Yksilöllisesti kalustettu, työpöytä, pimennysverhot, äänieristys

Arvostelut: Hotel Salora

3 out of 5
Hotel Salora
Salorankatu 5-7, Salo

Arvostelut

7,8

Hyvä

Arvosana 10 - Loistava. 14 kautta 61 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 29 kautta 61 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 14 kautta 61 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 3 kautta 61 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 61 arvostelua" "

8,4/10

Siisteys

7,6/10

Henkilökunta ja palvelu

7,2/10

Palvelut/mukavuudet

8,2/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

7,4/10

Ympäristöystävällisyys

Arvostelut

8/10 Hyvä

Minna

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

Sarika

Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

10/10 Loistava

Leea

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2023

8/10 Hyvä

Mika

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2022

2/10 Hirveä

Pekka

Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

8/10 Hyvä

Jaana

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Siisti, tilava huone, hyvät sängyt, mukavana yllätyksenä oli jääkaappi huoneessa.
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2022

10/10 Loistava

Osmi

Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2022
Jessica Blomberg vastasi 17.10.2022
Arvoisa asiakas,Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa.Todella mukava kuulla , että viihdyitte meillä.Mukavaa syksyn jatkoa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen!Ystävällisin terveisin,Jessica BlombergHotel Salora

10/10 Loistava

Marjo

Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2022

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Huoneessa kaikki tarpeellinen, hyvä sijainti ja ilmainen pysäköinti tilavalla parkkialueella on iso plussa.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2022

8/10 Hyvä

DURAID IBRAHIM A

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2022

6/10 OK

Markku

Yöpyi 1 yön joulukuussa 2021
Jessica Blomberg/ Hotel Salora vastasi 16.12.2021
Arvoisa asiakas, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen. Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Liikematkailija
Sisäänkirjautumisohjeet eivät olleet kattavat. Olisi pitänyt tulla koodi oveen, ei tullut. Haettiin naapurihallilta. Fööni ei toiminut ollenkaan ja aamulla tukka märkänä uuteen päivään.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 26.10.2021
Arvoisa asiakas, Varausvahvistus lähetetään aina varauspalveluun antamaanne sähköpostiosoitteeseen. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio. Hanhivaaran Liikuntakeskus, joka sijaitsee saman katon alla , aivan hotellisiiven vieressä, toimii onneksi ilta aikaan vastaanottonamme ja sieltä saa tarvittaessa apua niin ovikoodien kuin muidenkin hotelliin liittyvien asioiden kanssa. Todella ikävä kuulla, ettei fööni toiminut. Jos olisimme saaneet tiedon niin olisimme heti toimittaneet huoneeseen toimivan föönin. Mukavaa syksyn jatkoa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

4/10 Huono

Markku

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Salora kokemus
Ihan siistit tilat, ja ystävällinen henkilökunta Äänieristys ala-arvoinen, kuului selvästi naapurien liikkeet, ja vessakäynnit Liian kuuma huone, huono nukkua.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 25.10.2021
Arvoisa asiakas, Ikävä kuulla, että yöpymisenne ei ollut täysin onnistunut. Äänieristyksemme on standardien mukainen, mutta budjettihotellina emme voi meidän edullisilla hinnoilla tarjota 4 tähden hotellien tasoista äänieristystä. Olemme pahoillamme tästä! Oikein mukavaa syksyn jatkoa! Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

8/10 Hyvä

Marko

Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 18.10.2021
Arvoisa asiakas, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa. Mukava huomata, että viihdyitte meillä! Hyvää syksyn jatkoa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen. Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

10/10 Loistava

Eeva

Matkusti ryhmän kanssa
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä hinta-laatu suhde. Positiivinen kokemus !!
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 15.10.2021
Arvoisa asiakas, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa. Todella mukava kuulla, että viihdyitte meillä. Mukavaa syksyn jatkoa ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

8/10 Hyvä

Jukka -Pekka

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 4.10.2021
Hei Jukka-Pekka, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa. Mukavaa, että viihdyitte meillä. Lämmintä syksyn jatkoa ja tervetuloa uudellee. Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

