Ylelliset vuodevaatteet, minibaari, tallelokero huoneessa

Arvostelut: Ten Manchester Street

4 out of 5
Ten Manchester Street
10 Manchester Street, Marylebone, London, England

Arvostelut

9,0

Upea

Arvosana 10 - Loistava. 411 kautta 733 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 242 kautta 733 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 56 kautta 733 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 13 kautta 733 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 11 kautta 733 arvostelua" "

9,4/10

Siisteys

9,2/10

Henkilökunta ja palvelu

8,6/10

Palvelut/mukavuudet

9,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

8,8/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Juha

Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Little bit Tiny rooms but it wasn't that Bad. Clean rooms and good service.
Yöpyi 6 yötä heinäkuussa 2019
Martyna Mroczek (FOH) vastasi 15.7.2019
Thank you for taking time and reviewing your recent stay with us. It is nice to hear that you found our rooms to be clean, while service good. Please note that we have 6 different room categories with the biggest one being 50sq meters. I hope we will have the opportunity of welcoming you back to No Ten. Thank you. Kind regards, Martyna Mroczek (FOH)

8/10 Hyvä

Ellanoora

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yövyin ensimmäisessa kerroksessa pienessä huoneessa ja siellä tuoksui hieman sikari jonka tuoksu tuli alla olevasta sikarihuoneesta. Itse en ole hajuherkkä ihminen mutta tämä oli silti epämukavaa.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018
SVillari vastasi 7.12.2018
Ellanoora, kiitos palautteestasi, teemme sitä ja yritämme parantaa sitä. Simone Villari Front of House Manager

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Seppo, Kaarina

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Ystävällinen palvelu jo ennen ulko-ovea. Huoneen palveluat toimi hienosti.

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus

8/10 Hyvä

Jinki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Hyvä valinta!
Siisti hotelli kivalla, rauhallisella alueella. Alueella paljon kahviloita ja ravintoloita ja suurimmat ostosalueet kävelymatkan päässä.

6/10 OK

Simo ja Maija

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Palvelut ja tuotteet sisälsivät ns. lisähinnoittelua
Aamiaisen hinnoittelu löi ällikällä, kun listalla englis breakfast oli 15 puntaa ja laskussa 27 puntaa hengeltä, kun tuoremehu + kahvi +paahtoleipä ym. lisättiin laskuun lisähinnoilla. Siksi emme käyttäneet ruokapalveluja enempää kuin kerran. Minibaarin tuotteista ei huoneessa ollut hinnastoa kuten Suomessa. Huoneen valaistus oli hämärä. Hotelli sijaitsee rauhallisella alueella.

8/10 Hyvä

Matkailija Helsingistä

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Hyvällä paikalla tyylikäs hotelli
Erinomainen paikka, lyhyt kävelymatka Oxford Streetille. Ainoa valittamisen asia on kylpyhuoneen lasiovi ja ikkuna jota siellä ei pysty kunnolla peittämään yöksi - aamulla kun aurinko alkaa paistamaan huone valaistuu vaikka olisi kuinka hyvät pimennysverhot. Eli valoisassa huonosti nukkuvat ottakaa mukaan silmälaput.

8/10 Hyvä

Escape

Hyvää: Siisteys
Siisti hotelli.
Huone oli siisti, ei kovin iso. Vedenkeitin löytyi, kahvia ja teetä oli tarjolla. Hissi oli hidas ja ahdas. Hotellin ohi kävelee helposti, siinä ei ole isoa kylttiä tms. joka näkyisi kauas. Ei tasoltaan viiden tähden hotelli, mutta selvästi edullisempi kuin saman alueen viiden tähden hotellit. Kuitenkin siistit yleiset tilat ja huoneet. Hyvä sijainti lähellä Marylebone High Streetia.

8/10 Hyvä

Karanjit

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good value for money. There was a surprise service charge that we had to pay. However, the hotel was very clean and the staff very helpful. The breakfast was good. We would definitely stay again, the location is very good.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

8/10 Hyvä

Andrew

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Lindsay

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I had a great experience at 10 Manchester St. Hotel. Staff were friendly and helpful. The room was small but perfect for my needs, clean and updated. I would stay here again!
Yöpyi 7 yötä toukokuussa 2024

10/10 Loistava

Keith

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice hotel well worth a visit and exceptional value for London
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 11.5.2024
Dear Keith,Thank you for your very kind review. We are delighted to hear that you found No. Ten Manchester Street Hotel to to be worth a visit. I hope to welcome you back soon.

