Alla arvostelu hotellista:
Olimme hotellissa 18.2.-23.2.2020
Hotellin asiakaspalvelu, lukuuottamatta ravintolapalveluita on täysin kuralla.
Respan henkilökunta ja huone/siivouspalvelut eivät toimi tässä hotellissa.
Saapuessamme hotelliin tulimme ennen kahtatoista ja pyysimme aikaisempaa huonetta, kunhan vapautuu siivouksen jälkeen. (Huoneet luvataan vasta klo:14).
Pääsimme jonoon ja luvattiin huone heti kun vapautuu.
Saimme huoneen kuitenkin vasta klo:14:35, eli yli puoli tuntia myöhässä.
Toinen mainittava asia oli, että huoneessa oli aika tunkkainen ja homeisen oloinen ilma.
Kolmas taas, että minibaarissa oli avattu viinipullo. Pyysin ensimmäisenä iltana respaa
Vaihtamaan pullon. Tätä ei tehty. Toisena päivänä mainitsin asiasta kahdesti respaan.
Kolmantena päivänä palautin itse pullon respaan ja annoin palautetta, että miksi ei näin yksinkertaista asiaa pystytä hoitamaan.
Minibaaria ei täytetty koko viiden päivän vierailun aikana. Complimentary vesi toimitettiin huoneeseen kerran kolmantena päivänä.
Kahvinkeitin ja muutama keksi kuului huoneeseen, joita ei myöskään täytetty koko vierailun aikana.
Vierailuumme ei tullut check in yhteydessä mitään tietoa hotellista, kuten ei myöskään kerrottu että huoneeseemme kuuluu executive-loungen käyttö joka ilta, sekä aamiainen
12. Kerroksessa.
Onneksi tämä selvisi oma-aloitteisesti viimeisenä iltana, joten ei mennyt täysin hukkaan.
Hotellin henkilökunta on kyllä ollut ystävällistä, lukuunottamatta että henkilökunnan jäsen tuli pikakop