Watermolen Hotel
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu 2 ravintolaa ja ilmainen aamiainen
Valitse päivät nähdäksesi hinnat
Majoituspaikan Watermolen Hotel valokuvagalleria





Suositut palvelut/mukavuudet
Huonevaihtoehdot
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Kahden hengen deluxe-huone, jokinäköala kuvat

Kahden hengen deluxe-huone, jokinäköala
Kohokohdat
Parveke tai patio
Lämmitys
Erillinen makuuhuone
Erillinen yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Paikallinen ateriakuljetuspalvelu
Siivous päivittäin
Työpöytä
Avaa kaikki huonetyypin Junior-sviitti kuvat

Junior-sviitti
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(1 arvostelu)
Kohokohdat
Parveke tai patio
Lämmitys
Erillinen makuuhuone
Erillinen yksityinen kylpyhuone
Hiustenkuivaaja
Paikallinen ateriakuljetuspalvelu
Kannettavalle tietokoneelle sopiva työtila
Työpöytä
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Houtum 61, Kasterlee, 2460
Tietoja majoituspaikasta
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Best Western Plus Aldhem Hotel
Best Western Plus Aldhem Hotel
- Uima-allas
- Aamiainen sisältyy hintaan
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
8.2 kautta 10, Erittäin hyvä, 232 arvostelua
Hinta on 155 €
sisältää verot ja maksut
24.7.–25.7.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupungin perimä vero: 2.00 EUR per henkilö per yö
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Lemmikit: 15 EUR per lemmikki per päivä
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa.
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta.
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata.
Ryhmävarauksia (yli 8 huonetta samassa majoituspaikassa / samoina päivinä) saattavat koskea erityiset peruutusehdot tai -maksut
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen.
Tässä majoituspaikassa on ulkotiloja, kuten parvekkeita, patioita ja terasseja, jotka eivät saata soveltua lapsille. Jos sinulla on kysyttävää asiasta, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä majoituspaikkaan ennen saapumistasi, jotta he voivat antaa sinulle tarpeisiisi sopivan huoneen
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Hotel Watermolen Kasterlee
Hotel Watermolen
Watermolen Kasterlee
Hotel Watermolen Kasterlee
Watermolen Kasterlee
Hotel Hotel De Watermolen - Kasterlee Kasterlee
Kasterlee Hotel De Watermolen - Kasterlee Hotel
Hotel Hotel De Watermolen - Kasterlee
Hotel De Watermolen - Kasterlee Kasterlee
Hotel De Watermolen Kasterlee
Hotel Watermolen
Watermolen
Watermolen Hotel Hotel
Watermolen Hotel Kasterlee
Hotel De Watermolen Kasterlee
Watermolen Hotel Hotel Kasterlee
Usein kysytyt kysymykset
Watermolen Hotel – arvostelut
Arvostelut
7,2
Hyvä
6,8/10
Siisteys
6,4/10
Henkilökunta ja palvelu
8,0/10
Palvelut/mukavuudet
6,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
6,4/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Liikematkailija
8.7.2025
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Yöpyi 1 yön heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Carmen
13.6.2025
Carmen
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
4/10 Huono
Remy
Liikematkailija
12.6.2025
Hyvää: Huoneen mukavuus
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Remy Winter - Business traveller - Never again
Remy
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Yann
Liikematkailija
20.5.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Yann
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
7.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025
6/10 OK
Simon
Liikematkailija
24.3.2025
OK but a bit tired
Simon
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Daniel
Liikematkailija
27.2.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Daniel
Yöpyi 1 yön helmikuussa 2025