10/10 Loistava

Eugenio, Coral Gables

Matkusti perheen kanssa, Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel! Big rooms
Yöpyi 5 yötä huhtikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 10.5.2024
Dear Eugenio,Thank you for once again choosing No. Ten Manchester Street Hotel. We are delighted to know you have enjoyed your recent stay with us and a score of 5 out of 5 makes us really happy.Our Junior Suites are indeed very spacious.Thank you and hope to welcome you back soon.

10/10 Loistava

Deidre

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 11.5.2024
Dear Deidre,We are delighted to know you have enjoyed your recent stay with us here at No Ten, and a high score of 5 out of 5 makes us all really happy. We truly hope to welcome you back again soon.

10/10 Loistava

Mark

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Very nice experience. Rooms are not large but serve the purpose…
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 10.5.2024
Dear Mark,Thank you for a very high score of 5 out of 5. We all very much appreciate your feedback.If you decide to stay with us again, why not go for our spacious Junior Suite? We truly hope to welcome you back soon.

10/10 Loistava

Alan

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Friendly staff, clean, comfortable and quiet - would definitely stay again. Only dusappointment was the "discretionary service charge". I wasnt going to get into an argument about that as i really apprecaied early check in and upgrade, but it is not what you expect and i dont see what service i received that would not be included in the room rate.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 7.4.2024
Thank you for sharing your experience! It’s wonderful to hear that you found the staff friendly, the place clean, comfortable, and quiet. We are happy to know that an early check-in and an upgrade were appreciated, and we are happy our hardworking team managed to have a room available for you early. We know how tiring travel can be.With regards to the service charge, this is a type of gratuity that goes directly towards supporting our dedicated team members, including the housekeeping staff who ensure that your accommodations are impeccably clean and comfortable, the concierge team who assists with your needs and inquiries to make your stay enjoyable, and the front-of-house staff who strive to create a warm and welcoming environment for all our guests.Thank you for playing role in recognising and appreciating the work of our team members. We hope to welcome you back soon.

10/10 Loistava

Isabell

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Sehr schönes Hotel in toller Lage
Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 6.4.2024
Thank you for your concise feedback! I’m delighted to hear that you found the hotel to be very nice and appreciated its great location. If you have any other thoughts or need further assistance, feel free to share!(Vielen Dank für Ihr prägnantes Feedback! Ich freue mich zu hören, dass Sie das Hotel sehr schön fanden und die tolle Lage schätzten. Wenn Sie weitere Gedanken haben oder weitere Hilfe benötigen, teilen Sie uns diese gerne mit!

8/10 Hyvä

Peter

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 7.4.2024
Thank you Peter for a very high score of 4 out of 5. We trust you have enjoyed your stay with us, and we very much look forward to welcoming you back to No. Ten soon.

6/10 OK

Howard

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
I had a deluxe double room - and would have expected a bath and a shower instead of just a bath. When I checked out, I was asked if I wanted to give £11 “to our wonderful housekeeping staff”. When I questioned this, I was told I had agreed to this when I signed my registration form. In had - but very few people read everything on their registration form I don’t understand why the hotel can’t simply add £11 to the price in the first place. Taking an extra £11 seems a little underhand,
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2024
Jenn vastasi 5.4.2024
Dear Howard,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay in our deluxe double room. We truly value your input and apologize for any inconvenience or confusion you experienced during your visit.We understand your expectation for both a bath and a shower in our deluxe rooms, and we apologize for any disappointment caused by the absence of a shower together with a bath tub in your room. However, to clarify, our rooms with both bath tub and walk-in shower are in junior suites. Regarding the additional charge of 11 for housekeeping, we apologize for any misunderstanding. While this charge is discretionary and intended to directly benefit our hardworking housekeeping and front of house staff, we understand your concern about transparency. We will review our procedures to ensure that such charges are communicated more clearly to our guests in the future.We appreciate your patronage and hope that despite these issues, you were able to enjoy your overall stay with us. If there is anything else we can do to address your concerns or enhance your experience, please do not hesitate to contact us directly.Thank you again for your valuable feedback.Warm regards,Jenn - FOH

8/10 Hyvä

Andrew

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Good location. Friendly staff.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 30.3.2024
Dear Andrew,Thank you for your kind feedback! We take great pride in our hotel’s convenient location and our friendly staff who are always ready to assist. Our guests comfort and satisfaction are our top priorities. We look forward to welcoming you back.