8/10 Hyvä

Katriina

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pidin siitä, että oli siistiä ja manuaalinen infokansio oli myös mieleen.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 10.8.2021
Arvoisa asiakas, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa. Mukava kuulla, että viihdyitte meillä. Lämpimästi tervetuloa uudelleen ja oikein mukavaa loppu kesää. Ystävällisin terveisin, Hotel Saloran henkilökunta

6/10 OK

Eija

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Eija 55
Mukavat vuoteet, tilava ja siisti huone. Hyvä paketti, jos kaipaa vain majoitusta ilman muita palveluja.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 10.8.2021
Arvoisa asiakas, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa. Mukava kuulla, että viihdyitte meillä. Lämpimästi tervetuloa uudelleen ja oikein mukavaa loppu kesää. Ystävällisin terveisin, Hotel Saloran henkilökunta

6/10 OK

jaana

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2021

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2021

8/10 Hyvä

Jari

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Salora
Siisti, hiukan parakkimainen hotelli. Huone viihtyisäksi sisustettu. Aktiviteetteja piisaa.
Yöpyi 3 yötä helmikuussa 2021
Jessica Blomberg vastasi 12.2.2021
Hei Jari, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa, mukavaa että viihdyitte meillä! Hotel Salora sijaitsee historiallisessa Saloran tv- ja radio tehtaassa ja nyt meillä on hotellin lisäksi runsaasti aktivitetteja sekä kokous ja juhlapuoli. Lämpimästi tervetuloa myös uudelleen! Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

8/10 Hyvä

Minna

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Retroa
Retro hauska hotelli Salossa
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2021

10/10 Loistava

Katja

Matkusti perheen kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2020
Jessica Blomberg/ Hotel Salora vastasi 17.11.2020
Arvoisa asiakas, Kiitos yöpymisestänne Hotel Salorassa, mukavaa että viihdyitte! Arvostamme palautettanne. Lämpimästi tervetuloa uudelleen.

8/10 Hyvä

Maria

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Ihan ok muttei luksusta
Ihan ok hotelli jos tarvitsee huoneen yöksi tai kaksi. Vähän oudolta tountui kun henkilökuntaa tai yleensä ihmisiä ei näkynyt missään. Mutta koodin kautta kaikki kyllä toimi. Sain puhelimitse helposti järjestettyä kirjautumisajankohdan aikaistaminen. Keilahallin kahvilassa (missä aamupala tarjotaan) ystävällinen palvelu. Pari moitetta: Pyyhkeet osittain kuluneita. Saippua ei tuoksunut hyvälle.
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2020
Hotel Salora vastasi 5.11.2020
Arvoisa asiakas, Kiitos palautteestanne ja mukavaa, että viihdyitte Hotel Salorassa. Olemme tosiaan budjettihotelli, joka tarjoaa yöpymistä erittäin edullisin hinnoin hyvillä eduilla. Hanhivaaran liikuntakeskuksen kuntosali, ryhmäliikuntatunnit ja sauna kuuluvat hintaan. Keilahallin kahvila auttaa myös hotellin asiakkaita ja heillä on tarjolla aktiviteetteja jos haluaa illalla esimerkiksi pelata biljardia tai ottaa kierroksen golf- simulaattorissa. Mukavaa syksyä ja lämpimästi tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Hotel Saloran henkilökunta

6/10 OK

Leena

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Sokkeloinen matka huoneeseen ei nostanut mielialaa. Yllätys oli ikkunaton huone, emme olleet lukeneet esittelyä. Alkuillasta muutaman huoneen päässä meluisa miesjoukko. Onneksi yö oli rauhallinen. Jos Salossa vierailemme uudelleen, saattaa olla hotellinvaihdos harkinnassa. Plussana haluan mainita siistin huoneen ja uudenveroisen WC- suihkutilan.
Yöpyi 1 yön elokuussa 2020
Jessica Blomberg vastasi 10.8.2020
Arvoisa asiakas, Kiitos palautteestanne. Asiakkaalla on varausta tehdessään vapaus valita ikkunallisen tai ikkunattoman huoneen välillä. Harmi ettette olleet huomannut ja ikkunaton huone tuli yllätyksenä. Mukava kuulla että piditte huoneesta muuten ja toivotamme teidät erittäin tervetulleeksi seuraavallakin vierailulla meille Hotel Saloraan. Meille voi myös soittaa suoraan tai laittaa sähköpostia niin kerron mielelläni eri huonevaihtoehdoista. Ystävällisin terveisin, Hotel Salora

