Tallenna

Hotel Jaipur Palace

2.5 tähden majoituspaikka
Ostoskeskuksen yhteydessä sijaitseva hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 2 ravintolaa

Valitse päivät nähdäksesi hinnat

tämänhetkiset kuukautesi ovat June 2024 ja July 2024.
kesäkuu 2024
heinäkuu 2024

Majoituspaikan Hotel Jaipur Palace valokuvagalleria

Aula
Ulkouima-allas
Majoituspaikan julkisivu
1 makuuhuone, ylelliset vuodevaatteet, memory foam -patjalliset sängyt
Sisätilat
Arvostelut
4,0

Suositut palvelut/mukavuudet

  • Aamiainen saatavillaAamiainen saatavillaAamiainen saatavilla
  • Uima-allasUima-allasUima-allas
  • Pysäköinti sisältyy hintaanPysäköinti sisältyy hintaanPysäköinti sisältyy hintaan
  • IlmastointiIlmastointiIlmastointi
  • RavintolaRavintolaRavintola
  • BaariBaariBaari

Tutustu alueeseen

Kartta
Sahakar Marg, Tonk Road, Jaipur, Rajasthan, 302015
  • Suosittu kohdeBirla Mandirin temppeli3 min ajomatka
  • Suosittu kohdeWorld Trade Park5 min ajomatka
  • Suosittu kohdeHawa Mahal6 min ajomatka
  • LentokenttäJaipur (JAI-Sanganer)17 min ajomatka
Mod logo
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!

Huonevaihtoehdot

Standard-huone

Kohokohdat

Parveke
Erillinen oleskelualue
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
LCD-televisio
Pyykinpesukone/kuivausrumpu
Tyynyvalikoima
  • 24 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky TAI 2 yhden hengen sänkyä

Deluxe-huone

Kohokohdat

Parveke
Erillinen oleskelualue
Yksilöllisesti kalustettu
Ilmastointi
Yhdistettäviä huoneita saatavilla
LCD-televisio
Pyykinpesukone/kuivausrumpu
Tyynyvalikoima
  • 27 m²
  • Näkymä kaupungille
  • 3 henkilöä
  • 1 parisänky TAI 2 yhden hengen sänkyä

Samankaltaisia majoituspaikkoja

Tietoja alueesta

Jaipur

Hotel Jaipur Palace sijaitsee ostoskeskuksen yhteydessä kohteessa Lalkothi. Kaupungin palatsi ja Hawa Mahal ovat huomionarvoisia maamerkkejä, ja alueen luonnonkauneuteen voi tutustua kohteessa Jal Mahal. Birla Planetarium ja Jawahar Circle ovat myös vierailun arvoisia.

Lähettyvillä

  • Sawai Mansingh Stadium (stadion) - 2 min ajomatka
  • Birla Mandirin temppeli - 3 min ajomatka
  • World Trade Park - 5 min ajomatka
  • M.I. Road - 6 min ajomatka
  • Hawa Mahal - 6 min ajomatka

Liikkuminen

  • Gandhinagar Jaipur Station – 14 minuutin kävelymatka
  • Jaipur Metro Station – 6 minuutin ajomatka
  • Sanganerin lentokenttä (JAI) – 18 minuutin ajomatka

Ravintoloita

  • Stardust - 5 min kävelymatka
  • Vitthals Kitchen - 2 min kävelymatka
  • Chik-Inn TAKE AWAY/Biryani House - 13 min kävelymatka
  • DMB, Tonk Road - 6 min kävelymatka
  • Prince Dhaba - 4 min kävelymatka

