Campanile 's-Hertogenbosch
Hotelli, jonka tarjontaan kuuluu ravintola ja baari/aulabaari 
Majoituspaikan Campanile 's-Hertogenbosch valokuvagalleria





Arvostelut
7,0 kautta 10. 
Hyvä
Suositut palvelut/mukavuudet
Nykyinen hinta on 76 €
sisältää verot ja maksut
9.11.–10.11.
Huonevaihtoehdot
Tarkista näiden päivien saatavuus
Huoneille saatavilla olevia suodattimia
Näytetään 2/2 huonetta
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone, 2 yhden hengen sänkyä kuvat

Standard-huone, 2 yhden hengen sänkyä
8,0 kautta 10
Erittäin hyvä
(11 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty 
Lämmitys 
Yhdistettäviä huoneita saatavilla 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
Taulutelevisio 
Pimennysverhot 
Yksityinen kylpyhuone 
Ympäristöystävälliset hygieniatuotteet 
Avaa kaikki huonetyypin Standard-huone, 1 parisänky kuvat

Standard-huone, 1 parisänky
7,0 kautta 10
Hyvä
(13 arvostelua)
Kohokohdat
Äänieristetty 
Lämmitys 
Yhdistettäviä huoneita saatavilla 
Ilmaisia vauvansänkyjä 
Taulutelevisio 
Pimennysverhot 
Yksityinen kylpyhuone 
Ympäristöystävälliset hygieniatuotteet 
Kirjaudu sisään nähdäksesi käytettävissä olevat alennukset ja edut. Lisää uusia, palkitsevia seikkailuja!
Tietoja alueesta

Goudsbloemvallei 21-25, 's-Hertogenbosch, 5237 MH
Tietoja majoituspaikasta
Campanile 's-Hertogenbosch
Samankaltaisia majoituspaikkoja