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2020
Hotel Salora vastasi 24.6.2020
Arvoisa asiakas, Kiitos palautteestanne ja vierailustanne! Lämpimästi tervetuloa uudelleen ja mukavaa kesää! Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg Hotel Salora

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
10+
Siisti ja miellyttävä
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2020
Jessica Blomberg / Hotel Salora vastasi 1.6.2020
Kiitos palautteestanne! Todella mukava kuulla että viihdyitte. Lämpimästi tervetuloa uudelleen ja mukavaa kesää! Ystävällisin terveisin, Hotel Salora

6/10 OK

Timo

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä yömaja.
Paikka oli ympäristöltään aika karu, mutta tietenkin toimi hyvin yömajana. Aamiainen keilahallin kahviossa, yön yli levänneine sämpylöineen ei ihan vastannut ajatustani hotelliaamiaisesta. Kiireessä varattu majoitus vastasi toki jälkikäteen lukemaani kuvausta kohteesta. Ihan ok mesta siis. Kiitos.
Näkymä huoneen ikkunasta.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2020

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2019
Hotel Salora vastasi 15.2.2020
Kiitos palautteestanne! Tervetuloa uudelleen!

10/10 Loistava

Erkki

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön lokakuussa 2019

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Matkusti pienten lasten kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huippu mukavat sängyt ja tyynyt ! Siistiä ja tilavaa.
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2019
Jessica Blomberg, Hotel Salora vastasi 29.8.2019
Arvoisa asiakas, kiitos palautteestanne. Todella mukava kuulla että olette viihtyneet meillä! Lämpimästi tervetuloa uudelleen. Ystävällisin terveisin, Jessica Blomberg, Hotel Salora

8/10 Hyvä

Hannele

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Golf-reissu
Äänieristys luvattoman heikko, lattia narisee. Ilmastointi helteellä riittämätön.3 yötä roskakoria ei tyhjennetty kertaakaan. Sijainti loistava, Salo kiva kesäkaupunki.
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2019
Jessica Blomberg - Hotel Salora vastasi 1.8.2019
Kiitos palautteestanne! Hotel Saloran ääneneristys on lain vaatimien hotellistandardien mukainen. Budjettihotellina emme valitettavasti pysty tarjoamaan neljän tai viiden tähden hotellien ääneneristystasoa. Pahoittelemme tästä teille mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Huoneissa ei hotellin budjettiluonteen mukaisesti ole huonekohtaisia termostaatteja. Lämpötila on säädetty 21 asteeseen suositusten mukaisesti. Huoneita ei siivota päivittäin vaan esimerkiksi roskien tyhjennyksen saa käyttämällä siivousta tarvitaan kylttiä joka löytyy huoneesta ja ohjeet infokansiosta. Todella mukavaa että viihdyitte Salossa ja lämpimästi tervetuloa uudestaan yöpymään meillä! Terveisin, Jessica Blomberg,Hotel Salora

8/10 Hyvä

Klarna

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä heinäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Keijo

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Hyvä ja nopea hotelli, kun ei tarvitse receptionpalveluja. Sopi meille erittäin hyvin.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

6/10 OK

Päivi

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Huonoa: Huoneen mukavuus
Siisti hotelli mutta kuuma yö oli
Hotelli on ihan siisti ja huoneemme oli juuri remontoitu, aamupala oli saman katon alla ja ihan ok, mutta meillä ei toiminut ilmastointi, joten yö oli helteestä johtuen todella tukala ja tästä hotellille palautetta annettiin. Emme saaneet hyvitystä, mikä oli pettymys koska emme sitä huonetta tarvinneet muuhun kuin nukkumiseen joka ei kyllä siinä kuumuudessa onnistunut.
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2019