2/10 Hirveä

Mark

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Dreadful experience. Staff and hotel not customer focused and poor attitude. Very over priced.
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 19.3.2024
Dear Mark,I am really sorry to hear that you did not enjoy your recent stay with us and that you found the experience to be dreadful.We do our best to make sure all guests have a great stay with us, so your feeling of the staff having a poor attitude and not being customer-focused comes as a surprise to me. I hope you have at least enjoyed your complimentary upgrade to our Superior room category.

10/10 Loistava

andrea

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 26.2.2024
Thank you for a very high score of 10 out of 10. This is very much appreciated. We truly hope to welcome you back to No Ten again soon.Thank you.Kind regards,

10/10 Loistava

John

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service supervisor) vastasi 23.3.2024
Dear John,Thank you for a very high score of 5 out of 5. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and truly hope to welcome you back to No Ten.Thank you.

10/10 Loistava

Ian

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 24.2.2024
Dear Ian,Thank you for a very high score of 10 out of 10. We are happy to know you had a great stay with us. We all look forward to welcoming you back to No. Ten. See you soon?

10/10 Loistava

andrea

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Great!
Great stay as usual! Clean room, love the 10 restaurant and the cigar lounge
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 24.2.2024
Dear Andrea,Thank you for a very high score of 10 out of 10. We are delighted to know we are your first choice when you stay in London and we very much appreciate it. We look forward to welcoming you back to No. Ten soon.

10/10 Loistava

Brandon

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Great hotel, very homey
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2023
Tola- FOH vastasi 8.3.2024
Dear Brandon,Thank you for taking the time to give us feedback.The team is consistently working hand in hand to ensure that you have a great stay with us; therefore, comments like this keep us motivated.It was such a pleasure to have hosted your stay in London, and we hope to get a chance to welcome you back soonest.Warmest regards,

10/10 Loistava

ioannis

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Clean, nice bar, GREAT staff, rooms ok
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2024
Tola- FOH vastasi 13.2.2024
Dear Ioannis,Greetings from all of us at No. Ten.It was a pleasure to have hosted your stay in London. Thank you for taking the time to leave us such an amazing review. This warms our hearts, as the whole team is constantly working together to ensure your next stay is even better. We hope to get the privilege of welcoming you back soon.We wish you the very best.

10/10 Loistava

Philippe

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2023
Tola- FOH vastasi 4.1.2024
Dear Philippe,Thank you for taking the time to give us feedback. The whole team works hard to give all our guests a beautiful experience, so comments like this encourage us.We look forward to your next stay already.Warmest regards,

10/10 Loistava

Philip

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Shopping trip
Very convenient for shopping and nightlife
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Tola- FOH vastasi 4.1.2024
Dear Philip,We appreciate you taking the time to give us feedback.The whole team works hard to ensure all our guests have a beautiful experience, so comments like this encourage us.We look forward to your next stay already.Warmest regards,

10/10 Loistava

Tessa

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Tola- Reception vastasi 17.11.2023
Dear Tessa,It was a delight to have hosted your recent stay with us.Thank you for taking the time to give us feedback. The team is constantly working together to ensure your next stay is even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.

6/10 OK

Robert, Huntington Woods

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 3 yötä marraskuussa 2023
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 10.11.2023
Dear Robert,Thank you for taking time and leaving us a good 3 out of 5 rating. I truly hope to welcome you back to No Ten and making it even more special experience. See you soon?

8/10 Hyvä

Sudhakar

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2023
Tola- Reception vastasi 17.11.2023
Dear Sudhakar,We are glad to have hosted your recent stay in London.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We look forward to making your next visit even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.

8/10 Hyvä

Emily

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
I enjoyed my stay. There were some hiccups but the staff was very kind. And I really enjoyed the location.
Yöpyi 6 yötä lokakuussa 2023
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 15.10.2023
Dear Emily,Thank you for a very kind score of 4 out of 5. We value you appreciating our team and strongly believe your next stay will be without any hiccups.

10/10 Loistava

Miriam

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Very comfortable and convenient
Very comfortable hotel all together, well located in a lovely area a few minutes’ walk from shops & restaurants and close to bus stops and Tube stations, small but comfortable and well equipped room, very kind and helpful staff, excellent breakfast in the charming dining room.
Yöpyi 2 yötä syyskuussa 2023
Tola- Reception vastasi 17.11.2023
Dear Miriam,It was a pleasure to have hosted your stay in London. We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We look forward to making your next stay even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.