Tietoja majoituspaikasta

Hotel Jaipur Palace

Hotelli, joka sijaitsee kohteessa Lalkothi
Hotel Jaipur Palace tarjoaa asiakkaiden käyttöön erilaisia palveluita/mukavuuksia, esimerkkeinä ilmaiset päivittäiset hotellinjohtajan kutsut, kattoterassi ja ostosmahdollisuuksia paikan päällä. Jos kaipaat lepoa ja rentoutumista, vieraile saunassa. Iskikö nälkä? Paikan päältä löytyy kaksi ravintolaa. Saatavilla oleviin palveluihin/mukavuuksiin kuuluu kahvila, puutarha ja kuivapesula-/pesulapalvelut.
Lisäksi asiakkailla on käytössään nämä edut:
  • Ulkouima-allas
  • Ilmainen valet-pysäköinti
  • Limusiini- / town car -palvelu, täysi aamiainen (lisämaksusta) ja express-sisäänkirjautuminen
  • Portteri/kantaja, juhlasali ja kiertoajelu-/lippupalvelu
Huoneiden varustelu
Kaikki 80 yksilöllisesti kalustettua huonetta tarjoavat sellaisia ylellisyyksiä kuten ympärivuorokautinen huonepalvelu ja ylelliset vuodevaatteet, minkä lisäksi niiden tarjoamiin mukavuuksiin kuuluvat tyynyvalikoimat ja ilmastointi.
Muihin palveluihin/mukavuuksiin lukeutuvat:
  • Memory foam -patjalliset sängyt ja lisä-/varavuoteet (lisämaksusta)
  • Kylpyhuoneet, joista löytyy sadesuihkut ja kylpyammeet tai suihkut
  • 22-tuumainen LCD-televisio, josta löytyy korkealuokkaiset kanavat
  • Parvekkeet, erilliset oleskelualueet ja kahvin-/teenkeittimet

Puhutut kielet

Englanti

Majoituspaikan palvelut/mukavuudet

Internet

  • Saatavilla joissain yleisissä tiloissa: nopea internetyhteys

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

  • Ympärivuorokautiset meno-paluulentokenttäkuljetukset (lisämaksusta)
  • Alueelliset kuljetukset (lisämaksusta)
  • Limusiini- / town car -palvelu
  • Paikan päällä ilmainen valet-pysäköinti

Ruoka ja juoma

  • Täysi aamiainen saatavilla päivittäin lisämaksusta: 250 INR per aikuinen ja 200 INR per lapsi
  • 2 ravintolaa
  • Baari/aulabaari
  • Ilmaiset tervetuliaiskutsut joka päivä
  • Kahvi- ja teetarjoilu yleisissä tiloissa
  • Kahvila
  • Välipalabaari/herkkukauppa

Tekemistä

  • Sauna
  • Shoppailu
  • Ulkouima-allas

Perheystävällinen

  • Erillinen makuuhuone
  • Ilmainen lastenhoitopalvelu
  • Lisävuode (lisämaksusta)
  • Pesukone/kuivausrumpu huoneessa
  • Pyykinpesutilat
  • Ulkouima-allas
  • Välipalabaari/herkkukauppa

Mukavuudet

  • Ilmaisia sanomalehtiä aulassa
  • Lahjaliike/lehtimyymälä
  • Matkatavarasäilytys
  • Pyykinpesutilat
  • Tallelokero vastaanottotiskillä

Asiakaspalvelut

  • Concierge-palvelut
  • Hääpalvelut
  • Kiertoajelu- ja lippupalvelut
  • Kuivapesula-/pesulapalvelu
  • Laukunkantaja
  • Päivittäinen siivouspalvelu
  • Turndown-palvelu

Businesspalvelut

  • Business center
  • Kokoushuoneita
  • Kokouskeskus (204 neliömetrin tila)
  • Tietokonepiste

Ulkotilat

  • Grilli
  • Kattoterassi
  • Puutarha

Esteettömyys

  • Jos haluat pyytää tiettyjä esteettömyyspalveluita, ota majoituspaikkaan yhteyttä käyttäen varausvahvistuksessa olevia yhteystietoja.
  • Hissi
  • Pyörätuolille soveltuva kulkuväylä

Muuta

  • 4 kerrosta
  • Juhlasali
  • Merkityt tupakointialueet
  • Perinteinen arkkitehtuuri
  • Rakennettu vuonna 1990

Huoneen palvelut/mukavuudet

Makuuhuone

  • Lisävuode (lisämaksusta)
  • Memory foam -patja
  • Tyynyvalikoima
  • Ylelliset vuodevaatteet

Kylpyhuone

  • Hiustenkuivaaja pyynnöstä
  • Ilmaiset hygieniatuotteet
  • Kylpyamme tai suihku
  • Kylpytakit
  • Pyyhkeet
  • Sadesuihku
  • Tohvelit
  • Yksityinen kylpyhuone

Viihdetarjonta

  • 22–tuumainen LCD-televisio ja premium-kaapelikanavat

Ruoka ja juoma

  • Ilmainen pullovesi
  • Kahvin-/teenkeitin
  • Minibaari
  • Ympärivuorokautinen huonepalvelu