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Matkusti kumppanin kanssa
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Oli helppo asettua selkeästi puhtaisiin tiloihin. Matkatavaroin pitkät käytävät ja paljon avattavia ovia välissä; jos se nyt oikeastaan mikään haittakaan oli mutta kuitenkin hivenen hankalaa.
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 9.6.2019
Suuret kiitokset palautteestanne! Pahoittelemme pitkiä käytäviä! Tämä johtuu siitä, että Hotel Salora sijaitsee historiallisen Saloran radio-ja televisiotehtaassa. Hotel Salora sijaitsee itse asiassa tilassa, jossa aikoinaan varastoitiin televisioita korkeissa torneissa. Rakennuksen historia siis antaa raamit myös hotellille. Toivottavasti ehditte tutustua myös Astrum-Keskuksen useisiin palveluihin, kuten Hanhivaaran liikuntakeskus(Ilmainen sisäänpääsy hotellimme asiakkaille kuntosalille ja ryhmäliikuntatunneille sekä saunaan), Pakohuoneet Exit Games Salo, Teatteri Provinssi, Keilahalli, lounasravintola Mama's, sisäliikuntapuisto Namila sekä upea elektroniikkamuseo! Oikein hyvää kesän jatkoa ja tervetuloa uudelleen!

8/10 Hyvä

Martti

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 13.6.2019
Kiitos vierailustanne Hotel Salorassa! Hyvää kesän odotusta ja tervetuloa uudelleen!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Positiivinen yllätys oli, että aamiainen oli samassa rakennuksessa, jonne tosi lyhyt matka.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 13.6.2019
Kiitos palautteestanne! Aamiainen sijaitsee tosiaan hotellin vieressä olevassa kahviossa, saman katon alla. Toivottavasti ehditte myös käyttää hintaan sisältyvää Hanhivaaran liikuntakeskuksen kuntosali, ryhmäliikuntatunteja sekä saunoja! Tervetuloa uudellee ja hyvää kevään jatkoa!

8/10 Hyvä

Mikko

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rauhallinen paikka.
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 20.4.2019
Kiitos palautteestanne! Mukava kuulla, että vierailunne hotel Salorassa oli onnistunut! Hyvää kevään jatkoa ja tervetuloa uudelleen! Terveisin,

8/10 Hyvä

Mari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
lähellä Hanhivaaran urheilukeskusta
keilamatkalla kavereiden kanssa, todella hyvä sijainti Hanhivaaran urheilukeskuksen vieressä. Ilmainen parkki hyvä plussa
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 29.3.2019
Kiitos palautteestanne! Olemme tosiaan samassa rakennuksessa Hanhivaaran liikuntakeskuksen ja keilahallin kanssa. Lisäksi mm. Teatteri Provinssi, Salon kaupungin ainutlaatuinen Elektroniikkamuseo, sisäliikuntapuisto Namila lapsille, lounas- ja tilausravintola Mama's, Pakohuoneet Exit Games Salo, hieronta- ja osteopaattipalvelut, kuten myös pitkälle iltaan oleva Hanhivaaran kahvio löytyvät saman katon alta! Hyvää kevään jatkoa ja tervetuloa uudelleen!

8/10 Hyvä

Minea

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Kolme ja puoli tähteä
Koodinlukulaite ei heti ottanut koodia ensimmäisessä ovessa, josta pyrin sisään, hetken yrittämisen jälkeen pääsin sisälle, mutta sitten koodi ei enää millään toiminut huoneen laitteeseen. Soitin sähköpostissa olleeseen numeroon, josta ei heti vastattu, mutta sitten sieltä soittikin ihana ja palvelualtis nainen takaisin ja hoiti minulle uuden koodin ja kertoi, että laite on sen verran vanha, että kannattaa painella koodi hitaasti. Hotelli on mahtavien palveluiden keskiössä. Itse ihastuin varsinkin keilahalliin, jossa oli kiva poiketa viinille kaverin kanssa. Ja Salon keskustaankin kävelymatka ja pitkän matkan bussitkin pysähtyvät heti viereen.
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 11.3.2019
Hei ja kiitos palautteestanne sekä vierailustanne Hotel Salorassa ja Astrum-Keskuksessa! Pahoittelumme, että puhelimeen ei olla heti vastattu. Soitamme kuitenkin aina takaisin heti, kun mahdollista. Hienoa kuulla, että saitte asian selvitettyä ja että olitte päässeet kokeilemaan Astrum-Keskuksessa sijaitsevia palveluja, kuten Hanhivaaran keilahallia! Tervetuloa ensi kerralla, kun mahdollisesti tarvitsette majoitusta Salossa!