10/10 Loistava

Joan

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Wonderful location lots of restaurants shopping and short walk to the Baker Street and Bond St tube station and bus line…wonderful staff very hospitable and attentive.. room was very comfortable (tv reception not good from US) Great towels! A nice homey place to stay Will return next time in London!
Yöpyi 10 yötä heinäkuussa 2023
Rodrigo Portman vastasi 7.8.2023
Dear Joan, Thank you so much for taking the time to provide us with such excellent heartfelt feedback. We are absolutely thrilled you enjoyed your stay with us at No. Ten. We are in absolute agreement at the bountiful offerings our location provides and are thrilled you enjoyed our towels!! We very much look forward to welcoming you back to No. Ten Manchester. Best Regards, Rodrigo PortmanFront of House

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
No stars, don’t stay here avoid it
Arrived to no one to help with multiple bags. Room was tiny, worn carpet, smelt of smoke, TV didn’t work and the shower leaked. I asked to move room was told no. I had to carry all my bags to the room myself, no help was offered. When I checked out, I was presented with a bill for a service charge, when asked what this was for, the lady couldn’t explain except say, that’s what we do here? For what? I had no food or drink and carried my own bags? Will never stay here again, no apology and I advise you not to book this hotel. Pay less or more and stay somewhere else. So poor for its location.
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2023
Rodrigo Portman vastasi 7.8.2023
We are very sorry to read that your recent stay with us fell below your expectations. We try to do everything within our power to make sure your check in process runs as quickly and efficiently as possibly and am very sorry to read about your experience. It is true that, as we are a boutique hotel and our occupancy fills up room changes may not be available despite always doing our best to accommodate these requests. The service charge is a minimal, standard accommodation charge which is clearly listed on both our website and the registration card that is signed by the guest . This is, however, a discretionary charge and can be taken off should the guest request. We apologize again for any disappointment you may have experienced in your stay. Should you ever decide to come back to stay with us we would jump at the opportunity to welcome you and show you our top tier service. Many thanks, once again, for your valuable input. Best Regards, Rodrigo Portman Front of House

8/10 Hyvä

Garrett

Hyvää: Siisteys
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2023
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 15.7.2023
Dear Garrett,Thank you for a good score of 4 out of 5. We are happy to know you had a good stay with us. We truly hope to welcome you back to No Ten again soon, hoping to gain this extra point on your future stay. See you soo?

8/10 Hyvä

Hugh

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 14.7.2023
Dear Hugh,Thank you for a high score of 8 out of 10. We look forward to welcoming you back to No Ten again soon, hoping you will enjoy your stay even more.See you soon?

6/10 OK

Simon

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Since when do Hotels ask for a service charge ??
Lovely hotel. Great location. Super staff Had paid in advance. Was told i had paid in full on arrival. On checkout - i was asked to pay £10 service charge - i got a nasty feeling it was an attempt to rip me off. I declined - but worrying if this is creeping into Hotels.com pricing or Hotel practices generally
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2023
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 24.7.2023
Dear Simon,Thank you for taking time and reviewing your recent stay with us here at No Ten.We are happy to know that you found our hotel to be lovely place with a great location. Team that we have here is great, thank you for noticing that.The 3% service charge we have goes to all our amazing members of staff and we try to be very clear about that. You can find that information on our website as well as the registration card you sign on check in.We hope to welcome you back to No Ten soon.

6/10 OK

Leah

Yöpyi 4 yötä toukokuussa 2023

8/10 Hyvä

Lisa

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2023

8/10 Hyvä

Caroline

Yöpyi 3 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Tom

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä maaliskuussa 2023

10/10 Loistava

Andrew

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

T

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
A very warm welcome, you feel part of the family
Can highly recommend this hotel. You are welcomed by the friendly staff who are so helpful and so obliging and cannot do enough to make your stay feel like you are at home and part of the family. The warmth radiating from them all definitely cannot go unnoticed. The hotel is very comfortable, spotlessly clean and a fabulous breakfast. We were originally only booked in for one night but decided to extend our stay. Credit to you all! Definitely will be back.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023
Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) vastasi 11.2.2023
Thank you so much for a very kind review. We all really appreciate it and are happy to know you felt good with us. It was pleasure to welcome you both to No Ten and we all look forward to welcoming you back soon.

10/10 Loistava

Marc

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 4 yötä joulukuussa 2022

10/10 Loistava

Eric

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022