Luokitus perustuu 8 336 tarkistettuun arvosteluun

4,5 / 5
90 % asiakkaista suosittelee
4,6 Huoneen siisteys
4,5 Palvelu ja henkilökunta
4,5 Huoneen mukavuus
4,6 Hotellin kunto
Expedian tarkistetut arvostelut
4/5
Vahvistettu matkustaja

Rauhallisesti keskustassa

Lisätty 23.1.2020 Hotelsn sivustolla
Hilainen. Hyvät sängyt. Aamiainen 5/5 kuten tämän tasoisessa kuuluukin. Hyvåt kulkuyhteydet ja keskeinen sijainti.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
2.2.2020, Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin, Hotellin johto
Kiitos paljon Rauhallisesti erinomaisesta arvostelusta ja palautteesta. Arvostamme kehujasi aamiaista ja sänkyjä kohtaan. Olemme iloisia ja toivomme voivamme toivottaa teidät tervetulleiksi tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin
5/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 13.12.2019 Ebookersn sivustolla
Friendly staff, nice breakfast, good location close to Alexanderplatz and Hackescher Martk stations, clean rooms.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
16.12.2019, Guest Experience Manager, Hotellin johto
Thank you for your super rating and your kind words of praise, we are so happy you had a good time!
2/5
Vahvistettu matkustaja

Missä hotellin johto?

Lisätty 10.12.2019 Hotelsn sivustolla
Hotelli on jo parhaat aikansa nähnyt. Kunto oli lähinnä tyydyttävä. Palvelu oli kautta linja sekavaa. Hotellista puuttui selkeästi johtaja. Huoneen siivous tehtiin jos ehdittiin. WC paperia otimme itse lisää siivouskärrystä. Vaikka huonetta ei oltu siivottu niin minibaarista juodun oluen tilalle tuotiin uusi eli joku oli käynyt tarkistamassa minibaarin sisällön erikseen. Sitten kun huone siivottiin juomalasit vietiin pois eikä uusia tuotu kuin erikseen pyytämällä. Joka ilta kävi joku koputtamassa ovella ja kysymässä onko kaikki hyvin, Aamupala olisi ollut jopa hyvää tasoa, jos kaikkea vain olisi ollut aina tarjolla. "Kokki" häipyi välillä jonnekkin. Aulabaarin baarimikot olivat ynseitä. Jos yritti saada juomaa baaritiskiltä niin pyydettiin menemään pöytään, jos istui pöydässä ei kukaan tullut kysymään mitään.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
15.12.2019, Guest Experience Manager, Hotellin johto
Hyvä Jarmo, kiitos paljon yksityiskohtaisesta katsauksesta, joka todella auttaa meitä näkemään, missä asiat menee hyvin ja missä niitä voidaan parantaa. Olen pahoillani siitä, että oli olemassa lukuisia asioita, jotka eivät menneet suunnitellusti, ja olen pahoillani siitä, ettemme pystyneet vakuuttamaan teitä täysin meidän erinomaisista palveluistamme. Käytämme tarkistusta seurataksemme sisäisesti ja parantaaksemme huomiota yksityiskohtiin. Toivomme vilpittömästi, että voimme toivottaa teidät jälleen tervetulleiksi tulevaisuudessa. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Vieraskokemuspäällikkö
3/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 8.12.2019 Ebookersn sivustolla
sujuva saksalainen, mutta baarin porukka ei ollut tasonmukainen.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
11.12.2019, Guest Experience Manager, Hotellin johto
Kiitos palautteestasi, jota otamme sydämemme ja tutkimme perusteellisemmin. Toivomme, että voimme tulevaisuudessa toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Vieraskokemuspäällikkö
5/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 3.12.2019 Ebookersn sivustolla
Erinomainen sijainti ja mahtava iso huone! Plussaa myös parvekkeesta, vaikka käyttöä ei sillä näin talviaikaan ollut.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
6.12.2019, Service Manager, Hotellin johto
Kiitos hämmästyttävästä palautteesta ja parhaasta arvosanasta. Olen onnellinen siitä, että nautit sijainnistasi ja huoneestasi. Emme voi odottaa toivottavan teidät uudelleen vastaan - ehkä kesällä, kun voit myös käyttää parveketta? ;) Ystävällisin terveisin, palvelupäällikkö Annika
4/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 26.11.2019 Ebookersn sivustolla
Aamupala erinomainen. Junior sviitti jo hieman kulahtanut. Akvaario remontissa eikä missään etukäteen mainitaa. Erittäin taitava baarimikko. Hyvät coctailit. Spa osasto aika pieni. Yleisvaikutelma koko hotellista hyvä.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
29.11.2019, Service Manager, Hotellin johto
Kiitos hyvästä arvosanasta ja yksityiskohtaisesta palautteesta. Hienoa, että pidit hauskaa kanssamme. Baari on iloinen kiitoksestasi! Ystävällisin terveisin, palvelupäällikkö Annika
5/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 25.11.2019 Ebookersn sivustolla
Kaikki hyvin, Vanhempiani häävuosipäivä oli kivasti huomioitu.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
29.11.2019, Service Manager, Hotellin johto
Kiitos fantastisesta palautteesta! Mukava, että vanhempasi voivat viettää hienon hääpäivän kanssamme.
2/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 30.10.2019 Ebookersn sivustolla
Siivous saisi olla parempi. i. Ja missään ei ilmoitettu että akvaario ei ole toiminnassa. Sen takia varaus tehtiin. Harhaanjohtava mainonta. Olin todella pettynyt.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
28.11.2019, Service Manager, Hotellin johto
Kiitos palautteestasi. Harmi, että emme voineet inspiroida sinua ja vastaamaan odotuksiasi. Olen iloinen voidessani jakaa palautteesi siivousryhmän kanssa ja pahoillani siitä, että Aquadomen nykyaikaistaminen on vaikuttanut vierailuusi. Olisi hienoa, jos voisimme toivottaa sinut tervetulleeksi tulevaisuudessa uudelleen. Ystävällisin terveisin, palvelupäällikkö Annika
4/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 28.10.2019 Ebookersn sivustolla
Harmitti että akvaario oli remontissa, eikä siitä ollut etukäteen tietoa. Sijainti oli loistava ja huone ja yleiset tilat siistit. Aamiainen perustasoa.
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
28.10.2019, Guest Experience Manager, Hotellin johto
Kiitos paljon kiitoksestasi! Olemme iloisia siitä, että olette olleet hyvässä kanssamme, ja pahoittelemme, että se ei ollut täysin sitä mitä odotit. Toivomme, että olet tulevaisuudessa jälleen kanssamme. Ystävällisin terveisin, Stefanie, Vieraskokemuspäällikkö
4/5
Vahvistettu matkustaja

Lisätty 19.9.2019
Kommentin lähettäjä: Hotellin johto
20.9.2019, Guest Experience Manage, Hotellin johto
Thank you so much for your great rating!