10/10 Loistava

Kari

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Palvelut ja toiminta itse hotellilla toimi hyvin. Mutta varaaminen Hotels.comin kautta epäonnistui: En koskaan saanut sähköpostiini tarvittavia tietoja, että olisi pääsyt sisälle hotelliin. Mutta onneksi soitto varsinaisen hotelllin numeroon pelasti minut pulasta. Sain sieltä ja paikallisesta keilahallin kahviosta ystävällistä ja huolevaa palvelua, joka auttoi minua .
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 23.2.2019
Kiitos palautteestanne! Teknistä vikaa korjataan parhaillaan ja toivottavasti varaussivusto saa asian pian kuntoon. Meille voi tosiaan aina soittaa niin autamme puhelimitse ja Hanhivaaran liikuntakeskuksen ystävällinen ja auttavainen henkilökunta auttaa myös parhaansa mukaan. Hyvää vuoden jatkoa ja tervetuloa uudelleen!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 2 yötä helmikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 18.2.2019
Kiitos palautteestanne! Hyvää vuoden jatkoa ja tervetuloa uudelleen!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 16.1.2019
Kiitos palautteestanne! Toivottavasti viihdyitte vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut uudestaan!

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Yöpyi 2 yötä tammikuussa 2019
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 16.1.2019
Kiitos palautteestanne! Olette lämpimästi tervetullut uudestaan!

10/10 Loistava

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön joulukuussa 2018
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 6.1.2019
Kiitokset palautteestanne! Toivottavasti saamme teidät vielä uudemman kerran vierailulle Hotel Saloraan!

4/10 Huono

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Huoneen mukavuus
Talvella ei hyvä
Huoneessa ei ollut lämmityspatteria olenkaan , huone oli kylmä , takki päällä istuin. Mainitsin asiasta info pisteeseen ilmastoinnin lämpötilaa nostettin . Suihkun lattia oli jääkylmä , ei lattialämmitystä.
Yöpyi 2 yötä marraskuussa 2018
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 30.11.2018
Hei, KIitos palautteestanne. Pahoittelemme kovasti tästä teille aiheutunutta epämukavuutta. Koska olemme budjettihotelli, huoneissa ei valitettavasti ole itse säädettäviä termostaatteja. Huoneiden lämpötila on säädetty suositusten mukaisesti 21 asteeseen. Kiitos kovasti, että otitte meihin heti yhteyttä ja ilmoititte asiasta, jotta pystymme tähän vaikuttamaan. Hyvää joulun odotusta! Ystävällisin terveisin, Susan Jokinen