Fletcher Hotel - Restaurant Prinsen
Fletcher Hotel - Restaurant Prinsen
- Pysäköinti sisältyy hintaan
- Ilmainen Wi-Fi
- Ravintola
- Aamiainen saatavilla
7.2 kautta 10, Hyvä, 222 arvostelua
Hinta on 77 €
sisältää verot ja maksut
2.11.–3.11.
Majoituspaikan palvelut/mukavuudet
Huoneen palvelut/mukavuudet
Käytännöt
Tärkeää tietoa
Lisämaksut
Majoituspaikka veloittaa seuraavat paikan päällä suoritettavat maksut. Maksuihin saattaa sisältyä sovellettavat verot:
- Kaupungin perimä vero: 4.95 EUR per henkilö per yö
Tässä on mainittu kaikki majoituspaikan meille ilmoittamat maksut.
Vaihtoehtoiset lisämaksut
- Maksu buffetaamiaisesta: noin 15.5 EUR aikuisille ja 7.75 EUR lapsille
- Lemmikit: 10 EUR per lemmikki per yö
- Avustajaeläimistä ei veloiteta lisämaksuja
Yllä oleva luettelo ei ehkä kata kaikkea. Maksut ja takuumaksut eivät välttämättä sisällä veroja, ja ne saattavat muuttua.
Hyvä tietää
Tätä majoituspaikkaa hallinnoi majoitusyritys. Se tarjoaa majoitusta kaupankäynti-, ammatinharjoittamis- tai liiketoimintatarkoituksissa. 
Lisähenkilöistä saatetaan veloittaa maksu, joka vaihtelee majoituspaikoittain
Sisäänkirjautumisen yhteydessä saatetaan vaatia virallinen kuvallinen henkilöllisyystodistus sekä pankki- tai luottokortti tai käteisellä maksettava takuumaksu mahdollisten lisämaksujen varalta. 
Erityispyyntöjen toteutuminen riippuu saatavuudesta sisäänkirjautumishetkellä, ja niistä saatetaan veloittaa lisämaksuja. Erityispyyntöjen toteutumista ei voida taata. 
Ryhmävarauksia (yli 8 huonetta samassa majoituspaikassa / samoina päivinä) saattavat koskea erityiset peruutusehdot tai -maksut
Tämä majoituspaikka hyväksyy luottokortit, pankkikortit ja käteisen. 
Käteisettömiä maksutapoja on saatavilla
Meluttomia huoneita ei voida taata
Tämän majoituspaikan turvallisuusominaisuuksiin kuuluu palosammutin, palovaroitin, turvajärjestelmä ja ensiapupakkaus 
Jos peruutat varauksesi, sinua koskee majoittajan peruutuskäytäntö. EU:n kuluttajan oikeuksia koskevien säädösten mukaisesti peruutusoikeus ei koske majoitusvarauspalveluita.
Lisämaininnat
Tässä majoituspaikassa ei ole hissejä
Hotelli varaa oikeuden kieltäytyä tietyntyyppisistä ryhmä- tai juhlavarauksista, mukaan lukien polttarijuhlat.
Vain sisäänkirjautuneet asiakkaat saavat oleskella huoneissa 
Majoituspaikassa on saatavilla yhdistettäviä huoneita, joiden saatavuus on rajoitettua. Ota yhteyttä majoituspaikkaan, jos haluat lisätietoja. Yhteystiedot löydät varausvahvistuksestasi. 
Kansallinen luokitus
Hotelstars-unioni määrittää majoituspaikkojen virallisen tähtiluokituksen maassa: Alankomaat. Tämän majoituspaikan tähtiluokitus on 3 stars.
Majoituspaikka tunnetaan myös nimellä
Campanile Hotel 's-Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch
Campanile 's Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch Hotel
Campanile Hotel 's Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch 's-Hertogenbosch
Campanile 's-Hertogenbosch Hotel 's-Hertogenbosch
Usein kysytyt kysymykset
Campanile 's-Hertogenbosch – arvostelut
Arvostelut
7,0
Hyvä
7,4/10
Siisteys
7,6/10
Henkilökunta ja palvelu
6,8/10
Palvelut/mukavuudet
6,4/10
Majoituspaikan kunto ja tilat
7,0/10
Ympäristöystävällisyys
Arvostelut
Matkusti ryhmän kanssa
8.10.2019
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja huoneen mukavuus
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2019
8/10 Hyvä
Tarkistettu asiakas
2.5.2016
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tarkistettu asiakas
6/10 OK
Tarkistettu asiakas
8.3.2013
Tarkistettu asiakas
8/10 Hyvä
Ulrich
Matkusti ryhmän kanssa
25.9.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
Ulrich
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
4/10 Huono
Evaline
Liikematkailija
25.9.2025
Huonoa: Palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Evaline
Yöpyi 1 yön syyskuussa 2025
6/10 OK
W
Matkusti kumppanin kanssa
23.8.2025
Hyvää: Siisteys ja henkilökunta ja palvelu
W
Yöpyi 2 yötä elokuussa 2025
6/10 OK
Jeroen
Liikematkailija
20.8.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jeroen
Yöpyi 1 yön elokuussa 2025
10/10 Loistava
Lourdes
27.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lourdes
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025
10/10 Loistava
Jose Mario
15.7.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu ja majoituspaikan kunto ja tilat
Jose Mario
Yöpyi 3 yötä heinäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Peter
Liikematkailija
26.6.2025
Hyvää: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Peter
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
6/10 OK
Isabell
Matkusti perheen kanssa
15.6.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Isabell
Yöpyi 2 yötä kesäkuussa 2025
10/10 Loistava
Remco
9.6.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Remco
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
4/10 Huono
Miika
Matkusti kumppanin kanssa
9.6.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Siisteys, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Miika
Yöpyi 1 yön kesäkuussa 2025
8/10 Hyvä
Sebastian
Liikematkailija
6.6.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu ja palvelut/mukavuudet
Sebastian
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Jantje G
Matkusti ryhmän kanssa
26.5.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Jantje G
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
2/10 Hirveä
Lijdia
Matkusti kumppanin kanssa
21.5.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Lijdia
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
4/10 Huono
Rafael
Liikematkailija
16.5.2025
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Rafael
Yöpyi 3 yötä toukokuussa 2025
8/10 Hyvä
Pim
4.5.2025
Hyvää: Siisteys ja majoituspaikan kunto ja tilat
Pim
Yöpyi 1 yön toukokuussa 2025
6/10 OK
MPM
22.4.2025
MPM
Yöpyi 1 yön huhtikuussa 2025
8/10 Hyvä
Rico
Matkusti ryhmän kanssa
18.4.2025
Hyvää: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, palvelut/mukavuudet ja majoituspaikan kunto ja tilat
Rico
Yöpyi 2 yötä huhtikuussa 2025
6/10 OK
Åke
Liikematkailija
14.4.2025
Hyvää: Siisteys
Huonoa: Henkilökunta ja palvelu
Åke
Yöpyi 3 yötä huhtikuussa 2025
6/10 OK
Rene
Matkusti kumppanin kanssa
28.3.2025
Hyvää: Henkilökunta ja palvelu
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Rene
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
8/10 Hyvä
Anita
23.3.2025
Anita
Yöpyi 1 yön maaliskuussa 2025
4/10 Huono
Tadashi
Liikematkailija
16.3.2025
Huonoa: Siisteys, henkilökunta ja palvelu, majoituspaikan kunto ja tilat ja huoneen mukavuus
Tadashi
Yöpyi 1 yön marraskuussa 2024
4/10 Huono
Marleen
10.3.2025
Huonoa: Majoituspaikan kunto ja tilat
Marleen
Yöpyi 2 yötä maaliskuussa 2025








