattresses and the overall ambiance of your room met your expectations and contributed to a memorable stay!We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Hotel Management
10/10 Loistava
Richeena
Matkusti ryhmän kanssa
20.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
It was nice.
Richeena
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 21.4.2024
Dear Heena,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Assistant
10/10 Loistava
Sabina
18.4.2024
Sabina
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Francisco Javier
Matkusti perheen kanssa
17.4.2024
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
En estación de Renfe
Francisco Javier
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 25.4.2024
Estimado Francisco Javier,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barceló Sants para su visita a Barcelona y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace saber que ha encontrado la limpieza de la habitación y el estado del hotel a su total satisfacción, así como los servicios en la habitación. Gracias por resaltar estos aspectos que son fundamentales para nosotros y que, como menciona en la información sobre nuestro establecimiento, nos esforzamos en cuidar al máximo para garantizar una estancia placentera y cómoda para nuestros huéspedes.Nos gustará volver a recibirle, según nos anuncia en sus comentarios. Reciba un saludo muy cordial.Guest Experience Assistant
8/10 Hyvä
Jamil
Matkusti kumppanin kanssa
17.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Venlig personale , godt beliggenhed , kan kun anbefale .
Jamil
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 20.4.2024
Kære Jamil.Tusind tak for din anmeldelse af jeres ophold.Det glæder os at høre, at personalet har været venlige, og at du fandt hotellets beliggenhed god. Vi værdsætter din anbefaling højt og er stolte over den perfekte scorer, du har givet for renligheden af værelset, hotellets stand, servicen og værelsets faciliteter.Vi håber at få lov til at byde dig velkommen igen en anden gang her på Barceló Sants.Guest Experience Assistant
6/10 OK
Chau Pang
Matkusti perheen kanssa
14.4.2024
Huonoa: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
i don't realize breakfast included in our room rate and staff didn't mention about we have breakfast.
my friend have another booking through other booking site, they have ask us if we want to add breakfast & tell us the cost. so we thought we need to pay, so sad i just realize we miss the free breakfast until I submit this review.
Chau Pang
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2024
Hotel Management vastasi 16.4.2024
Dear Chau,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that there was a misunderstanding regarding the breakfast included in your room rate. We always strive to provide clear and complete information to our guests, and we apologize if this was not effectively communicated to you. Regarding your comments on room cleanliness and service, we are committed to maintaining high standards and will take your feedback into serious consideration. It's pleasing to note, however, that you found our hotel's condition and room amenities to meet your expectations to some extent.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Hotel Management
8/10 Hyvä
Aris
10.4.2024
Aris
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Nisha
6.4.2024
Nisha
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2024
10/10 Loistava
Milica
Matkusti perheen kanssa
6.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
No
Milica
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 7.4.2024
Dear Milica,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Guest Experience Assistant
8/10 Hyvä
Daniel, San Diego
1.4.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Central location
Daniel
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 1.4.2024
Dear Daniel, Thank you very much for your kind feedback.We are sorry that certain aspects of your stay did not meet your expectations, particularly in terms of room cleanliness. We take pride in our hotel's condition and are glad to hear that you found it to be satisfactory. Additionally, it's rewarding to know that you appreciated the service provided by our team. We also hope that our room amenities contributed positively to your overall comfort during your stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Guest Experience Assistant
10/10 Loistava
Santiaga
Matkusti pienten lasten kanssa
31.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Es muy bonito y acogedor, esta super bien comunicado con el metro y accesible
Santiaga
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 1.4.2024
Estimada Sra. Santiaga,Nos gustaría expresar nuestro agradecimiento por los comentarios que ha realizado sobre su reciente visita, puesto que nos ayudan a entender como nuestros huéspedes disfrutan de su estancia con nosotros.Nos complace saber que encontró el hotel bonito y acogedor, y que la ubicación fue conveniente para acceder al metro y otros medios de transporte. Celebramos que la limpieza de la habitación, la condición del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación hayan sido de su total agrado y hayan cumplido con sus expectativas al 100%.Ha sido un placer para nosotros recibirla y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Guest Experience Assistant
10/10 Loistava
Kenia
28.3.2024
Kenia
Yöpyi 5 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
Jillian, Philadelphia
24.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jillian
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