8/10 Hyvä

Tarkistettu asiakas

Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Perus hotelli lähellä keskustaa
Yövyin muutaman yön hotellissa. Sisätilat olivat todella sokkeloiset ja keski kauan ennen kun löysin huoneeni. Huoneen koodi jolla kirjauduttiin, ei tullut sähköpostiini, mutta soittamalla asiakaspalveluun sain sen. Sisään tullessa hotellin logolla oleva matto johti hissiin joka ei vienytkään huoneisiin. Paljon tekemistä. Keilaus, pakohuonepeli, teatteri samassa rakennuksessa. Kahvila/ravintola löytyi keilahallin tiloista, jossa osasivat auttaa myös hotellin asioissa. Asiakaspalvelu oli erinomaista sekä kahvilalla, että puhelimella soittaessa. Tilat muuten aika pelkistetyt. Sijaitsi tehdas alueella. Huone kuitenkin todella hyvä. Erinomainen pienemmän budjetin yöpyjille. Aamupalaa saa myös kahviolta. Jäi hieman epäselväksi kuuluuko hintaan työntekijöiden puolesta, koska heillä ei ollut vahvistusta asiasta, mutta varausvahvistuksessa luki, että kuuluu perushintaan. Joten se kannattaa lukea läpi varauksen jälkeen.
Yöpyi 2 yötä lokakuussa 2018
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 12.10.2018
Kiitos palautteestanne! Asiakkaamme ovat saaneet varausvahvistuksen sähköpostiin, jonka ovat antaneet varauskanavalle varausta tehdessään. Tarkistimme vielä kaikki varauksemme ja pystymme näkemään varauskanavan ohjelmasta, että varausvahvistus on lähtenyt. Joskus asiakas voi tehdä varauksen toisen henkilön puolesta ja antaa oman sähköpostiosoitteen. Tästä syystä varausvahvistus ei aina saavu oikealla henkilölle. Olemme parantaneet ohjeistusta Hotel Saloraan. Asiakas saa varausvahvituksesssa sekä ilmakuvan pääsisäänkäynnistä, että pohjakartan, jossa selkeästi löytyy Hotel Salora sekä muuta palveluntarjoajat saman katon alla. Lisäksi pääsisäänkäynnin yläpuolella on suuri valokyltti, pääsisäänkäynnin oveen on painettu kirjautumisohjeet sekä heti pääsisäänkäynnin sisäpuolella on isot kyltit, jotka näyttävät hotellin käytävälle. Myös rakennuksen ulkopuolella on suuri kartta, josta helposti näkee hotellin sijainnin. Hissimme johtaa toiseen kerrokseen jossa heti vieressä sijaitsee yksi hotellinuoneemme. Lisäksi käytävää pitkin pääsee myös toisiin huoneisiimme. Hotel Salora sijaitsee historiallisen Saloran vanhanssa Televisio- ja radiotehtaassa. Saloran merkitys on ollut huima koko Salon alueella ja Salora on ollut mukana Nokian puhelimien kehityksessä ja maailman matkalla. Olemme erittäin ylpeitä tästä historiasta joka tietysti luo myös puitteet hotellin rakenteille. Emme kuitenkaan ole halunneet poistaa historiaa saneerausvaiheessa, jotta vieraamme voivat myös nähdä, millaisissa tiloissa maailmankuuluja tuotteita Salora merkillä on aikoinaan tehty. Asiakas valitsee varatessaa haluaako aamupalan huoneen hintaan vai maksaa pelkästään majoituksesta. On tärkeää, että asiakkaamme lukevat varausvahvistuksen. Toivottavasti saamme teidät myös uudemman kerran vieraaksemme, nyt kun olette jo ehtineet tutustua Hotel Saloraan!

6/10 OK

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Salossa keskellä kaupunkia
Uudet, siistit tilat. Mannermaisesta aamisesta ei tietoa. Su aamuksi tuotiin valk. Paperipussi: croisant muovissa, tuoremehupullo < 2 dl, banaani ja Elovena keksi. Kahvi ja tee löytyivät huoneesta.
Susan Jokinen - Hotel Salora vastasi 28.5.2018
Hei ja kiitos palautteestasi! Hotel Saloran huoneen hintaan kuuluu nykyään aamupala hotellin vieressä olevassa kahvilassa. Koska olemme budjettihotelli, asiakkaamme ymmärtävät, että emme pysty kilpailemaan aamupalatarjonnan monipuolisuudella ketjuhotelleja vastaan. Aamupalalla on kuitenkin tarjolla mm. valikoima leipiä, puuroa, kinkku, salaatti, tomaatti ja kurkku, eri makuja jogurttia, marjoja, mehua sekä kahvi ja tee. Lisäksi huoneen hintaan kuuluu Hanhivaaran kuntosalin ja ryhmäliikuntatuntien käyttö sekä useita alennuksia Astrum-Keskuksessa sijaitsevien palvelun tarjoajien palveluihin.Näistä esimerkkinä lasten sisäliikuntapuisto Namila. Hyvää kesää ja tervetuloa uudelleen!

10/10 Loistava

Hans

Liikematkailija
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön tammikuussa 2022