Ulkotilat

  • Parveke

Muuta

  • Erillinen oleskelualue
  • Ilmaiset sanomalehdet päivittäin
  • Ilmastointi (säädettävä)
  • Puhelin
  • Pyykinpesukone/kuivausrumpu
  • Turvalokero
  • Työpöytä
  • Yhdistettäviä huoneita saatavilla
  • Yksilölliset kalusteet

Käytännöt

Sisäänkirjautuminen

Sisäänkirjautuminen alkaa klo 12.00
Express-sisäänkirjautuminen saatavilla
Sisäänkirjautujien alaikäraja – 18

Uloskirjautuminen

Uloskirjautuminen ennen klo 12.00

Erikoisohjeet sisäänkirjautumiseen:

Tämä majoituspaikka tarjoaa kuljetukset lentokentältä (lisämaksuja saatetaan veloittaa). Kuljetusten järjestämiseksi asiakkaiden tulee ottaa yhteyttä majoituspaikkaan 24 tuntia ennen saapumista. Yhteystiedot löytyvät varauksen jälkeen lähetetystä varausvahvistuksesta.
Rekisteröityäkseen tähän majoitusliikkeeseen asiakkaiden, jotka ovat Intian kansalaisia, on esitettävä voimassa oleva kuvallinen Intian valtion myöntämä henkilökortti; ulkomaalaisten asiakkaiden tulee esittää voimassa oleva passi ja viisumi.

Lemmikit

Lemmikkejä ei sallita

Lapset ja varavuoteet

Lapset ovat tervetulleita
Lisä-/varavuoteita on saatavilla 1000 INR:n suuruista maksua vastaan per yö
Vauvansänkyjä ei ole saatavilla

Maksutavat

Tärkeää tietoa

Lisämaksut

Majoituspaikka veloittaa seuraavat maksut:

  • Jouluaaton (24.12.) gaalaillallinen per aikuinen: 6000.00 INR
  • Jouluaaton (24.12.) gaalaillallinen per lapsi: 1500.00 INR (1– 12 vuotta)
  • Uudenvuodenaaton (31.12.) gaalaillallinen per aikuinen: 7000.00 INR
  • Uudenvuodenaaton (31.12.) gaalaillallinen per lapsi: 2000.00 INR (1– 12 vuotta)

Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.

Vaihtoehtoiset lisämaksut

  • Maksu täydestä aamiaisesta: noin 250 INR aikuisille ja 200 INR lapsille
  • Lentokenttäkuljetusmaksu: 600 INR per ajoneuvo yhteen suuntaan
  • Lisävuode: 1000 INR per yö

Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.

Hyvä tietää

Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit.
Huomaathan, että kulttuuriset normit ja asiakkaisiin sovellettavat käytännöt voivat poiketa maittain ja majoituspaikan mukaan. Luetellut käytännöt ovat tämän majoituspaikan omia käytäntöjä.

Lisämaininnat

Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi.

Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä

Hotel Jaipur Palace
Hotel Palace Jaipur
Jaipur Hotel Palace
Jaipur Palace
Jaipur Palace Hotel
Palace Hotel Jaipur
Palace Jaipur
Palace Jaipur Hotel
Hotel Jaipur Palace Hotel
Hotel Jaipur Palace Jaipur
Hotel Jaipur Palace Hotel Jaipur

Usein kysytyt kysymykset

Onko majoituspaikassa Hotel Jaipur Palace uima-allas?

Kyllä, tässä majoituspaikassa on ulkouima-allas.

Onko Hotel Jaipur Palace lemmikkiystävällinen?

Ei, tämä majoituspaikka ei salli lemmikkejä.

Kuinka paljon pysäköinti maksaa majoituspaikassa Hotel Jaipur Palace?

Tämä majoituspaikka tarjoaa valet-pysäköinnin ilmaiseksi.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Jaipur Palace sisäänkirjautuminen on?

Sisäänkirjautuminen alkaa klo 12.00.

Mihin aikaan majoituspaikan Hotel Jaipur Palace uloskirjautuminen on?

Uloskirjautuminen tapahtuu klo 12.00.

Tarjoaako Hotel Jaipur Palace lentokenttäkuljetukset?

Kyllä, lentokenttäkuljetukset ovat tarjolla. 600 INR:n suuruinen maksu (per ajoneuvo) veloitetaan.

Missä Hotel Jaipur Palace sijaitsee?