8/10 Hyvä
Ricardo
18.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Todo muy bien pero mucho ruido las personas que limpian
Ricardo
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Dirección del Barceló Sants vastasi 19.3.2024
Apreciado Ricardo,En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Barceló Sants y por compartir su opinión sobre su experiencia con nosotros.Lamentamos que haya experimentado ruido durante las labores de limpieza; siempre buscamos asegurar la tranquilidad y comodidad de nuestros huéspedes, y nos disculpamos si esta vez no ha sido así.Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones en buen estado y que el servicio ofrecido por nuestro equipo estuvo a la altura de sus expectativas.En su próxima visita a Barcelona, nos gustaría muchísimo que volviera a brindarnos su confianza.A la espera de poder darle de nuevo la bienvenida, reciba un cordial saludo. Dirección del Barceló Sants
10/10 Loistava
Fernando
18.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Excelente hospedagem, com estação de trem e metrô ao lado, fácil locomoção e ambiente agradável com decoração de Astrologia, vale a pena
Fernando
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2024
Hotel Management vastasi 18.3.2024
Caro Fernando, agradecemos o seu feedback.É gratificante saber que a localização do hotel, com fácil acesso à estação de trem e metrô, contribuiu positivamente para a sua locomoção pela cidade. Ficamos felizes que o ambiente e a decoração temática lhe proporcionaram uma estadia agradável. A satisfação com a limpeza do quarto e as condições do hotel é um reflexo do nosso compromisso com a qualidade e o bem-estar de nossos hóspedes. Quanto ao serviço, lamentamos que não tenha atingido os 100% de sua expectativa e garantimos que estamos sempre em busca de aprimoramento para oferecer a excelência que nossos clientes merecem.Teremos muito gosto em recebê-lo novamente. Cumprimentos,Hotel Management
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
El alojamiento es muy cómodo por la ubicación en la estación de sants. Me gusta la decoración tipo nave espacial.
Juan Manuel
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 14.3.2024
Estimado Juan Manuel,Le damos las gracias por compartir su opinión sobre su estancia en el Barceló Sants. Es maravilloso leer que fuimos capaces de hacer especial su estancia.Lamentamos si los servicios de la habitación no cumplieron con todas sus expectativas. Nos comprometemos a ofrecer una estancia cómoda y satisfactoria, y sus comentarios son fundamentales para nosotros. Nos complace saber que la decoración temática de nuestro hotel y la ubicación estratégica sobre la estación de Sants fueron de su agrado y contribuyeron a una experiencia positiva durante su estancia.Nos gustará volver a recibirle, según nos anuncia en sus comentarios. Reciba un saludo muy cordial.Guest Experience Assistant
8/10 Hyvä
??
13.3.2024
??
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
yolanda, Sherman Oaks
12.3.2024
yolanda
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Hendri
Matkusti perheen kanssa
7.3.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
the hotel location is great, walking distance & the room was clean
Hendri
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Dirección / Hotel Management vastasi 9.3.2024
Dear Hendri, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that the convenient location of our establishment met your expectations and that the cleanliness of your room was up to the mark. It's also great to know that you were satisfied with the condition of the hotel, the quality of service provided, and the amenities in your room. Your positive feedback is a testament to our team's dedication to ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Dirección / Hotel Management
10/10 Loistava
Jason
3.3.2024
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Jason
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
10/10 Loistava
Victor
26.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Victor
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
8/10 Hyvä
Bengt
25.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Bengt
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
MARIA PILAR
Matkusti perheen kanssa
23.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
MARIA PILAR
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
B
23.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good
B
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Guest Experience Assistant vastasi 23.2.2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Guest Experience Assistant
10/10 Loistava
Tarkistettu asiakas
20.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
10/10 Loistava
Erica
19.2.2024
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Barceló Sants Hotel
The hotel is absolutely beautiful. The customer service was amazing. Obviously, it’s a great location because it is literally right next to the train station.
Erica
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2024
Hotel Management vastasi 20.2.2024
Dear Erica,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that you appreciated the hotel's aesthetics and found our customer service to be amazing. It's wonderful to know that our prime location next to the train station added to the convenience of your stay. Your high ratings for room cleanliness, hotel condition, service, and room comfort are very much appreciated and serve as a testament to our team's dedication to providing a stellar guest experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Hotel Management