Cenotaphs of the Maharanis of Jaipur ja Diwan-e-Am sijaitsevat 10 minuutin kävelymatkan päässä tästä hotellista. Sawai Mansingh Stadium (stadion) ja Glass Jain Temple ovat myös 5 kilometrin päässä. Gandhinagar Jaipur Station sijaitsee 14 minuutin kävelymatkan päässä.

Hotel Jaipur Palace – arvostelut

Arvostelut

4,0
Arvosana 10 - Loistava. 0 kautta 2 arvostelua" "
Arvosana 8 - Hyvä. 0 kautta 2 arvostelua" "
Arvosana 6 - OK. 1 kautta 2 arvostelua" "
Arvosana 4 - Huono. 0 kautta 2 arvostelua" "
Arvosana 2 - Hirveä. 1 kautta 2 arvostelua" "

3,0/10

Siisteys

5,0/10

Henkilökunta ja palvelu

3,0/10

Majoituspaikan kunto ja tilat

Arvostelut

6/10 OK

Christophe

Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat

2/10 Hirveä

Tarkistettu asiakas

Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Hotel Jaipur Palace - Not Hospitable At All
Hotels are expected to make their guests feel at ease and comfortable. Customers are supposed to feel that they are getting their money's worth. Hotel Jaipur Palace's tagline ironically states: "Place for Royal Hospitality". Unfortunately this statement only remains as a tagline/ copy. My room mate and I witnessed how much their reception staff was poorly trained with regard to simple customer-relations protocol. What happened? Our bath tub couldn't drain the water. Yes, the water couldn't go down due to some blockage. To be fair, when I reported it to Housekeeping, a decent and kind bellboy tried to fix it at once. But after sometime, he still couldn't fix it and what's worse is that I saw a lot of black and brown dirt/ residue (from his pumping). This was the time that I went down to the lobby and requested if we could just move to another room, seeing that our tub needs to be really cleaned and disinfected. After all, the tub was almost entirely filled with black and brown dirt - thick disgusting lumps of dirt with murky water. And so I shared what happened to the receptionist and finally, I asked him very nicely if we could just switch rooms. He instantly shook his head slowly and gave me a small smile with a look as if saying - "sorry but thats life and this is hotel policy". He automatically said no. Still, I told him patiently that we paid good money. I think that a clean and working tub is part of what we've already paid in full for three days. I was hoping that his answer or at the very least the expression on his face would change - but no. He didn't apologize. He didn't even bother to ask how bad the tub problem was. All he said was that some guy is already taking care of it. I asked him why we can't just move or upgrade our room (which we were willing to pay for even). He said that all rooms are booked. I double checked it with him and asked if he was sure. He nodded. So feeling left without a choice, i went up to the room. My room mate and I were considering moving to another hotel. While we were contemplating about it for almost 30 mins - I checked the bathroom again (with the housekeeping guy still trying to fix it and this time with a plumber) and I saw that it was even dirtier and filthier this time around (very disgusting really). After sometime, one bellboy came up and instantly gave us a key to a nearby room. Lo and behold, not all rooms were occupied just like what the receptionist said. And this time I asked the plumber and other staff in our bathroom if they could fix our tub- they said that it can't be fixed. And so this was the final factor for them to allow us to move to another room. So it turns out that: 1. Not all rooms were occupied after all - like what the receptionist told us. Okay fine, let's say that all rooms were really booked - couldn't have the manager at least apologized for the inconvenience and at least assured us that they will disinfect the bathroom floors and tub very well for our comfort? 2. They will only give us a new room just because they couldn't fix our tub completely. Okay fine, perhaps they were trying to "save" up on any hassle maybe for them (moving us from our room to another) but come on, we wasted time because we couldn't shower on our bathroom that afternoon... and to actually see how dirty the floor was- that's a different thing already. 3. The reception staff was very rude, unconcerned, and unapologetic. They came off as too defensive. It's like they were saying that we should just live by their rules even if we're already hassled. But then again, if that's the case, it just shows that this hotel isn't at all ready to adjust to the concerns and needs of their clients. If I appreciated anything from this hotel that would be their housekeeping staff who tried to take care of the problem at once, not like the hotel managers. We at least paid for a functioning and clean room. These are basics. We don't mind if the room interiors and the sheets looked old - but cleanliness and unbroken tubs should be givens. In summary, I do not recommend Hotel Jaipur Palace because they do not know much about customer service and basic protocol. "Place for Royal Hospitality"? Sorry but I don't think so. NOT EVEN CLOSE.